El valencià Ancor guanya ‘Maestros de la costura’

 

La nit del dilluns 29 de març, ‘Maestros de la costura’ va celebrar la seua final amb Yelimar, Ancor, Gabriel i Lluís com a finalistes, després de l’expulsió de Laura en la semifinal. Una nit en la que el programa va fer un homenatge a Manuel Pertegaz, mestre de l’alta costura, igual que van comptar amb la presència de convidats com Rossy de Palma, Lorena Castell i Rappel.

 

Tot això abans d’un duel final en el que es van enfrontar Ancor i Lluís, els qui havien de confeccionar un vestit de gala inspirat en Valentino, i que va concloure amb la victòria del primer.

 

Ancor s’ha fet amb el maniquí d’or en confeccionar un vestit fúcsia d’escot paraula d’honor i una gran llaçada. El guanyador ha fet història en el programa en convertir-se en el primer concursant valencià que després de ser expulsat en el quart programa i tornar després de la repesca ha acabat per guanyar el programa.

 

El quart guanyador de ‘Maestros de la Costura és un enamorat de la dècada dels 50 i col·lecciona maniquins, peces de roba i fins als famosos sostenidors torpedo. Ancor és llicenciat en Belles arts i professor de pintura, està casat i té un fill de 18 mesos. La seua musa és, precisament, la seua dona, per a la que dissenya i cus totes les seues peces.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.