La incidència en el territori valencià arriba als 376 casos cada 100.000 habitants

 

La incidència de contagis per Covid-19 en els últims 14 dies se situa en 376,24 casos cada 100.000 habitants en el territori valencià, unes dècimes per davall de Madrid amb 376,71, i és la tercera autonomia amb major número de positius.

 

La llista l’encapçala Balears, amb 474 casos per cada 100.000 habitants, quasi 20 més que ahir; mentres que Extremadura es troba en el quart lloc en passar de 337 ahir, a 371 este dijous.

 

El Ministeri de Sanitat ha comptabilitzat este dijous 12.662 nous positius de coronavirus, amb el que la xifra total de contagis s’eleva a 1.854.951, mentres que la incidència acumulada en els últims 14 dies ha pujat lleugerament fins als 262,79 per cada 100.000 habitants enfront dels 253,74 d’ahir.

 

Segons les dades de Sanitat, el número de morts suma 49.824 des de l’inici de la pandèmia després de notificar-se 126 noves morts. Hi ha ingressats 10.744 pacients de coronavirus als hospitals, quasi 500 menys que el dimecres, amb una ocupació hospitalària del 8,80% enfront del 9,24 d’ahir, que, en el cas de les UCI, se situa en el 19,98 dels llits ocupats, tres dècimes menys que el dimecres.

Últimes notícies

Així seran les Hogueras Oficiales d’Alacant de 2027: requisits i terminis per a presentar propostes

L’Ajuntament d’Alacant obrirà del 10 al 24 d’agost el termini per a presentar propostes de les Hogueras Oficiales adulta i infantil de 2027, amb condicions tècniques i pressupostàries molt definides.

122 nous vigilants reforcen la lluita contra els incendis intencionats als muntanyes valencians

La Generalitat incorpora 122 agents per a crear 74 noves unitats de vigilància forestal reforçada durant els mesos de major risc, amb l’objectiu de previndre i detectar prompte els incendis intencionats. La inversió ascendeix a 1,1 milions d’euros i se suma als 172 milions destinats enguany a prevenció i recuperació forestal.

El PPCV acusa Diana Morant de deixar sense finançament extra les universitats valencianes

El PPCV assegura que el Ministeri de Diana Morant no ha consignat fons estatals per a cobrir el sobrecost de la LOSU ni el compromís del 1 % del PIB, fet que, segons el partit, agreuja la infrafinançació de les cinc universitats públiques valencianes.

Desallotgen una rave il·legal amb més de 100 persones a la Serra Gelada

La Policia Local de Benidorm ha desmantellat una rave il·legal a l’entorn de La Cruz, al parc natural de la Serra Gelada, on s’havien reunit més de cent persones sense autorització. L’operatiu ha acabat amb denúncies al promotor i a diversos assistents i amb el tancament de l’accés de vehicles.

CSIF reclama un protocol contra plagues d’insectes al departament de salut de Llíria

CSIF ha demanat per escrit a la direcció del departament de salut Arnau-Llíria un protocol unificat per a actuar davant plagues d’insectes en tots els seus centres, inclòs el complex Mislata-Quart, per a protegir pacients i professionals.

Refuercen trens i mesures especials en carreteres i ports per l’eclipsi solar del 12 d’agost

Transportes ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost, amb més trens, il·luminació en carreteres, controls en ports i avisos sobre l’ús de drons.

Un bebé de 19 dies amb atròfia muscular espinal rep amb èxit teràpia gènica a La Fe

L’Hospital La Fe de València ha tractat amb èxit amb teràpia gènica un bebé de 19 dies amb atròfia muscular espinal, detectada gràcies a la prova del taló dins del nou programa de cribatge neonatal de la Comunitat Valenciana.

La Unió alerta que 140 pobles es queden sense ajudes per a camins rurals

Només 50 municipis de la Comunitat Valenciana reben ajudes de la Conselleria d'Agricultura per a camins rurals, mentre 140 queden fora per falta de pressupost, segons ha denunciat La Unió.
FILMOTECA D'ESTIU