La incidència en el territori valencià arriba als 376 casos cada 100.000 habitants

 

La incidència de contagis per Covid-19 en els últims 14 dies se situa en 376,24 casos cada 100.000 habitants en el territori valencià, unes dècimes per davall de Madrid amb 376,71, i és la tercera autonomia amb major número de positius.

 

La llista l’encapçala Balears, amb 474 casos per cada 100.000 habitants, quasi 20 més que ahir; mentres que Extremadura es troba en el quart lloc en passar de 337 ahir, a 371 este dijous.

 

El Ministeri de Sanitat ha comptabilitzat este dijous 12.662 nous positius de coronavirus, amb el que la xifra total de contagis s’eleva a 1.854.951, mentres que la incidència acumulada en els últims 14 dies ha pujat lleugerament fins als 262,79 per cada 100.000 habitants enfront dels 253,74 d’ahir.

 

Segons les dades de Sanitat, el número de morts suma 49.824 des de l’inici de la pandèmia després de notificar-se 126 noves morts. Hi ha ingressats 10.744 pacients de coronavirus als hospitals, quasi 500 menys que el dimecres, amb una ocupació hospitalària del 8,80% enfront del 9,24 d’ahir, que, en el cas de les UCI, se situa en el 19,98 dels llits ocupats, tres dècimes menys que el dimecres.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.