Ja se sap com arribaran els Reis Mags a València

 

El regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, ha anunciat este dimarts les tres persones que faran possible l’arribada enguany a València de Les seues Majestats els Reis d’Orient, Melchor, Gaspar i Baltasar.

 

Seran el president de la Interagrupación de Falles de València, Guillermo Serrano; l’agent de Policia Local de València Felipe dels Àngels i el venedor del Mercat Central Oumaro Djakité els responsables que la il·lusió arribe de nou este Nadal a la ciutat, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Melchor tindrà un vincle especial amb tota la cultura festiva de la ciutat; Gaspar, amb tots els funcionaris que han estat al peu del canó durant la pandèmia, i Baltasar, amb tot el comerç de la ciutat, ha detallat Galiana. «En un any complicat hem pensat que la millor proposta possible per a representar als Reis Mags a València era a través de tres sectors que considerem fonamentals però més encara enguany, en un context de crisi sanitària, econòmica i social», ha explicat.

 

Com tots els anys l’alcalde de València, Joan Ribó, rebrà a Les seues Majestats en el Saló de Cristall de l’Ajuntament per a donar-los la benvinguda a la ciutat i encoratjar-los perquè, enguany especialment, siguen benèvols amb tots els xiquets, i també amb les persones adultes, de tota la nostra ciutat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.