Mercadona s’ompli de dolces novetats de Pasqua i Setmana Santa

Varietats de figures de xocolata de Mercadona

Mercadona ofereix diferents figures de xocolate | Mercadona

 

Mercadona no deixa passar una oportunitat per a apropar-se cada vegada més als seus clients i oferir-los tot el que necessiten en cada moment. En Setmana Santa no podia ser d’una altra manera i, la cadena de supermercats ha omplit les seues estanteries de productes de Pasqua de la marca Hacendado, tal com explica ‘La Coctelera’.

 

Però, més enllà de les novetats de cada any amb figures de xocolate de mil i una formes i temàtiques, Mercadona és de les poques tendes que s’animen a celebrar la Pasqua com s’ha fet sempre, amb la típica Mona amb un ou dur i altres dolços fornejats. Una de les novetats més destacades d’aquestes festes són els tres tipus de figures de xocolate.

 

 

Els diferents ous de Pasqua

En primer lloc es troben els ‘Ous Mini Xoc’, seguidament els ‘Ous de Xocolate amb Disquets’ i, per últim i més tradicional, el ventall especial de ‘Figures de Xocolate’. Aquestes tres opcions es presenten per a tot tipus de públic i a uns preus molt assequibles.

 

Es tracta de figures o ous de xocolate amb llet, amb trossets d’avellana o de discos de colors. Cal destacar que les tres varietats estan elaborades amb ingredients sense gluten i que, per tant, són aptes per a celíacs i intolerants al gluten. Una altra de les novetats estrella d’aquesta Setmana Santa a Mercadona és l”Ou Doraemon’. Amb aquesta figura de xocolate es vol apropar un poc més aquesta tradició als més menuts, jugant amb l’atractiu dels seus personatges preferits. Sense dubte, entre les figures tampoc podien faltar les piruletes, els balons de futbol o els típics conills de Pasqua.

Ou de xocalata de Doraemon de Mercadona

Mercadona ofereix un ou de Pasqua de Doraemon | Mercadona

 

 

Dolços fornejats irresistibles

Per altra banda, entre els dolços tradicionals fornejats, apareixen a les estanteries de Mercadona productes com la Mona o ‘Panquemao’ i les ‘Coques de Panses i Nous’. En aquest cas, es tracta de productes elaborats mantenint la recepta tradicional de sempre que els dóna els seus sabors tan característics. Finalment, destaquen ‘La Mona amb Ou Dur’, ‘La Mona Sorpresa’ i ‘La Mona Banyada al Cacao’.

 

Les tres versions consisteixen en un dolç elaborat amb anisets de colors per damunt i, cadascun d’ells, amb uns detalls distintius. Per exemple, la primera porta un ou dur decorat, la segona un ou de xocolate amb sorpresa i, per últim, la tercera arriba completament banyada en xocolate. Sense dubte, totes les opcions que ofereix Mercadona per a Setmana Santa són aptes per a tota la família, a preus molt assequibles i amb uns sabors i textures irresistibles.

 

Productes fornejats de Mercadona

El supermercat també ofereix dolços tradicionals fornejats | Mercadona
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.