Labora recomana a les empreses valencianes implantar el teletreball per a combatre els contagis

 

El Ple del Consell ha aprovat un informe de la Conselleria d’Economia Sostenible fet per Labora, Servici Valencià d’Ocupació i Formació, que recomana a les empreses valencianes estendre al màxim l’ús del teletreball en les seues activitats per a evitar els contagis.

 

Segons assenyala l’informe, esta és una mesura «que contribuïx positivament a aplanar la corba de contagis i que pot constituir un element significatiu de modernització i millora de la productivitat i la competitivitat a mitjà i llarg termini». El document de Labora enumera els avantatges que suposa en l’actual situació de pandèmia per a disminuir el contacte interpersonal.

 

Labora fa referència a altres avantatges del teletreball més enllà de les referides al context actual de pandèmia. Assenyala que «augmenta l’eficiència, disminuÏx el temps de trasllat dels treballadors, augmentant el temps disponible per a l’oci, la conciliació, i per tant el seu benestar, disminuïx el trànsit amb la consegüent disminució de la contaminació, i també de la incidència d’accidents laborals».

 

D’altra banda, el teletreball disminuÏx els costos de producció, augmenta el mercat de persones candidates als llocs de treball perquè no es tenen condicionants geogràfics, i les possibilitats de captació del talent i finalment resulta beneficiós per a una millor distribució de la població, ja que es pot dur a terme les FAENES laborals des de nuclis rurals i zones amb el risc de despoblament.

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.