El valencià Ancor guanya ‘Maestros de la costura’

 

La nit del dilluns 29 de març, ‘Maestros de la costura’ va celebrar la seua final amb Yelimar, Ancor, Gabriel i Lluís com a finalistes, després de l’expulsió de Laura en la semifinal. Una nit en la que el programa va fer un homenatge a Manuel Pertegaz, mestre de l’alta costura, igual que van comptar amb la presència de convidats com Rossy de Palma, Lorena Castell i Rappel.

 

Tot això abans d’un duel final en el que es van enfrontar Ancor i Lluís, els qui havien de confeccionar un vestit de gala inspirat en Valentino, i que va concloure amb la victòria del primer.

 

Ancor s’ha fet amb el maniquí d’or en confeccionar un vestit fúcsia d’escot paraula d’honor i una gran llaçada. El guanyador ha fet història en el programa en convertir-se en el primer concursant valencià que després de ser expulsat en el quart programa i tornar després de la repesca ha acabat per guanyar el programa.

 

El quart guanyador de ‘Maestros de la Costura és un enamorat de la dècada dels 50 i col·lecciona maniquins, peces de roba i fins als famosos sostenidors torpedo. Ancor és llicenciat en Belles arts i professor de pintura, està casat i té un fill de 18 mesos. La seua musa és, precisament, la seua dona, per a la que dissenya i cus totes les seues peces.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.