Josep Maria Pou torna al Gran Teatre de Xàtiva este disssabte

 

L’activitat es reprèn en el Gran Teatre de Xàtiva, en la Costera (València), este cap de setmana després d’haver adaptat els espectacles a les mesures sanitàries i de seguretat establides per les autoritats autonòmiques i estatals a conseqüència de la pandèmia del Covid-19, que ha mantingut els telons baixats i les butaques buides durant molts mesos.

 

La retrobada la farà un vell conegut de Xàtiva, com és l’actor Josep Maria Pou, qui protagonitzarà l’obra «Viejo amigo Cicerón» este dissabte a les 22.00 hores. Pou, un dels actors nacionals més reconeguts en el món teatral, ja ha interpretat en el mateix escenari que xafarà este dissabte a personatges com Sócrates en «Sócrates, juicio y muerte de un ciudadano» o al capità Ahab en «Moby Dick».

 

En este cas, «Viejo amigo Cicerón» es centra en la figura del cèlebre orador romà, protagonista destacat de les intenses lluites i violentes transformacions esdevingudes en el segle primer anterior a la nostra era. Ciceró personifica la integritat moral de qui manté la coherència de les seues conviccions polítiques encara en les més adverses circumstàncies.

 

La funció, que és una coproducció del Festival Internacional de Teatre Clàssic de Mèrida i Teatre Romea, té una durada de 90 minuts i el seu autor és Ernesto Caballero, amb direcció de Mario Gras. Les entrades tenen un preu de 15 euros (12 euros amb descomptes) i encara es poden adquirir en Instanticket i físicament a la Casa de la Joventut de la localitat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.