16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Josep Maria Pou torna al Gran Teatre de Xàtiva este disssabte

 

L’activitat es reprèn en el Gran Teatre de Xàtiva, en la Costera (València), este cap de setmana després d’haver adaptat els espectacles a les mesures sanitàries i de seguretat establides per les autoritats autonòmiques i estatals a conseqüència de la pandèmia del Covid-19, que ha mantingut els telons baixats i les butaques buides durant molts mesos.

 

La retrobada la farà un vell conegut de Xàtiva, com és l’actor Josep Maria Pou, qui protagonitzarà l’obra «Viejo amigo Cicerón» este dissabte a les 22.00 hores. Pou, un dels actors nacionals més reconeguts en el món teatral, ja ha interpretat en el mateix escenari que xafarà este dissabte a personatges com Sócrates en «Sócrates, juicio y muerte de un ciudadano» o al capità Ahab en «Moby Dick».

 

En este cas, «Viejo amigo Cicerón» es centra en la figura del cèlebre orador romà, protagonista destacat de les intenses lluites i violentes transformacions esdevingudes en el segle primer anterior a la nostra era. Ciceró personifica la integritat moral de qui manté la coherència de les seues conviccions polítiques encara en les més adverses circumstàncies.

 

La funció, que és una coproducció del Festival Internacional de Teatre Clàssic de Mèrida i Teatre Romea, té una durada de 90 minuts i el seu autor és Ernesto Caballero, amb direcció de Mario Gras. Les entrades tenen un preu de 15 euros (12 euros amb descomptes) i encara es poden adquirir en Instanticket i físicament a la Casa de la Joventut de la localitat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bendodo avisa a Rufián que quan mire arrere descobrirà que no li seguix tanta gent

Elías Bendodo ha advertit a Gabriel Rufián, impulsor d'una proposta per a unir a l'esquerra, que 'quan mire arrere' veurà que no li seguix tanta gent. En un acte del PP a Dénia, ha criticat al Govern de Sánchez i ha posat en valor mesures de l'Executiu valencià.

La UPV ret homenatge al gremi d’artistes fallers amb un mural

La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Detinguts tres hòmens i ingressats a la presó per enviar càpsules seques de cascall a Màlaga, Àvila, Mallorca i els Estats Units. La Guàrdia Civil va confiscar 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete i va destapar la xarxa en l'operació Guru25.

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.

L’edat més comuna a Espanya és 49 anys i es repetix en la Comunitat Valenciana

L'INE situa en 49 anys l'edat més repetida a Espanya i en 12 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana. En àrees despoblades la moda escala fins a 61 anys.

Dissabte solejat i poc vent en la Comunitat Valenciana

El cel estarà buidat este dissabte, amb algun interval de núvols baixos en el sud d'Alacant a primeres hores i vent fluix amb brises a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior nord de Castelló, baixaran lleugerament en el litoral i es mantindran en la resta.