L’Ajuntament de València repararà la vidriera principal del Mercat de Colón

Mercat de Colón

Mercat de Colón | Viquipèdia

L’Ajuntament de València ha anunciat una inversió de 100.000 euros per part de la regidoria de Desenvolupament Urbà per a la reparació total de la vidriera principal del Mercat de Colón, situada en el carrer del Comte de Salvatierra.

 

La vicealcaldessa i regidora de Desenvolupament i Renovació Urbana, Sandra Gómez, s’ha reunit este dimecres amb el president de l’Associació de Comerciants del Mercat de Colón, Steve Anderson, per a anunciar la reparació de la vidriera. 

 

«El Mercat de Colón s’està convertint en un lloc emblemàtic en València. Un punt de referència, imatge i identitat de la nostra ciutat. No solament per als valencians i valencianes, sinó també per als visitants que venen a descobrir la ciutat», ha manifestat Gómez.

  

Anderson ha agraït el compromís, interés i inversió de l’Ajuntament i la regidoria en este monument, que «no solament és un exemple del modernisme valencià, sinó també un espai on disfrutar de la gastronomia i la cultura valenciana».

 

Gómez també ha assenyalat el seu interés per a dedicar majors recursos, tant humans com econòmics, per a dinamitzar el contingut d’este espai.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.