6.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

L’interior de la Comunitat espera una ocupació superior al 92% en Nit de Cap d’Any

El secretari autonòmic de la Agència Valenciana del Turisme, Francesc Colomer, ha destacat que els hotels d'interior de la Comunitat Valenciana "esperen aconseguir una ocupació superior al 92% en Nit de cap d'any, unes xifres que es preveu que s'incrementen gràcies a les reserves d'última hora". Aquestes dades es desprenen de l'enquesta duta a terme per la Agència Valenciana del Turisme a una mostra d'establiments hotelers de la Comunitat, amb la finalitat de conèixer les expectatives d'ocupació per als últims dies de 2017, informa la Generalitat en un comunicat.

Francesc Colomer ha explicat que, segons aquestes estimacions, els hotels d'interior de la Comunitat Valenciana compten amb una previsió d'ocupació d'entorn del 82% per al període 29-31 de desembre. Així mateix, si es té en compte únicament la nit del 31 de desembre a l'1 de gener, aquest percentatge s'eleva fins al 92,4%%", ha afegit.

En concret, i per províncies, per a aqueixa nit s'estima una ocupació del 88% en el cas dels establiments de la província de Castelló per al període 29-31 de gener i del 98% per a la nit del 31 de desembre. Els hotels de la província de València parteixen amb unes previsions del 73% per als tres dies, que arriba al 93,5% l'última nit de l'any. Per la seua banda, els hotels d'interior de la província d'Alacant tenen reservat per a aquests dies més d'un 62% de la seua capacitat, percentatge que arriba al 67% la nit de final d'any.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.