16.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

El Govern espanyol aprovarà el dimarts que ve el pla de vacunació

 

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha anunciat que, al costat d’Alemanya, Espanya serà el primer país de la Unió Europea amb un pla complet de vacunació que s’aprovarà dimarts que ve en Consell de Ministres i permetrà que una part substancial de la població espanyola puga estar vacunada en el primer semestre de 2021.

 

Sánchez ha fet este anunci durant la presentació del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència de l’Economia Espanyola, ‘Espanya pot¡, al costat de la presidenta del Govern de La Rioja, Concha Andreu, en el Museu Würth, situat en la localitat de La Rioja d’Agoncillo.

 

Ha explicat que este pla de vacunació, que es prepara des del mes de setembre, es presentarà dimarts que ve en el Consell de Ministres. A demés, ha dit que es preveu incrementar en 10.000 les places de formació sanitària per a avançar la incorporació de nous professionals amb la finalitat de reforçar els servicis de salut de totes les comunitats autònomes.

 

«Queden mesos durs per davant», ha subratllat, però «el full de ruta està traçat», a partir del respecte de les decisions dels experts i a les institucions, el reforç de la cogovernança i en la confiança en la comunitat global.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.