Un grup de científics plantegen descobrir un univers paral·lel al nostre

No es creu que hi hagi vida al nou univers

No es creu que hi haja vida en el nou univers | PIXABAY

 

La física Leah Broussard, del Laboratori Nacional Oak Ridge, en Tennesse (EUA), està preparant-se per a demostrar este estiu que existix un univers paral·lel al nostre. És molt probable que eixe nou espai siga una classe de matèria fosca que només siga possible vore amb el camp gravitatori, segons va informar a través de la NBC.

 

Eixa matèria fosca està formada per elements similars als que conformen la Terra. Eixos elements constituirien el 85% del nostre espai. Un grup de físics utilitza el seu descobriment per a explicar els seus resultats anòmals.

 

Els científics liderats per Broussard van explicar l’any 2017: «La matèria fosca es manifesta com una còpia perfecta de les partícules i interaccions del Model Estàndard, de tal manera que la paritat i la inversió de temps són simetries exactes; i interactua molt dèbilment amb el nostre univers conegut, principalment, de forma gravitacional».

 

El nou univers contindria els 85% dels elements del nostre espai exterior

El nou univers contindria els 85% dels elements del nostre espai exterior | PIXABAY

 

La física Broussard creu que eixe món paral·lel pot ser detectat si un feix de partícules subatòmiques accelerat amb un poderós imant xoca amb una paret impenetrable. Eixe experiment suposaria un intent d’obrir el portal al nou espai, fet que podria refutar la visió del món creada per la física convencional.

 

La científica Broussard va afegir: «Eixe és un experiment prou senzill que improvisem amb parts que trobem allà, utilitzant l’equip i els recursos que ja teníem disponibles en l’Oak Ridge».

 

Un univers paral·lel complex com el nostre

La detecció de raigs còsmics d’elevada energia provinents de més allà de la nostra galàxia. Eixa seria una raó que explicaria l’existència de l’univers paral·lel. Segons la física Broussard, no existix vida intel·ligent en eixe nou univers però, no obstant, creu que es caracteritza per tindre la mateixa complexitat que la del nostre espai, amb la matèria igual de rica i sense la presència de vida humana. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.