7.3 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Mercadona s’ompli de dolces novetats de Pasqua i Setmana Santa

Varietats de figures de xocolata de Mercadona

Mercadona ofereix diferents figures de xocolate | Mercadona

 

Mercadona no deixa passar una oportunitat per a apropar-se cada vegada més als seus clients i oferir-los tot el que necessiten en cada moment. En Setmana Santa no podia ser d’una altra manera i, la cadena de supermercats ha omplit les seues estanteries de productes de Pasqua de la marca Hacendado, tal com explica ‘La Coctelera’.

 

Però, més enllà de les novetats de cada any amb figures de xocolate de mil i una formes i temàtiques, Mercadona és de les poques tendes que s’animen a celebrar la Pasqua com s’ha fet sempre, amb la típica Mona amb un ou dur i altres dolços fornejats. Una de les novetats més destacades d’aquestes festes són els tres tipus de figures de xocolate.

 

 

Els diferents ous de Pasqua

En primer lloc es troben els ‘Ous Mini Xoc’, seguidament els ‘Ous de Xocolate amb Disquets’ i, per últim i més tradicional, el ventall especial de ‘Figures de Xocolate’. Aquestes tres opcions es presenten per a tot tipus de públic i a uns preus molt assequibles.

 

Es tracta de figures o ous de xocolate amb llet, amb trossets d’avellana o de discos de colors. Cal destacar que les tres varietats estan elaborades amb ingredients sense gluten i que, per tant, són aptes per a celíacs i intolerants al gluten. Una altra de les novetats estrella d’aquesta Setmana Santa a Mercadona és l”Ou Doraemon’. Amb aquesta figura de xocolate es vol apropar un poc més aquesta tradició als més menuts, jugant amb l’atractiu dels seus personatges preferits. Sense dubte, entre les figures tampoc podien faltar les piruletes, els balons de futbol o els típics conills de Pasqua.

Ou de xocalata de Doraemon de Mercadona

Mercadona ofereix un ou de Pasqua de Doraemon | Mercadona

 

 

Dolços fornejats irresistibles

Per altra banda, entre els dolços tradicionals fornejats, apareixen a les estanteries de Mercadona productes com la Mona o ‘Panquemao’ i les ‘Coques de Panses i Nous’. En aquest cas, es tracta de productes elaborats mantenint la recepta tradicional de sempre que els dóna els seus sabors tan característics. Finalment, destaquen ‘La Mona amb Ou Dur’, ‘La Mona Sorpresa’ i ‘La Mona Banyada al Cacao’.

 

Les tres versions consisteixen en un dolç elaborat amb anisets de colors per damunt i, cadascun d’ells, amb uns detalls distintius. Per exemple, la primera porta un ou dur decorat, la segona un ou de xocolate amb sorpresa i, per últim, la tercera arriba completament banyada en xocolate. Sense dubte, totes les opcions que ofereix Mercadona per a Setmana Santa són aptes per a tota la família, a preus molt assequibles i amb uns sabors i textures irresistibles.

 

Productes fornejats de Mercadona

El supermercat també ofereix dolços tradicionals fornejats | Mercadona

Últimes notícies

Dos morts i un ferit greu després d’una pallissa en La Marina (Elx); la Guàrdia Civil a prop a dos sospitosos

Dos hòmens han mort i un tercer està greu després d'una pallissa en la pedania de La Marina. La Guàrdia Civil ha voltat una vivenda on romanen dos sospitosos a l'espera de detenció.

Cel nuvolós, gelades febles i ratxes molt fortes en zones exposades de l’interior

Jornada de núvols amb pluges febles i cota de neu a l'alça; el vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior. El dimecres hi haurà ruixats en el litoral sud de València i nord d'Alacant i gelades a l'interior.

Ha mort un treballador de 52 anys després d’una caiguda en una empresa d’Albal

Un treballador de 52 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una empresa d'Albal. El SAMU no va aconseguir reanimar-lo i la Guàrdia Civil investiga les causes.

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.