17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Javier Marco, el metge valencià que ha mort este dijous a causa del coronavirus

Javier Marco, metge valencià mort a causa del coronavirus

Javier Marco ha mort en l’Hospital General de València | CESMCV

 

Javier Marco, inspector mèdic, ha mort este dijous a causa del coronavirus, segons ha confirmat el Col·legi de Metges de València a través del seu web: «El nostre company i amic, Javier Marco, ens ha deixat, víctima d’este malson que a tots ens està afectant».

 

Amb esta última pèrdua, ja són sis els professionals sanitaris que han mort a causa de la COVID-19 en el territori valencià.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Marco feia unes tres setmanes que es trobava ingressat en la Unitat de Cures Intensives de l’Hospital General de València, a on finalment ha perdut la vida este dijous.

 

Des de l’organisme mèdic han volgut mostrar el seu condol als familiars de la víctima: «Volem acompanyar, en estos moments, a la seua família; amb ell hem compartit el seu bon fer com a company, la seua dedicació professional. Els metges valencians el trobarem molt a faltar i el recordarem sempre amb gran estima i admiració. Açò no hauria d’haver passat».

 

També el Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana (CESMCV) ha volgut mostrat el seu condol: «Javier Marco era un estupend professional, però, sobretot, era un company excel·lent amb els seus amics i amb els afiliats d’este sindicat», ha afirmat el secretari general, Andrés Cánovas.

Últimes notícies

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.

Punts vitals i el morb per Guido Rodríguez en La Cartoixa

Tres punts clau en La Cartoixa enfrontaran a un Betis amb baixes i calendari exigent i a un València en ratxa, amb el morb del retorn de Guido Rodríguez davant el seu exequipo.

Bernabé insta el PP a intervindre el mercat immobiliari i rebutja els privilegis en vivenda

Pilar Bernabé ha reclamat al PP que use les ferramentes legals per a intervindre el mercat immobiliari i ha criticat adjudicacions i projectes urbanístics que, al seu juí, fomenten privilegis. També ha assenyalat a la Generalitat i a l'Ajuntament de València per no reforçar la vivenda pública.

Bernabé acusa a Pérez Llorca de falta de moral per comparar indemnitzacions de la dana i de Adamuz

Bernabé ha acusat a Pérez Llorca de creuar els límits en equiparar les indemnitzacions a les víctimes de la dana amb les de l'accident de Adamuz i li ha demanat rectificar.