18.1 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

El Govern espanyol aprovarà el dimarts que ve el pla de vacunació

 

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha anunciat que, al costat d’Alemanya, Espanya serà el primer país de la Unió Europea amb un pla complet de vacunació que s’aprovarà dimarts que ve en Consell de Ministres i permetrà que una part substancial de la població espanyola puga estar vacunada en el primer semestre de 2021.

 

Sánchez ha fet este anunci durant la presentació del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència de l’Economia Espanyola, ‘Espanya pot¡, al costat de la presidenta del Govern de La Rioja, Concha Andreu, en el Museu Würth, situat en la localitat de La Rioja d’Agoncillo.

 

Ha explicat que este pla de vacunació, que es prepara des del mes de setembre, es presentarà dimarts que ve en el Consell de Ministres. A demés, ha dit que es preveu incrementar en 10.000 les places de formació sanitària per a avançar la incorporació de nous professionals amb la finalitat de reforçar els servicis de salut de totes les comunitats autònomes.

 

«Queden mesos durs per davant», ha subratllat, però «el full de ruta està traçat», a partir del respecte de les decisions dels experts i a les institucions, el reforç de la cogovernança i en la confiança en la comunitat global.

Últimes notícies

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.

Benidorm afronta una indemnització de 350 milions per Serra Gelada després del revés del TC

El Constitucional ha inadmés l'empara del consistori i acosta l'execució d'una indemnització superior a 350 milions pel APR-7 de Serra Gelada. La xifra duplica el pressupost municipal i deriva de convenis subscrits des de 2003 i d'una cadena de decisions judicials.

Montero nega que el nou model de gestió pretenga trossejar l’Agència Tributària

Montero ha negat que el nou model de gestió tributària busque 'trossejar l'Agència Tributària' i ha defés un treball en xarxa per a millorar el servici i el control del frau.

Rovira acusa a Montero de no aportar dades noves sobre el finançament autonòmic

Rovira ha criticat que la reunió del CPFF no haja servit per a concretar la reforma del finançament autonòmic. Reivindica un fons transitori per a la Comunitat Valenciana.

El Burgos somia i el València s’aferra a la Copa en un dol inèdit

El València arriba al Plantio en plena crisi i busca en la Copa del Rei el passe a quarts i un reforç anímic. El Burgos apunta a una nit històrica davant la seua aficion.