Un grup de científics plantegen descobrir un univers paral·lel al nostre

No es creu que hi hagi vida al nou univers

No es creu que hi haja vida en el nou univers | PIXABAY

 

La física Leah Broussard, del Laboratori Nacional Oak Ridge, en Tennesse (EUA), està preparant-se per a demostrar este estiu que existix un univers paral·lel al nostre. És molt probable que eixe nou espai siga una classe de matèria fosca que només siga possible vore amb el camp gravitatori, segons va informar a través de la NBC.

 

Eixa matèria fosca està formada per elements similars als que conformen la Terra. Eixos elements constituirien el 85% del nostre espai. Un grup de físics utilitza el seu descobriment per a explicar els seus resultats anòmals.

 

Els científics liderats per Broussard van explicar l’any 2017: «La matèria fosca es manifesta com una còpia perfecta de les partícules i interaccions del Model Estàndard, de tal manera que la paritat i la inversió de temps són simetries exactes; i interactua molt dèbilment amb el nostre univers conegut, principalment, de forma gravitacional».

 

El nou univers contindria els 85% dels elements del nostre espai exterior

El nou univers contindria els 85% dels elements del nostre espai exterior | PIXABAY

 

La física Broussard creu que eixe món paral·lel pot ser detectat si un feix de partícules subatòmiques accelerat amb un poderós imant xoca amb una paret impenetrable. Eixe experiment suposaria un intent d’obrir el portal al nou espai, fet que podria refutar la visió del món creada per la física convencional.

 

La científica Broussard va afegir: «Eixe és un experiment prou senzill que improvisem amb parts que trobem allà, utilitzant l’equip i els recursos que ja teníem disponibles en l’Oak Ridge».

 

Un univers paral·lel complex com el nostre

La detecció de raigs còsmics d’elevada energia provinents de més allà de la nostra galàxia. Eixa seria una raó que explicaria l’existència de l’univers paral·lel. Segons la física Broussard, no existix vida intel·ligent en eixe nou univers però, no obstant, creu que es caracteritza per tindre la mateixa complexitat que la del nostre espai, amb la matèria igual de rica i sense la presència de vida humana. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.

Quatre anys de presó per vendre la casa del seu pare malalt i quedar-se amb tots els diners

L'Audiència Provincial d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home que va aprofitar la deterioració cognitiva del seu pare de 78 anys per a buidar els seus comptes i vendre la seua vivenda per 90.000 euros.

Ford Almussafes fixa deu dies d’atur al maig per l’ERTO Xarxa

Ford Almussafes detindrà la producció de vehicles huit dies i la de motors dos dies al maig dins de l'ERTO Xarxa, que afecta de manera rotativa a tota la plantilla.

Alacant reforça els controls per a adjudicar les noves vivendes públiques

L'Ajuntament d'Alacant actualitza per decret els criteris d'adjudicació i control de les vivendes de protecció pública, mentres l'oposició critica el model triat per a la promoció del carrer Ceuta.

Quasi 400.000 escolars valencians celebren el Dia de l’Esport amb jocs tradicionals

Prop de 400.000 alumnes de més de 1.100 centres de la Comunitat Valenciana van participar en el Dia de l’Esport, una jornada que recupera jocs tradicionals i fomenta l'activitat física a l'aire lliure.

Condemnats cinc membres de la secta de Vistabella per abusos sexuals a menors

L'Audiència de Castelló ha condemnat a penes d'entre 3,5 i 7 anys de presó a cinc membres d'una comunitat pseudoreligiosa de Vistabella del Maestrat per la seua implicació en abusos sexuals a menors comesos durant anys.