Javier Marco, el metge valencià que ha mort este dijous a causa del coronavirus

Javier Marco, metge valencià mort a causa del coronavirus

Javier Marco ha mort en l’Hospital General de València | CESMCV

 

Javier Marco, inspector mèdic, ha mort este dijous a causa del coronavirus, segons ha confirmat el Col·legi de Metges de València a través del seu web: «El nostre company i amic, Javier Marco, ens ha deixat, víctima d’este malson que a tots ens està afectant».

 

Amb esta última pèrdua, ja són sis els professionals sanitaris que han mort a causa de la COVID-19 en el territori valencià.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Marco feia unes tres setmanes que es trobava ingressat en la Unitat de Cures Intensives de l’Hospital General de València, a on finalment ha perdut la vida este dijous.

 

Des de l’organisme mèdic han volgut mostrar el seu condol als familiars de la víctima: «Volem acompanyar, en estos moments, a la seua família; amb ell hem compartit el seu bon fer com a company, la seua dedicació professional. Els metges valencians el trobarem molt a faltar i el recordarem sempre amb gran estima i admiració. Açò no hauria d’haver passat».

 

També el Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana (CESMCV) ha volgut mostrat el seu condol: «Javier Marco era un estupend professional, però, sobretot, era un company excel·lent amb els seus amics i amb els afiliats d’este sindicat», ha afirmat el secretari general, Andrés Cánovas.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real torna al treball el divendres amb tots els seus internacionals disponibles

El Vila-real reprendrà els entrenaments este divendres amb la incorporació de tots els seus internacionals i la possible volta de Ayoze Pérez per a preparar el dol davant el Girona del dilluns.

València tindrà ús gratuït del Nou Mestalla i avança el Poliesportiu de Benicalap

L'Ajuntament de València aprova un conveni amb el València CF per a usar gratis el Nou Mestalla en grans esdeveniments esportius i activa la tramitació del Poliesportiu Benicalap.

El València de Corberán s’agarra a Mestalla per a prolongar la seua bona ratxa després de les aturades

El València de Carlos Corberán ha guanyat els dos partits disputats a Mestalla després d'una aturada de seleccions i busca davant el Celta reforçar el seu allunyament del descens i acostar-se a Europa.

Bernabé acusa a Mazón d’obstaculitzar la justícia i retrau al PP que el continue protegint

Pilar Bernabé acusa a Carlos Mazón de continuar entorpint la labor judicial en la causa per la gestió de la DANA i critica que el PP continue protegint-lo en lloc d'exigir-li l'acta de diputat.

El ciclista Jaume Guardeño, en l’UCI després de xocar amb un cotxe mentres entrenava

El ciclista alacantí Jaume Guardeño roman en l'UCI de l'hospital Tauli de Sabadell amb lesions greus després de col·lidir amb un cotxe durant un entrenament.

Raig i Elx es juguen mitja permanència a Vallecas

Raig i Elx s'enfronten a Vallecas en un xoc directe per la permanència, amb només quatre punts de diferència i l'oportunitat de deixar molt tocat a un rival directe.

Sarabia reclama un futbol més exemplar per a la joventut davant els càntics racistes

Eder Sarabia demana que el futbol siga un espai més exemplar per a la joventut i reclama respecte enfront del racisme i la xenofòbia després dels càntics racistes en el partit España-Egipte.

Quinze detinguts per una estafa de quasi 200.000 euros en combustible després de suplantar a empreses

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va defraudar més de 196.000 euros en combustible i material en fer-se passar per empreses reals i contractar targetes de carburant.