27.1 C
València
Dilluns, 7 juliol, 2025

Josep Maria Pou torna al Gran Teatre de Xàtiva este disssabte

 

- Advertisement -Telegram València Diari

L’activitat es reprèn en el Gran Teatre de Xàtiva, en la Costera (València), este cap de setmana després d’haver adaptat els espectacles a les mesures sanitàries i de seguretat establides per les autoritats autonòmiques i estatals a conseqüència de la pandèmia del Covid-19, que ha mantingut els telons baixats i les butaques buides durant molts mesos.

 

La retrobada la farà un vell conegut de Xàtiva, com és l’actor Josep Maria Pou, qui protagonitzarà l’obra «Viejo amigo Cicerón» este dissabte a les 22.00 hores. Pou, un dels actors nacionals més reconeguts en el món teatral, ja ha interpretat en el mateix escenari que xafarà este dissabte a personatges com Sócrates en «Sócrates, juicio y muerte de un ciudadano» o al capità Ahab en «Moby Dick».

 

En este cas, «Viejo amigo Cicerón» es centra en la figura del cèlebre orador romà, protagonista destacat de les intenses lluites i violentes transformacions esdevingudes en el segle primer anterior a la nostra era. Ciceró personifica la integritat moral de qui manté la coherència de les seues conviccions polítiques encara en les més adverses circumstàncies.

 

La funció, que és una coproducció del Festival Internacional de Teatre Clàssic de Mèrida i Teatre Romea, té una durada de 90 minuts i el seu autor és Ernesto Caballero, amb direcció de Mario Gras. Les entrades tenen un preu de 15 euros (12 euros amb descomptes) i encara es poden adquirir en Instanticket i físicament a la Casa de la Joventut de la localitat.

Últimes notícies

Set mitjans aeris combaten l’incendi forestal a Antella mentres es controla el foc a Cheste

Set mitjans aeris treballen per a apagar l'incendi declarat a Antella, València. El foc a Cheste ja està controlat segons el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.

Les temperatures màximes aconseguixen els 40 graus a l’interior de València amb Ontinyent liderant

Este diumenge es van registrar temperatures pròximes als 40 graus a l'interior de la província de València, amb Ontinyent al capdavant amb 39,5 graus, elevant la calor en diverses localitats valencianes i a Alacant.

El Fala Pouco es corona campió absolut del Trofeu SM La Reina a València

El Fala Pouco, patronejat per José Ballester, va guanyar el Trofeu SM La Reina de vela disputat a València, amb participació internacional i vents variables.

El València Basket anuncia l’eixida de Stefan Jovic després de finalitzar el seu contracte

El base serbi Stefan Jovic abandona València Basket després de concloure el seu contracte el 30 de juny de 2025. El club agraïx la seua professionalitat i anuncia no renovar.

Set ferits, inclosos dos menors, després d’un xoc múltiple en l’A7 a l’altura de Cox (Alacant)

Set persones, entre elles dos menors de 7 i 14 anys, van resultar ferides després d'un accident múltiple en l'A7 a Cox, Alacant. Els afectats van ser traslladats a hospitals locals i la via va estar parcialment tancada momentàniament.

Huit mitjans aeris mobilitzats per a extingir incendis a Antella i Cheste, València

Dos incendis forestals a Antella i Cheste, València, mobilitzen huit mitjans aeris i brigades terrestres per a la seua extinció en condicions d'alt risc.

PSPV-PSOE atribuïx al PP l’atac vandàlic a la seua seu a València

El PSPV-PSOE denuncia un atac vandàlic contra la seua seu a València, atribuint la responsabilitat al PP per incitar violència política, i exigix condemna pública.

Carlos Mazón destaca el suport al projecte del PP en la Comunitat Valenciana després del congrés nacional

Carlos Mazón, president de la Comunitat Valenciana, assegura que el Congrés Nacional del PP ha confirmat el suport total al seu projecte polític i destaca la unitat i ambició del partit per a avançar a la regió.