Javier Marco, el metge valencià que ha mort este dijous a causa del coronavirus

Javier Marco, metge valencià mort a causa del coronavirus

Javier Marco ha mort en l’Hospital General de València | CESMCV

 

Javier Marco, inspector mèdic, ha mort este dijous a causa del coronavirus, segons ha confirmat el Col·legi de Metges de València a través del seu web: «El nostre company i amic, Javier Marco, ens ha deixat, víctima d’este malson que a tots ens està afectant».

 

Amb esta última pèrdua, ja són sis els professionals sanitaris que han mort a causa de la COVID-19 en el territori valencià.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Marco feia unes tres setmanes que es trobava ingressat en la Unitat de Cures Intensives de l’Hospital General de València, a on finalment ha perdut la vida este dijous.

 

Des de l’organisme mèdic han volgut mostrar el seu condol als familiars de la víctima: «Volem acompanyar, en estos moments, a la seua família; amb ell hem compartit el seu bon fer com a company, la seua dedicació professional. Els metges valencians el trobarem molt a faltar i el recordarem sempre amb gran estima i admiració. Açò no hauria d’haver passat».

 

També el Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana (CESMCV) ha volgut mostrat el seu condol: «Javier Marco era un estupend professional, però, sobretot, era un company excel·lent amb els seus amics i amb els afiliats d’este sindicat», ha afirmat el secretari general, Andrés Cánovas.

Últimes notícies

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.

Els alcaldes d’Alacant es reuniran en un fòrum provincial el 14 d’octubre

El Fòrum dels Alcaldes de la Província d’Alacant se celebrarà el 14 d’octubre, després del debat al ple de la Diputació sobre la seua periodicitat, que PP i Vox han mantingut com a anual. El ple també ha aprovat el crèdit per a comprar un immoble a Benidorm com a nova seu comarcal de la institució.

Noves accions contra la violència en el futbol base valencià

La Direcció General de l’Esport i la FFCV han acordat noves mesures de prevenció, formació i sanció per a reduir la violència en el futbol base de la Comunitat Valenciana.

El professorat de la pública alçarà la veu dijous i dissabte contra la falta de canvis

Docents i famílies han convocat protestes dijous a les portes dels centres i manifestacions dissabte a les tres capitals per denunciar que les condicions de l’escola pública valenciana continuen igual i que els avanços són insuficients.

Volotea connectarà Alacant i la Corunya amb una nova ruta anual des de desembre

Volotea ha anunciat una nova connexió directa entre Alacant i la Corunya a partir del 2 de desembre, amb dos vols setmanals tot l’any i més de 26.000 seients previstos el primer any.

Controlat l’incendi forestal de Polop després de calcinar 36 hectàrees

Els bombers han donat per controlat l’incendi forestal declarat dimarts en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina, que ha cremat unes 36 hectàrees. Les brigades continuen treballant a la zona per a apagar punts calents i evitar reproduccions.

El València afronta la visita a Sevilla amb fins a nou baixes

El València viatja este divendres al camp del Sevilla obligat a reaccionar en LALIGA EA Sports i ho farà amb fins a nou baixes per lesió si no hi ha canvis d’última hora.