Labora recomana a les empreses valencianes implantar el teletreball per a combatre els contagis

 

El Ple del Consell ha aprovat un informe de la Conselleria d’Economia Sostenible fet per Labora, Servici Valencià d’Ocupació i Formació, que recomana a les empreses valencianes estendre al màxim l’ús del teletreball en les seues activitats per a evitar els contagis.

 

Segons assenyala l’informe, esta és una mesura «que contribuïx positivament a aplanar la corba de contagis i que pot constituir un element significatiu de modernització i millora de la productivitat i la competitivitat a mitjà i llarg termini». El document de Labora enumera els avantatges que suposa en l’actual situació de pandèmia per a disminuir el contacte interpersonal.

 

Labora fa referència a altres avantatges del teletreball més enllà de les referides al context actual de pandèmia. Assenyala que «augmenta l’eficiència, disminuÏx el temps de trasllat dels treballadors, augmentant el temps disponible per a l’oci, la conciliació, i per tant el seu benestar, disminuïx el trànsit amb la consegüent disminució de la contaminació, i també de la incidència d’accidents laborals».

 

D’altra banda, el teletreball disminuÏx els costos de producció, augmenta el mercat de persones candidates als llocs de treball perquè no es tenen condicionants geogràfics, i les possibilitats de captació del talent i finalment resulta beneficiós per a una millor distribució de la població, ja que es pot dur a terme les FAENES laborals des de nuclis rurals i zones amb el risc de despoblament.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.