L’Ajuntament de València repararà la vidriera principal del Mercat de Colón

Mercat de Colón

Mercat de Colón | Viquipèdia

L’Ajuntament de València ha anunciat una inversió de 100.000 euros per part de la regidoria de Desenvolupament Urbà per a la reparació total de la vidriera principal del Mercat de Colón, situada en el carrer del Comte de Salvatierra.

 

La vicealcaldessa i regidora de Desenvolupament i Renovació Urbana, Sandra Gómez, s’ha reunit este dimecres amb el president de l’Associació de Comerciants del Mercat de Colón, Steve Anderson, per a anunciar la reparació de la vidriera. 

 

«El Mercat de Colón s’està convertint en un lloc emblemàtic en València. Un punt de referència, imatge i identitat de la nostra ciutat. No solament per als valencians i valencianes, sinó també per als visitants que venen a descobrir la ciutat», ha manifestat Gómez.

  

Anderson ha agraït el compromís, interés i inversió de l’Ajuntament i la regidoria en este monument, que «no solament és un exemple del modernisme valencià, sinó també un espai on disfrutar de la gastronomia i la cultura valenciana».

 

Gómez també ha assenyalat el seu interés per a dedicar majors recursos, tant humans com econòmics, per a dinamitzar el contingut d’este espai.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.

Bernabé assegura que el Govern pressionarà per evitar cotxes al bulevard García Lorca

Pilar Bernabé afirma que el Govern dEspanya influirà perquè el bulevard Federico García Lorca siga un gran parc sense trànsit i critica lactitud de lalcalesa María José Catalá.