11.2 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Ja se sap com arribaran els Reis Mags a València

 

El regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, ha anunciat este dimarts les tres persones que faran possible l’arribada enguany a València de Les seues Majestats els Reis d’Orient, Melchor, Gaspar i Baltasar.

 

Seran el president de la Interagrupación de Falles de València, Guillermo Serrano; l’agent de Policia Local de València Felipe dels Àngels i el venedor del Mercat Central Oumaro Djakité els responsables que la il·lusió arribe de nou este Nadal a la ciutat, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Melchor tindrà un vincle especial amb tota la cultura festiva de la ciutat; Gaspar, amb tots els funcionaris que han estat al peu del canó durant la pandèmia, i Baltasar, amb tot el comerç de la ciutat, ha detallat Galiana. «En un any complicat hem pensat que la millor proposta possible per a representar als Reis Mags a València era a través de tres sectors que considerem fonamentals però més encara enguany, en un context de crisi sanitària, econòmica i social», ha explicat.

 

Com tots els anys l’alcalde de València, Joan Ribó, rebrà a Les seues Majestats en el Saló de Cristall de l’Ajuntament per a donar-los la benvinguda a la ciutat i encoratjar-los perquè, enguany especialment, siguen benèvols amb tots els xiquets, i també amb les persones adultes, de tota la nostra ciutat.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.