L’Ajuntament de València repararà la vidriera principal del Mercat de Colón

Mercat de Colón

Mercat de Colón | Viquipèdia

L’Ajuntament de València ha anunciat una inversió de 100.000 euros per part de la regidoria de Desenvolupament Urbà per a la reparació total de la vidriera principal del Mercat de Colón, situada en el carrer del Comte de Salvatierra.

 

La vicealcaldessa i regidora de Desenvolupament i Renovació Urbana, Sandra Gómez, s’ha reunit este dimecres amb el president de l’Associació de Comerciants del Mercat de Colón, Steve Anderson, per a anunciar la reparació de la vidriera. 

 

«El Mercat de Colón s’està convertint en un lloc emblemàtic en València. Un punt de referència, imatge i identitat de la nostra ciutat. No solament per als valencians i valencianes, sinó també per als visitants que venen a descobrir la ciutat», ha manifestat Gómez.

  

Anderson ha agraït el compromís, interés i inversió de l’Ajuntament i la regidoria en este monument, que «no solament és un exemple del modernisme valencià, sinó també un espai on disfrutar de la gastronomia i la cultura valenciana».

 

Gómez també ha assenyalat el seu interés per a dedicar majors recursos, tant humans com econòmics, per a dinamitzar el contingut d’este espai.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.