Ja se sap com arribaran els Reis Mags a València

 

El regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, ha anunciat este dimarts les tres persones que faran possible l’arribada enguany a València de Les seues Majestats els Reis d’Orient, Melchor, Gaspar i Baltasar.

 

Seran el president de la Interagrupación de Falles de València, Guillermo Serrano; l’agent de Policia Local de València Felipe dels Àngels i el venedor del Mercat Central Oumaro Djakité els responsables que la il·lusió arribe de nou este Nadal a la ciutat, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Melchor tindrà un vincle especial amb tota la cultura festiva de la ciutat; Gaspar, amb tots els funcionaris que han estat al peu del canó durant la pandèmia, i Baltasar, amb tot el comerç de la ciutat, ha detallat Galiana. «En un any complicat hem pensat que la millor proposta possible per a representar als Reis Mags a València era a través de tres sectors que considerem fonamentals però més encara enguany, en un context de crisi sanitària, econòmica i social», ha explicat.

 

Com tots els anys l’alcalde de València, Joan Ribó, rebrà a Les seues Majestats en el Saló de Cristall de l’Ajuntament per a donar-los la benvinguda a la ciutat i encoratjar-los perquè, enguany especialment, siguen benèvols amb tots els xiquets, i també amb les persones adultes, de tota la nostra ciutat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.