La incidència en el territori valencià arriba als 376 casos cada 100.000 habitants

 

La incidència de contagis per Covid-19 en els últims 14 dies se situa en 376,24 casos cada 100.000 habitants en el territori valencià, unes dècimes per davall de Madrid amb 376,71, i és la tercera autonomia amb major número de positius.

 

La llista l’encapçala Balears, amb 474 casos per cada 100.000 habitants, quasi 20 més que ahir; mentres que Extremadura es troba en el quart lloc en passar de 337 ahir, a 371 este dijous.

 

El Ministeri de Sanitat ha comptabilitzat este dijous 12.662 nous positius de coronavirus, amb el que la xifra total de contagis s’eleva a 1.854.951, mentres que la incidència acumulada en els últims 14 dies ha pujat lleugerament fins als 262,79 per cada 100.000 habitants enfront dels 253,74 d’ahir.

 

Segons les dades de Sanitat, el número de morts suma 49.824 des de l’inici de la pandèmia després de notificar-se 126 noves morts. Hi ha ingressats 10.744 pacients de coronavirus als hospitals, quasi 500 menys que el dimecres, amb una ocupació hospitalària del 8,80% enfront del 9,24 d’ahir, que, en el cas de les UCI, se situa en el 19,98 dels llits ocupats, tres dècimes menys que el dimecres.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.