11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

La incidència en el territori valencià arriba als 376 casos cada 100.000 habitants

 

La incidència de contagis per Covid-19 en els últims 14 dies se situa en 376,24 casos cada 100.000 habitants en el territori valencià, unes dècimes per davall de Madrid amb 376,71, i és la tercera autonomia amb major número de positius.

 

La llista l’encapçala Balears, amb 474 casos per cada 100.000 habitants, quasi 20 més que ahir; mentres que Extremadura es troba en el quart lloc en passar de 337 ahir, a 371 este dijous.

 

El Ministeri de Sanitat ha comptabilitzat este dijous 12.662 nous positius de coronavirus, amb el que la xifra total de contagis s’eleva a 1.854.951, mentres que la incidència acumulada en els últims 14 dies ha pujat lleugerament fins als 262,79 per cada 100.000 habitants enfront dels 253,74 d’ahir.

 

Segons les dades de Sanitat, el número de morts suma 49.824 des de l’inici de la pandèmia després de notificar-se 126 noves morts. Hi ha ingressats 10.744 pacients de coronavirus als hospitals, quasi 500 menys que el dimecres, amb una ocupació hospitalària del 8,80% enfront del 9,24 d’ahir, que, en el cas de les UCI, se situa en el 19,98 dels llits ocupats, tres dècimes menys que el dimecres.

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.