El valencià Ancor guanya ‘Maestros de la costura’

 

La nit del dilluns 29 de març, ‘Maestros de la costura’ va celebrar la seua final amb Yelimar, Ancor, Gabriel i Lluís com a finalistes, després de l’expulsió de Laura en la semifinal. Una nit en la que el programa va fer un homenatge a Manuel Pertegaz, mestre de l’alta costura, igual que van comptar amb la presència de convidats com Rossy de Palma, Lorena Castell i Rappel.

 

Tot això abans d’un duel final en el que es van enfrontar Ancor i Lluís, els qui havien de confeccionar un vestit de gala inspirat en Valentino, i que va concloure amb la victòria del primer.

 

Ancor s’ha fet amb el maniquí d’or en confeccionar un vestit fúcsia d’escot paraula d’honor i una gran llaçada. El guanyador ha fet història en el programa en convertir-se en el primer concursant valencià que després de ser expulsat en el quart programa i tornar després de la repesca ha acabat per guanyar el programa.

 

El quart guanyador de ‘Maestros de la Costura és un enamorat de la dècada dels 50 i col·lecciona maniquins, peces de roba i fins als famosos sostenidors torpedo. Ancor és llicenciat en Belles arts i professor de pintura, està casat i té un fill de 18 mesos. La seua musa és, precisament, la seua dona, per a la que dissenya i cus totes les seues peces.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.