Josep Maria Pou torna al Gran Teatre de Xàtiva este disssabte

 

L’activitat es reprèn en el Gran Teatre de Xàtiva, en la Costera (València), este cap de setmana després d’haver adaptat els espectacles a les mesures sanitàries i de seguretat establides per les autoritats autonòmiques i estatals a conseqüència de la pandèmia del Covid-19, que ha mantingut els telons baixats i les butaques buides durant molts mesos.

 

La retrobada la farà un vell conegut de Xàtiva, com és l’actor Josep Maria Pou, qui protagonitzarà l’obra «Viejo amigo Cicerón» este dissabte a les 22.00 hores. Pou, un dels actors nacionals més reconeguts en el món teatral, ja ha interpretat en el mateix escenari que xafarà este dissabte a personatges com Sócrates en «Sócrates, juicio y muerte de un ciudadano» o al capità Ahab en «Moby Dick».

 

En este cas, «Viejo amigo Cicerón» es centra en la figura del cèlebre orador romà, protagonista destacat de les intenses lluites i violentes transformacions esdevingudes en el segle primer anterior a la nostra era. Ciceró personifica la integritat moral de qui manté la coherència de les seues conviccions polítiques encara en les més adverses circumstàncies.

 

La funció, que és una coproducció del Festival Internacional de Teatre Clàssic de Mèrida i Teatre Romea, té una durada de 90 minuts i el seu autor és Ernesto Caballero, amb direcció de Mario Gras. Les entrades tenen un preu de 15 euros (12 euros amb descomptes) i encara es poden adquirir en Instanticket i físicament a la Casa de la Joventut de la localitat.

Últimes notícies

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.