Mercadona s’ompli de dolces novetats de Pasqua i Setmana Santa

Varietats de figures de xocolata de Mercadona

Mercadona ofereix diferents figures de xocolate | Mercadona

 

Mercadona no deixa passar una oportunitat per a apropar-se cada vegada més als seus clients i oferir-los tot el que necessiten en cada moment. En Setmana Santa no podia ser d’una altra manera i, la cadena de supermercats ha omplit les seues estanteries de productes de Pasqua de la marca Hacendado, tal com explica ‘La Coctelera’.

 

Però, més enllà de les novetats de cada any amb figures de xocolate de mil i una formes i temàtiques, Mercadona és de les poques tendes que s’animen a celebrar la Pasqua com s’ha fet sempre, amb la típica Mona amb un ou dur i altres dolços fornejats. Una de les novetats més destacades d’aquestes festes són els tres tipus de figures de xocolate.

 

 

Els diferents ous de Pasqua

En primer lloc es troben els ‘Ous Mini Xoc’, seguidament els ‘Ous de Xocolate amb Disquets’ i, per últim i més tradicional, el ventall especial de ‘Figures de Xocolate’. Aquestes tres opcions es presenten per a tot tipus de públic i a uns preus molt assequibles.

 

Es tracta de figures o ous de xocolate amb llet, amb trossets d’avellana o de discos de colors. Cal destacar que les tres varietats estan elaborades amb ingredients sense gluten i que, per tant, són aptes per a celíacs i intolerants al gluten. Una altra de les novetats estrella d’aquesta Setmana Santa a Mercadona és l»Ou Doraemon’. Amb aquesta figura de xocolate es vol apropar un poc més aquesta tradició als més menuts, jugant amb l’atractiu dels seus personatges preferits. Sense dubte, entre les figures tampoc podien faltar les piruletes, els balons de futbol o els típics conills de Pasqua.

Ou de xocalata de Doraemon de Mercadona

Mercadona ofereix un ou de Pasqua de Doraemon | Mercadona

 

 

Dolços fornejats irresistibles

Per altra banda, entre els dolços tradicionals fornejats, apareixen a les estanteries de Mercadona productes com la Mona o ‘Panquemao’ i les ‘Coques de Panses i Nous’. En aquest cas, es tracta de productes elaborats mantenint la recepta tradicional de sempre que els dóna els seus sabors tan característics. Finalment, destaquen ‘La Mona amb Ou Dur’, ‘La Mona Sorpresa’ i ‘La Mona Banyada al Cacao’.

 

Les tres versions consisteixen en un dolç elaborat amb anisets de colors per damunt i, cadascun d’ells, amb uns detalls distintius. Per exemple, la primera porta un ou dur decorat, la segona un ou de xocolate amb sorpresa i, per últim, la tercera arriba completament banyada en xocolate. Sense dubte, totes les opcions que ofereix Mercadona per a Setmana Santa són aptes per a tota la família, a preus molt assequibles i amb uns sabors i textures irresistibles.

 

Productes fornejats de Mercadona

El supermercat també ofereix dolços tradicionals fornejats | Mercadona

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.