Javier Marco, el metge valencià que ha mort este dijous a causa del coronavirus

Javier Marco, metge valencià mort a causa del coronavirus

Javier Marco ha mort en l’Hospital General de València | CESMCV

 

Javier Marco, inspector mèdic, ha mort este dijous a causa del coronavirus, segons ha confirmat el Col·legi de Metges de València a través del seu web: «El nostre company i amic, Javier Marco, ens ha deixat, víctima d’este malson que a tots ens està afectant».

 

Amb esta última pèrdua, ja són sis els professionals sanitaris que han mort a causa de la COVID-19 en el territori valencià.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Marco feia unes tres setmanes que es trobava ingressat en la Unitat de Cures Intensives de l’Hospital General de València, a on finalment ha perdut la vida este dijous.

 

Des de l’organisme mèdic han volgut mostrar el seu condol als familiars de la víctima: «Volem acompanyar, en estos moments, a la seua família; amb ell hem compartit el seu bon fer com a company, la seua dedicació professional. Els metges valencians el trobarem molt a faltar i el recordarem sempre amb gran estima i admiració. Açò no hauria d’haver passat».

 

També el Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana (CESMCV) ha volgut mostrat el seu condol: «Javier Marco era un estupend professional, però, sobretot, era un company excel·lent amb els seus amics i amb els afiliats d’este sindicat», ha afirmat el secretari general, Andrés Cánovas.

Últimes notícies

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.