Un grup de científics plantegen descobrir un univers paral·lel al nostre

No es creu que hi hagi vida al nou univers

No es creu que hi haja vida en el nou univers | PIXABAY

 

La física Leah Broussard, del Laboratori Nacional Oak Ridge, en Tennesse (EUA), està preparant-se per a demostrar este estiu que existix un univers paral·lel al nostre. És molt probable que eixe nou espai siga una classe de matèria fosca que només siga possible vore amb el camp gravitatori, segons va informar a través de la NBC.

 

Eixa matèria fosca està formada per elements similars als que conformen la Terra. Eixos elements constituirien el 85% del nostre espai. Un grup de físics utilitza el seu descobriment per a explicar els seus resultats anòmals.

 

Els científics liderats per Broussard van explicar l’any 2017: «La matèria fosca es manifesta com una còpia perfecta de les partícules i interaccions del Model Estàndard, de tal manera que la paritat i la inversió de temps són simetries exactes; i interactua molt dèbilment amb el nostre univers conegut, principalment, de forma gravitacional».

 

El nou univers contindria els 85% dels elements del nostre espai exterior

El nou univers contindria els 85% dels elements del nostre espai exterior | PIXABAY

 

La física Broussard creu que eixe món paral·lel pot ser detectat si un feix de partícules subatòmiques accelerat amb un poderós imant xoca amb una paret impenetrable. Eixe experiment suposaria un intent d’obrir el portal al nou espai, fet que podria refutar la visió del món creada per la física convencional.

 

La científica Broussard va afegir: «Eixe és un experiment prou senzill que improvisem amb parts que trobem allà, utilitzant l’equip i els recursos que ja teníem disponibles en l’Oak Ridge».

 

Un univers paral·lel complex com el nostre

La detecció de raigs còsmics d’elevada energia provinents de més allà de la nostra galàxia. Eixa seria una raó que explicaria l’existència de l’univers paral·lel. Segons la física Broussard, no existix vida intel·ligent en eixe nou univers però, no obstant, creu que es caracteritza per tindre la mateixa complexitat que la del nostre espai, amb la matèria igual de rica i sense la presència de vida humana. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.