L’interior de la Comunitat espera una ocupació superior al 92% en Nit de Cap d’Any

El secretari autonòmic de la Agència Valenciana del Turisme, Francesc Colomer, ha destacat que els hotels d'interior de la Comunitat Valenciana "esperen aconseguir una ocupació superior al 92% en Nit de cap d'any, unes xifres que es preveu que s'incrementen gràcies a les reserves d'última hora". Aquestes dades es desprenen de l'enquesta duta a terme per la Agència Valenciana del Turisme a una mostra d'establiments hotelers de la Comunitat, amb la finalitat de conèixer les expectatives d'ocupació per als últims dies de 2017, informa la Generalitat en un comunicat.

Francesc Colomer ha explicat que, segons aquestes estimacions, els hotels d'interior de la Comunitat Valenciana compten amb una previsió d'ocupació d'entorn del 82% per al període 29-31 de desembre. Així mateix, si es té en compte únicament la nit del 31 de desembre a l'1 de gener, aquest percentatge s'eleva fins al 92,4%%", ha afegit.

En concret, i per províncies, per a aqueixa nit s'estima una ocupació del 88% en el cas dels establiments de la província de Castelló per al període 29-31 de gener i del 98% per a la nit del 31 de desembre. Els hotels de la província de València parteixen amb unes previsions del 73% per als tres dies, que arriba al 93,5% l'última nit de l'any. Per la seua banda, els hotels d'interior de la província d'Alacant tenen reservat per a aquests dies més d'un 62% de la seua capacitat, percentatge que arriba al 67% la nit de final d'any.

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.