L’Ajuntament de València repararà la vidriera principal del Mercat de Colón

Mercat de Colón

Mercat de Colón | Viquipèdia

L’Ajuntament de València ha anunciat una inversió de 100.000 euros per part de la regidoria de Desenvolupament Urbà per a la reparació total de la vidriera principal del Mercat de Colón, situada en el carrer del Comte de Salvatierra.

 

La vicealcaldessa i regidora de Desenvolupament i Renovació Urbana, Sandra Gómez, s’ha reunit este dimecres amb el president de l’Associació de Comerciants del Mercat de Colón, Steve Anderson, per a anunciar la reparació de la vidriera. 

 

«El Mercat de Colón s’està convertint en un lloc emblemàtic en València. Un punt de referència, imatge i identitat de la nostra ciutat. No solament per als valencians i valencianes, sinó també per als visitants que venen a descobrir la ciutat», ha manifestat Gómez.

  

Anderson ha agraït el compromís, interés i inversió de l’Ajuntament i la regidoria en este monument, que «no solament és un exemple del modernisme valencià, sinó també un espai on disfrutar de la gastronomia i la cultura valenciana».

 

Gómez també ha assenyalat el seu interés per a dedicar majors recursos, tant humans com econòmics, per a dinamitzar el contingut d’este espai.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.