Labora recomana a les empreses valencianes implantar el teletreball per a combatre els contagis

 

El Ple del Consell ha aprovat un informe de la Conselleria d’Economia Sostenible fet per Labora, Servici Valencià d’Ocupació i Formació, que recomana a les empreses valencianes estendre al màxim l’ús del teletreball en les seues activitats per a evitar els contagis.

 

Segons assenyala l’informe, esta és una mesura «que contribuïx positivament a aplanar la corba de contagis i que pot constituir un element significatiu de modernització i millora de la productivitat i la competitivitat a mitjà i llarg termini». El document de Labora enumera els avantatges que suposa en l’actual situació de pandèmia per a disminuir el contacte interpersonal.

 

Labora fa referència a altres avantatges del teletreball més enllà de les referides al context actual de pandèmia. Assenyala que «augmenta l’eficiència, disminuÏx el temps de trasllat dels treballadors, augmentant el temps disponible per a l’oci, la conciliació, i per tant el seu benestar, disminuïx el trànsit amb la consegüent disminució de la contaminació, i també de la incidència d’accidents laborals».

 

D’altra banda, el teletreball disminuÏx els costos de producció, augmenta el mercat de persones candidates als llocs de treball perquè no es tenen condicionants geogràfics, i les possibilitats de captació del talent i finalment resulta beneficiós per a una millor distribució de la població, ja que es pot dur a terme les FAENES laborals des de nuclis rurals i zones amb el risc de despoblament.

Últimes notícies

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.