L’interior de la Comunitat espera una ocupació superior al 92% en Nit de Cap d’Any

El secretari autonòmic de la Agència Valenciana del Turisme, Francesc Colomer, ha destacat que els hotels d'interior de la Comunitat Valenciana "esperen aconseguir una ocupació superior al 92% en Nit de cap d'any, unes xifres que es preveu que s'incrementen gràcies a les reserves d'última hora". Aquestes dades es desprenen de l'enquesta duta a terme per la Agència Valenciana del Turisme a una mostra d'establiments hotelers de la Comunitat, amb la finalitat de conèixer les expectatives d'ocupació per als últims dies de 2017, informa la Generalitat en un comunicat.

Francesc Colomer ha explicat que, segons aquestes estimacions, els hotels d'interior de la Comunitat Valenciana compten amb una previsió d'ocupació d'entorn del 82% per al període 29-31 de desembre. Així mateix, si es té en compte únicament la nit del 31 de desembre a l'1 de gener, aquest percentatge s'eleva fins al 92,4%%", ha afegit.

En concret, i per províncies, per a aqueixa nit s'estima una ocupació del 88% en el cas dels establiments de la província de Castelló per al període 29-31 de gener i del 98% per a la nit del 31 de desembre. Els hotels de la província de València parteixen amb unes previsions del 73% per als tres dies, que arriba al 93,5% l'última nit de l'any. Per la seua banda, els hotels d'interior de la província d'Alacant tenen reservat per a aquests dies més d'un 62% de la seua capacitat, percentatge que arriba al 67% la nit de final d'any.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.