Labora recomana a les empreses valencianes implantar el teletreball per a combatre els contagis

 

El Ple del Consell ha aprovat un informe de la Conselleria d’Economia Sostenible fet per Labora, Servici Valencià d’Ocupació i Formació, que recomana a les empreses valencianes estendre al màxim l’ús del teletreball en les seues activitats per a evitar els contagis.

 

Segons assenyala l’informe, esta és una mesura «que contribuïx positivament a aplanar la corba de contagis i que pot constituir un element significatiu de modernització i millora de la productivitat i la competitivitat a mitjà i llarg termini». El document de Labora enumera els avantatges que suposa en l’actual situació de pandèmia per a disminuir el contacte interpersonal.

 

Labora fa referència a altres avantatges del teletreball més enllà de les referides al context actual de pandèmia. Assenyala que «augmenta l’eficiència, disminuÏx el temps de trasllat dels treballadors, augmentant el temps disponible per a l’oci, la conciliació, i per tant el seu benestar, disminuïx el trànsit amb la consegüent disminució de la contaminació, i també de la incidència d’accidents laborals».

 

D’altra banda, el teletreball disminuÏx els costos de producció, augmenta el mercat de persones candidates als llocs de treball perquè no es tenen condicionants geogràfics, i les possibilitats de captació del talent i finalment resulta beneficiós per a una millor distribució de la població, ja que es pot dur a terme les FAENES laborals des de nuclis rurals i zones amb el risc de despoblament.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.