Josep Maria Pou torna al Gran Teatre de Xàtiva este disssabte

 

L’activitat es reprèn en el Gran Teatre de Xàtiva, en la Costera (València), este cap de setmana després d’haver adaptat els espectacles a les mesures sanitàries i de seguretat establides per les autoritats autonòmiques i estatals a conseqüència de la pandèmia del Covid-19, que ha mantingut els telons baixats i les butaques buides durant molts mesos.

 

La retrobada la farà un vell conegut de Xàtiva, com és l’actor Josep Maria Pou, qui protagonitzarà l’obra «Viejo amigo Cicerón» este dissabte a les 22.00 hores. Pou, un dels actors nacionals més reconeguts en el món teatral, ja ha interpretat en el mateix escenari que xafarà este dissabte a personatges com Sócrates en «Sócrates, juicio y muerte de un ciudadano» o al capità Ahab en «Moby Dick».

 

En este cas, «Viejo amigo Cicerón» es centra en la figura del cèlebre orador romà, protagonista destacat de les intenses lluites i violentes transformacions esdevingudes en el segle primer anterior a la nostra era. Ciceró personifica la integritat moral de qui manté la coherència de les seues conviccions polítiques encara en les més adverses circumstàncies.

 

La funció, que és una coproducció del Festival Internacional de Teatre Clàssic de Mèrida i Teatre Romea, té una durada de 90 minuts i el seu autor és Ernesto Caballero, amb direcció de Mario Gras. Les entrades tenen un preu de 15 euros (12 euros amb descomptes) i encara es poden adquirir en Instanticket i físicament a la Casa de la Joventut de la localitat.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU