Anuncios

La Policia Autonòmica va al Galileu Galilei a demanat informació sobre la festa

 

Actualització 07/10/2020 a les 08.59 hores. Agents de la Policia Autonòmica han sol·licitat al director del Col·legi Major Galileu Galilei que els proporcione tota la informació que posseïsca sobre la festa celebrada en les seues instal·lacions a on s’ha produït el brot més gran de coronavirus de tot el territori valencià.

 

Tres agents han acudit este dimarts al centre i un d’ells s’ha reunit amb el director, en una visita que ha sigut «protocol·lària i cordial, no ha sigut una inspecció, només han vingut a demanar informació», han assegurat a EFE fonts del Col·legi Major, que han mostrat la seua «total col·laboració» amb el cos policial sobre este tema.

Anuncios

 

Segons pareix, la sanció per al responsable de la festa clandestina celebrada en la terrassa del col·legi major podria arribar a ser de fins a 60.000 euros.

 

Justícia ordena a la Policia Autonòmica investigar la festa del Galileu Galilei

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha demanat a la Unitat Adscrita a la Generalitat del Cos Nacional de Policia que òbriga una investigació amb l’objectiu de saber els fets que han passat en el col·legi major Galileu Galilei de València –a on s’ha detectat un brot de Covid-19 després de la celebració d’una festa— i per a determinar i «depurar» les responsabilitats dels suposades persones organitzadores o participants.

 

Esta investigació també determinarà les possibles sancions derivades de l’aplicació del Decret llei 11/2020 de Règim Sancionador específic contra els incompliments de les disposicions reguladores de les mesures de prevenció del Covid-19, explica el departament que dirigix Bravo en un comunicat.

 

La mesura es pren després que, este dimarts, la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital posara en coneixement de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública la suspensió de les classes presencials en la Universitat Politècnica de València (UPV) a conseqüència d’un brot coronavirus, que «poguera tindre un origen social en el col·legi major Galileu Galilei, de titularitat privada».

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios