L’interior de la Comunitat espera una ocupació superior al 92% en Nit de Cap d’Any

El secretari autonòmic de la Agència Valenciana del Turisme, Francesc Colomer, ha destacat que els hotels d'interior de la Comunitat Valenciana "esperen aconseguir una ocupació superior al 92% en Nit de cap d'any, unes xifres que es preveu que s'incrementen gràcies a les reserves d'última hora". Aquestes dades es desprenen de l'enquesta duta a terme per la Agència Valenciana del Turisme a una mostra d'establiments hotelers de la Comunitat, amb la finalitat de conèixer les expectatives d'ocupació per als últims dies de 2017, informa la Generalitat en un comunicat.

Francesc Colomer ha explicat que, segons aquestes estimacions, els hotels d'interior de la Comunitat Valenciana compten amb una previsió d'ocupació d'entorn del 82% per al període 29-31 de desembre. Així mateix, si es té en compte únicament la nit del 31 de desembre a l'1 de gener, aquest percentatge s'eleva fins al 92,4%%", ha afegit.

En concret, i per províncies, per a aqueixa nit s'estima una ocupació del 88% en el cas dels establiments de la província de Castelló per al període 29-31 de gener i del 98% per a la nit del 31 de desembre. Els hotels de la província de València parteixen amb unes previsions del 73% per als tres dies, que arriba al 93,5% l'última nit de l'any. Per la seua banda, els hotels d'interior de la província d'Alacant tenen reservat per a aquests dies més d'un 62% de la seua capacitat, percentatge que arriba al 67% la nit de final d'any.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.