La Mancomunitat ajuda als nous autònoms a aconseguir 75.000 euros en subvencions

 

La Mancomunitat Horta Sud ha gestionat enguany l’alta de 24 negocis nous de persones autònomes de la comarca, i tots han pogut accedir a unes subvencions públiques que han ascendit en total a més de 75.000 euros.

Els nous negocis havien de complir enguany una sèrie de requisits per a poder percebre les ajudes, que oscil·len entre els 2.500 i els 5.000 euros per autònom. Primer havien de presentar un pla de viabilitat, a més de suposar alguna innovació o millora que motivara la implantació d’aquest negoci, i cobrir una falta d’oferta en el territori. Finalment es requeria un informe tècnic favorable.

Aquest informe havia d’estar signat per una de les entitats públiques o privades, incloses en el Mapa d’Entitats de l’Ecosistema Emprenedor de la Comunitat Valenciana, com és el cas d’aquesta Mancomunitat Horta Sud.

 

Un servei permanent per a les persones emprenedores

 

Des de la institució intermunicipal s’ha facilitat la gestió de les sol·licituds i l’estudi de Viabilitat Econòmic-Financer a través d’un servei específic, destinat a l’assessorament tècnic personalitzat. Es tracta d’un servei permanent dedicat a les persones emprenedores de la comarca, interessades a participar en la convocatòria de subvencions destinades al programa de foment del treball autònom per a l’exercici 2018. Subvencions, regulades en l’Ordre 18/2017, de 28 de setembre, de la Conselleria d’Economia. 

El termini va començar el 15 de febrer i acabava l’1 d’octubre del present 2018. I així, en estos mesos s’ha assessorat per a la sol·licitud d’aquesta ajuda a 16 dones i 8 homes (67% – 33%) en edats majoritàriament compreses entre els 30 i els 45 anys, i tots han rebut ja la quantia, corresponent a la seua situació, per a arrancar i millorar el nou negoci.

 

La Mancomunitat oferix l’ajuda i coordinació de manera gratuïta

 

En tots els casos es tracta d’emprenedors residents a la comarca, i cal destacar que, encara que molts ajuntaments ja disposen d’aquest servei, la Mancomunitat també oferix l’ajuda i coordinació per a aquesta gestió de manera totalment gratuïta. Així, enguany s’han donat d’alta 4 veïns d’Albal, 2 d’Aldaia, 2 d’Alfafar, 1 de Benetússer, 1 de Beniparrell, 2 de Catarroja, 3 de Massanassa, 2 de Picanya, 1 de Picassent, 1 de Silla, 2 de Torrent i 3 de Xirivella, gràcies a les gestions de la Mancomunitat de l’Horta Sud.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València va reviure els seus mals com a visitant davant el cuer

El València va caure 1-0 en el Carlos Tartiere i va tornar a evidenciar la seua debilitat fora de Mestalla, sobretot a pilota parada. L'equip de Carlos Corberán va encadenar la seua segona derrota del curs davant l'Oviedo.

Eder Sarabia afronta el seu moment més delicat a l’Elx després d’onze jornades sense guanyar

La ratxa sense victòries, l'absència de triomfs a domicili i la golejada encaixada davant el Reial Madrid col·loquen el projecte de Sarabia sota màxima pressió.

Presó per a la dona detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Un jutjat ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a la dona de 48 anys investigada per ruixar amb líquid inflamable a la seua parella a Chiva. S'obrin diligències paral·leles per possibles maltractaments de l'home cap a ella, mentres la víctima seguix ingressada amb pronòstic reservat.

El Consell repartix 15.000 detectors de submissió química en les Falles

La Generalitat ha activat el repartiment de 15.000 adhesius amb coixinets per a detectar FLZ, benzodiazepines, ketamina i GHB durant els dies grans de les Falles. El dispositiu s'acompanya d'un bus d'atenció i Punts Violeta amb horaris ampliats i coordinació policial.

El cara a cara de les xarangues a València accelera l’evolució musical de les Falles

El cara a cara entre xarangues guanya terreny a València com a símbol de l'evolució musical de les Falles. Telotocotó i Pintant-la mesuraran forces a L'Eliana i creixen els concursos amb esperit de germanor.

Les falles infantils obrin els dies grans amb esglai pel vent

València ha començat el dia amb 382 monuments infantils plantats que obrin els cinc dies grans de les Falles 2026. El vent ha provocat caigudes de peces i treballs de reforç, encara que s'espera millora al llarg del dia.

Banc mundial de sons d’aus aconseguix 1.192 espècies sota coordinació espanyola

El nou banc acústic global, coordinat per biòlegs espanyols, reunix gravacions anotades de cinc continents per a impulsar la identificació automàtica d'aus.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantá en diversos municipis

Les ratxes des d'anit han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan retardant la plantá a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió de Oltá espera a l'artista per a reparar mentres l'infantil es va plantar sense problemes.