10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Ja se sap com arribaran els Reis Mags a València

 

El regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament de València, Carlos Galiana, ha anunciat este dimarts les tres persones que faran possible l’arribada enguany a València de Les seues Majestats els Reis d’Orient, Melchor, Gaspar i Baltasar.

 

Seran el president de la Interagrupación de Falles de València, Guillermo Serrano; l’agent de Policia Local de València Felipe dels Àngels i el venedor del Mercat Central Oumaro Djakité els responsables que la il·lusió arribe de nou este Nadal a la ciutat, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Melchor tindrà un vincle especial amb tota la cultura festiva de la ciutat; Gaspar, amb tots els funcionaris que han estat al peu del canó durant la pandèmia, i Baltasar, amb tot el comerç de la ciutat, ha detallat Galiana. «En un any complicat hem pensat que la millor proposta possible per a representar als Reis Mags a València era a través de tres sectors que considerem fonamentals però més encara enguany, en un context de crisi sanitària, econòmica i social», ha explicat.

 

Com tots els anys l’alcalde de València, Joan Ribó, rebrà a Les seues Majestats en el Saló de Cristall de l’Ajuntament per a donar-los la benvinguda a la ciutat i encoratjar-los perquè, enguany especialment, siguen benèvols amb tots els xiquets, i també amb les persones adultes, de tota la nostra ciutat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per a tres detinguts després d’un assalt violent a una vivenda a Castelló

Tres hòmens han sigut detinguts a Castelló, Seseña i Madrid per un robatori amb violència a casa habitada comesa en 2025. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Igualtat proposa a Fiscalia i al Poder Judicial reforçar la protecció a les víctimes

Igualtat envia recomanacions a jutges i fiscals per a fer més efectiva la protecció enfront de la violència de gènere, amb més distància d'allunyament i control de l'ús de polseres. El paquet arriba després de deu assassinats en el que va d'any, sis amb denúncies prèvies.

La Comunitat Valenciana va liderar l’ocupació turística al gener amb una alça del 4,1% i 7.825 afiliats més

La Comunitat Valenciana va encapçalar el creixement de l'ocupació turística al gener, amb un 4,1% interanual i 7.825 altes fins a 199.991 afiliats. Va ser el segon major augment absolut.

Detenen a un home pel robatori de huit patinets enfront d’un gimnàs de València

La Policia Nacional ha detingut en Patraix a un home de 24 anys després de sorprendre'l quan intentava un nou furt. Se li atribuïxen almenys huit robatoris de patinets elèctrics.

Investiguen a un motorista per anar a 194 km/h en la CV-30 de València

Un conductor de 31 anys ha sigut investigat després de ser captat a 194 km/h en la CV-30, limitada a 80. S'enfronta a penes de l'article 379.1 del Codi Penal.

Vinya Rock confirma la seua desvinculació de KKR i obri nova etapa

Vinya Rock ha confirmat que s'ha deslligat del fons KKR i inicia una etapa sota Orange Alive Art S.L., dirigida per Juan Carlos Gutiérrez. L'organització ha posat el focus en identitat, comunitat, continuïtat i seguretat, i ha ratificat que l'edició del 30 d'abril al 2 de maig se celebrarà amb normalitat.

Tres accidents en la V-31 i V-30 provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions

Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.