Mercadona s’ompli de dolces novetats de Pasqua i Setmana Santa

Varietats de figures de xocolata de Mercadona

Mercadona ofereix diferents figures de xocolate | Mercadona

 

Mercadona no deixa passar una oportunitat per a apropar-se cada vegada més als seus clients i oferir-los tot el que necessiten en cada moment. En Setmana Santa no podia ser d’una altra manera i, la cadena de supermercats ha omplit les seues estanteries de productes de Pasqua de la marca Hacendado, tal com explica ‘La Coctelera’.

 

Però, més enllà de les novetats de cada any amb figures de xocolate de mil i una formes i temàtiques, Mercadona és de les poques tendes que s’animen a celebrar la Pasqua com s’ha fet sempre, amb la típica Mona amb un ou dur i altres dolços fornejats. Una de les novetats més destacades d’aquestes festes són els tres tipus de figures de xocolate.

 

 

Els diferents ous de Pasqua

En primer lloc es troben els ‘Ous Mini Xoc’, seguidament els ‘Ous de Xocolate amb Disquets’ i, per últim i més tradicional, el ventall especial de ‘Figures de Xocolate’. Aquestes tres opcions es presenten per a tot tipus de públic i a uns preus molt assequibles.

 

Es tracta de figures o ous de xocolate amb llet, amb trossets d’avellana o de discos de colors. Cal destacar que les tres varietats estan elaborades amb ingredients sense gluten i que, per tant, són aptes per a celíacs i intolerants al gluten. Una altra de les novetats estrella d’aquesta Setmana Santa a Mercadona és l”Ou Doraemon’. Amb aquesta figura de xocolate es vol apropar un poc més aquesta tradició als més menuts, jugant amb l’atractiu dels seus personatges preferits. Sense dubte, entre les figures tampoc podien faltar les piruletes, els balons de futbol o els típics conills de Pasqua.

Ou de xocalata de Doraemon de Mercadona

Mercadona ofereix un ou de Pasqua de Doraemon | Mercadona

 

 

Dolços fornejats irresistibles

Per altra banda, entre els dolços tradicionals fornejats, apareixen a les estanteries de Mercadona productes com la Mona o ‘Panquemao’ i les ‘Coques de Panses i Nous’. En aquest cas, es tracta de productes elaborats mantenint la recepta tradicional de sempre que els dóna els seus sabors tan característics. Finalment, destaquen ‘La Mona amb Ou Dur’, ‘La Mona Sorpresa’ i ‘La Mona Banyada al Cacao’.

 

Les tres versions consisteixen en un dolç elaborat amb anisets de colors per damunt i, cadascun d’ells, amb uns detalls distintius. Per exemple, la primera porta un ou dur decorat, la segona un ou de xocolate amb sorpresa i, per últim, la tercera arriba completament banyada en xocolate. Sense dubte, totes les opcions que ofereix Mercadona per a Setmana Santa són aptes per a tota la família, a preus molt assequibles i amb uns sabors i textures irresistibles.

 

Productes fornejats de Mercadona

El supermercat també ofereix dolços tradicionals fornejats | Mercadona

Últimes notícies

Desarticulada una banda itinerant implicada en 27 robatoris en vivendes de diverses províncies

La Policia ha detingut a tretze membres d'una banda amb base en Torrevieja implicada en almenys 27 robatoris en vivendes de diferents províncies, comeses aprofitant períodes vacacionals i vivendes buides.

Xiulada del professorat davant Educació marca l’inici de la reunió entre Conselleria i sindicats

La quarta jornada de vaga indefinida del professorat en la Comunitat Valenciana arranca amb una sonora xiulada a les portes de la Conselleria d'Educació mentres sindicats esperen un preacord que consideren mínimament satisfactori.

Universitats reforcen la vigilància per a frenar el plagi amb IA en els exàmens

Les universitats espanyoles endurixen la vigilància en els exàmens amb detectors de radiofreqüència i més presència a les aules, mentres replantegen com avaluar en plena expansió de la IA generativa.

Controlat l’incendi en una empresa de processament d’ametla a Vall d’Alba

L'incendi declarat en una planta de processament d'ametla en un polígon de La Vall d'Alba ha sigut finalment controlat després d'arrasar una nau d'uns 10.000 metres quadrats i provocar el col·lapse de la seua estructura.

Ruixats i tempestes en el terç nord i vent molt fort a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cels poc nuvolosos però amb ruixats i tempestes en el terç nord i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a l'interior de Castelló.

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.