El valencià Ancor guanya ‘Maestros de la costura’

 

La nit del dilluns 29 de març, ‘Maestros de la costura’ va celebrar la seua final amb Yelimar, Ancor, Gabriel i Lluís com a finalistes, després de l’expulsió de Laura en la semifinal. Una nit en la que el programa va fer un homenatge a Manuel Pertegaz, mestre de l’alta costura, igual que van comptar amb la presència de convidats com Rossy de Palma, Lorena Castell i Rappel.

 

Tot això abans d’un duel final en el que es van enfrontar Ancor i Lluís, els qui havien de confeccionar un vestit de gala inspirat en Valentino, i que va concloure amb la victòria del primer.

 

Ancor s’ha fet amb el maniquí d’or en confeccionar un vestit fúcsia d’escot paraula d’honor i una gran llaçada. El guanyador ha fet història en el programa en convertir-se en el primer concursant valencià que després de ser expulsat en el quart programa i tornar després de la repesca ha acabat per guanyar el programa.

 

El quart guanyador de ‘Maestros de la Costura és un enamorat de la dècada dels 50 i col·lecciona maniquins, peces de roba i fins als famosos sostenidors torpedo. Ancor és llicenciat en Belles arts i professor de pintura, està casat i té un fill de 18 mesos. La seua musa és, precisament, la seua dona, per a la que dissenya i cus totes les seues peces.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla