El valencià Ancor guanya ‘Maestros de la costura’

 

La nit del dilluns 29 de març, ‘Maestros de la costura’ va celebrar la seua final amb Yelimar, Ancor, Gabriel i Lluís com a finalistes, després de l’expulsió de Laura en la semifinal. Una nit en la que el programa va fer un homenatge a Manuel Pertegaz, mestre de l’alta costura, igual que van comptar amb la presència de convidats com Rossy de Palma, Lorena Castell i Rappel.

 

Tot això abans d’un duel final en el que es van enfrontar Ancor i Lluís, els qui havien de confeccionar un vestit de gala inspirat en Valentino, i que va concloure amb la victòria del primer.

 

Ancor s’ha fet amb el maniquí d’or en confeccionar un vestit fúcsia d’escot paraula d’honor i una gran llaçada. El guanyador ha fet història en el programa en convertir-se en el primer concursant valencià que després de ser expulsat en el quart programa i tornar després de la repesca ha acabat per guanyar el programa.

 

El quart guanyador de ‘Maestros de la Costura és un enamorat de la dècada dels 50 i col·lecciona maniquins, peces de roba i fins als famosos sostenidors torpedo. Ancor és llicenciat en Belles arts i professor de pintura, està casat i té un fill de 18 mesos. La seua musa és, precisament, la seua dona, per a la que dissenya i cus totes les seues peces.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.