L’Ajuntament de València repararà la vidriera principal del Mercat de Colón

Mercat de Colón

Mercat de Colón | Viquipèdia

L’Ajuntament de València ha anunciat una inversió de 100.000 euros per part de la regidoria de Desenvolupament Urbà per a la reparació total de la vidriera principal del Mercat de Colón, situada en el carrer del Comte de Salvatierra.

 

La vicealcaldessa i regidora de Desenvolupament i Renovació Urbana, Sandra Gómez, s’ha reunit este dimecres amb el president de l’Associació de Comerciants del Mercat de Colón, Steve Anderson, per a anunciar la reparació de la vidriera. 

 

«El Mercat de Colón s’està convertint en un lloc emblemàtic en València. Un punt de referència, imatge i identitat de la nostra ciutat. No solament per als valencians i valencianes, sinó també per als visitants que venen a descobrir la ciutat», ha manifestat Gómez.

  

Anderson ha agraït el compromís, interés i inversió de l’Ajuntament i la regidoria en este monument, que «no solament és un exemple del modernisme valencià, sinó també un espai on disfrutar de la gastronomia i la cultura valenciana».

 

Gómez també ha assenyalat el seu interés per a dedicar majors recursos, tant humans com econòmics, per a dinamitzar el contingut d’este espai.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.