El Govern espanyol aprovarà el dimarts que ve el pla de vacunació

 

El president del Govern, Pedro Sánchez, ha anunciat que, al costat d’Alemanya, Espanya serà el primer país de la Unió Europea amb un pla complet de vacunació que s’aprovarà dimarts que ve en Consell de Ministres i permetrà que una part substancial de la població espanyola puga estar vacunada en el primer semestre de 2021.

 

Sánchez ha fet este anunci durant la presentació del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència de l’Economia Espanyola, ‘Espanya pot¡, al costat de la presidenta del Govern de La Rioja, Concha Andreu, en el Museu Würth, situat en la localitat de La Rioja d’Agoncillo.

 

Ha explicat que este pla de vacunació, que es prepara des del mes de setembre, es presentarà dimarts que ve en el Consell de Ministres. A demés, ha dit que es preveu incrementar en 10.000 les places de formació sanitària per a avançar la incorporació de nous professionals amb la finalitat de reforçar els servicis de salut de totes les comunitats autònomes.

 

«Queden mesos durs per davant», ha subratllat, però «el full de ruta està traçat», a partir del respecte de les decisions dels experts i a les institucions, el reforç de la cogovernança i en la confiança en la comunitat global.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.

Pérez Llorca advoca per més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha defés que els nous protocols incloguen molta més publicitat i el criteri d'arrelament. Ha reivindicat que sí que hi ha pla amb unes 5.000 vivendes en construcció, ha defés el Pla Viu i ha al·ludit a un cas de suposada informació privilegiada en Els Naus.