10.9 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Javier Marco, el metge valencià que ha mort este dijous a causa del coronavirus

Javier Marco, metge valencià mort a causa del coronavirus

Javier Marco ha mort en l’Hospital General de València | CESMCV

 

Javier Marco, inspector mèdic, ha mort este dijous a causa del coronavirus, segons ha confirmat el Col·legi de Metges de València a través del seu web: «El nostre company i amic, Javier Marco, ens ha deixat, víctima d’este malson que a tots ens està afectant».

 

Amb esta última pèrdua, ja són sis els professionals sanitaris que han mort a causa de la COVID-19 en el territori valencià.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Marco feia unes tres setmanes que es trobava ingressat en la Unitat de Cures Intensives de l’Hospital General de València, a on finalment ha perdut la vida este dijous.

 

Des de l’organisme mèdic han volgut mostrar el seu condol als familiars de la víctima: «Volem acompanyar, en estos moments, a la seua família; amb ell hem compartit el seu bon fer com a company, la seua dedicació professional. Els metges valencians el trobarem molt a faltar i el recordarem sempre amb gran estima i admiració. Açò no hauria d’haver passat».

 

També el Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana (CESMCV) ha volgut mostrat el seu condol: «Javier Marco era un estupend professional, però, sobretot, era un company excel·lent amb els seus amics i amb els afiliats d’este sindicat», ha afirmat el secretari general, Andrés Cánovas.

Últimes notícies

4-0: L’Elx polvoritza al Raig i s’acosta a la permanència

L'Elx va firmar un 4-0 incontestable davant el Rayo Vallecano per a continuar invicte en el Martínez Valero. Va saber castigar els espais i va tancar el partit en dos minuts.

4-0: l’Elx arrasa al Raig i accelera cap a la permanència

L'Elx va véncer 4-0 al Rayo Vallecano després d'un primer temps competit i una segona part demolidora. L'equip il·licità, invicte a casa, va castigar els espais del rival i s'aferma en la lluita per la permanència.

L’Elx es dona un homenatge amb un 4-0 davant el Rayo Vallecano

L'Elx va firmar un 4-0 davant el Raig amb un segon temps irresistible. La pegada en transició i la solidesa arrere van decantar un dol igualat a l'inici.

UCAM Murcia s’exhibix davant el València Basket: 92-80 amb un Forrest decisiu

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest, domini del rebot i un tram final autoritari. El triomf li va donar la segona plaça i és la novena victòria en onze jornades.

92-80: UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest imparable

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts de Michael Forrest en 24 minuts i li arrabassa la segona plaça de la Lliga Endesa. El rebot i un tancament ferm van marcar la diferència.

Marcelino reclama un altre resultat després del 0-2: partidazo del Vila-real amb onze i amb deu

Marcelino va sostindre que el Vila-real va meréixer més davant el Barcelona malgrat jugar en inferioritat per la roja a Renato Veiga. Va lamentar la falta d'encert i va destacar que el seu equip va competir de tu a tu.

El UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest deslligat: 92-80

El UCAM Murcia va véncer 92-80 a València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest i li va arrabassar la segona plaça de la Lliga Endesa.

Parell: ‘Sembla que tot ens ve en contra’ després de la derrota davant el Barcelona

Dani Parejo va lamentar que 'tot ens ve en contra' després de caure davant el Barcelona i va dir estar 'dolgut' per la primera derrota del curs a casa. Va rescatar l'esforç amb deu per l'expulsió de Renato Veiga i va assenyalar la falta de gol com a clau.