El Govern espanyol aprovarà el dimarts que ve el pla de vacunació

 

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha anunciat que, al costat d’Alemanya, Espanya serà el primer país de la Unió Europea amb un pla complet de vacunació que s’aprovarà dimarts que ve en Consell de Ministres i permetrà que una part substancial de la població espanyola puga estar vacunada en el primer semestre de 2021.

 

Sánchez ha fet este anunci durant la presentació del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència de l’Economia Espanyola, ‘Espanya pot¡, al costat de la presidenta del Govern de La Rioja, Concha Andreu, en el Museu Würth, situat en la localitat de La Rioja d’Agoncillo.

 

Ha explicat que este pla de vacunació, que es prepara des del mes de setembre, es presentarà dimarts que ve en el Consell de Ministres. A demés, ha dit que es preveu incrementar en 10.000 les places de formació sanitària per a avançar la incorporació de nous professionals amb la finalitat de reforçar els servicis de salut de totes les comunitats autònomes.

 

«Queden mesos durs per davant», ha subratllat, però «el full de ruta està traçat», a partir del respecte de les decisions dels experts i a les institucions, el reforç de la cogovernança i en la confiança en la comunitat global.

Últimes notícies

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.

València revisarà i reforçarà la seguretat dels seus museus municipals després del robatori a Villena

L'Ajuntament de València ha acordat revisar i reforçar les mesures de seguretat dels museus i monuments municipals, arran del robatori recent del tresor del museu de Villena, amb més vigilància i una inversió específica al Museu de la Ciutat.