Ja se sap com arribaran els Reis Mags a València

 

El regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, ha anunciat este dimarts les tres persones que faran possible l’arribada enguany a València de Les seues Majestats els Reis d’Orient, Melchor, Gaspar i Baltasar.

 

Seran el president de la Interagrupación de Falles de València, Guillermo Serrano; l’agent de Policia Local de València Felipe dels Àngels i el venedor del Mercat Central Oumaro Djakité els responsables que la il·lusió arribe de nou este Nadal a la ciutat, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Melchor tindrà un vincle especial amb tota la cultura festiva de la ciutat; Gaspar, amb tots els funcionaris que han estat al peu del canó durant la pandèmia, i Baltasar, amb tot el comerç de la ciutat, ha detallat Galiana. «En un any complicat hem pensat que la millor proposta possible per a representar als Reis Mags a València era a través de tres sectors que considerem fonamentals però més encara enguany, en un context de crisi sanitària, econòmica i social», ha explicat.

 

Com tots els anys l’alcalde de València, Joan Ribó, rebrà a Les seues Majestats en el Saló de Cristall de l’Ajuntament per a donar-los la benvinguda a la ciutat i encoratjar-los perquè, enguany especialment, siguen benèvols amb tots els xiquets, i també amb les persones adultes, de tota la nostra ciutat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.