La Generalitat estudia prohibir fumar en el carrer si no es pot respectar la distància

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública estudia la mesura de prohibir fumar en el carrer si no hi ha suficient distància de seguretat, una decisió que ja s’ha adoptat en Galícia com a mesura per a frenar l’increment de casos de coronavirus.

 

D’esta manera ho han assegurat fonts d’este departament de la Generalitat, que només han destacat que la Comunitat Valenciana està estudiant implantar esta mesura.

 

La Xunta ha oficialitzat, amb la publicació en el Diari Oficial de Galícia, la prohibició de fumar en el carrer i espais a l’aire lliure, incloses terrasses, si no es complix amb la distància de seguretat de dos metres per la concurrència de persones o les dimensions del lloc.

 

La mesura s’ha implementat després de sospesar, destaca el butlletí, els riscos associats a esta pràctica i a la de ‘vapear’, a causa de la manipulació de la mascareta, al contacte repetitiu dels dits amb la boca després de tocar productes o utensilis que podrien actuar com a transmissor inanimat i a la relaxació de la preceptiva separació entre persones.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.