Anuncios

Mercadona s’ompli de dolces novetats de Pasqua i Setmana Santa

Varietats de figures de xocolata de Mercadona

Mercadona ofereix diferents figures de xocolate | Mercadona

 

Mercadona no deixa passar una oportunitat per a apropar-se cada vegada més als seus clients i oferir-los tot el que necessiten en cada moment. En Setmana Santa no podia ser d’una altra manera i, la cadena de supermercats ha omplit les seues estanteries de productes de Pasqua de la marca Hacendado, tal com explica ‘La Coctelera’.

 

Però, més enllà de les novetats de cada any amb figures de xocolate de mil i una formes i temàtiques, Mercadona és de les poques tendes que s’animen a celebrar la Pasqua com s’ha fet sempre, amb la típica Mona amb un ou dur i altres dolços fornejats. Una de les novetats més destacades d’aquestes festes són els tres tipus de figures de xocolate.

Anuncios

 

 

Els diferents ous de Pasqua

En primer lloc es troben els ‘Ous Mini Xoc’, seguidament els ‘Ous de Xocolate amb Disquets’ i, per últim i més tradicional, el ventall especial de ‘Figures de Xocolate’. Aquestes tres opcions es presenten per a tot tipus de públic i a uns preus molt assequibles.

 

Es tracta de figures o ous de xocolate amb llet, amb trossets d’avellana o de discos de colors. Cal destacar que les tres varietats estan elaborades amb ingredients sense gluten i que, per tant, són aptes per a celíacs i intolerants al gluten. Una altra de les novetats estrella d’aquesta Setmana Santa a Mercadona és l”Ou Doraemon’. Amb aquesta figura de xocolate es vol apropar un poc més aquesta tradició als més menuts, jugant amb l’atractiu dels seus personatges preferits. Sense dubte, entre les figures tampoc podien faltar les piruletes, els balons de futbol o els típics conills de Pasqua.

Ou de xocalata de Doraemon de Mercadona

Mercadona ofereix un ou de Pasqua de Doraemon | Mercadona

 

 

Dolços fornejats irresistibles

Per altra banda, entre els dolços tradicionals fornejats, apareixen a les estanteries de Mercadona productes com la Mona o ‘Panquemao’ i les ‘Coques de Panses i Nous’. En aquest cas, es tracta de productes elaborats mantenint la recepta tradicional de sempre que els dóna els seus sabors tan característics. Finalment, destaquen ‘La Mona amb Ou Dur’, ‘La Mona Sorpresa’ i ‘La Mona Banyada al Cacao’.

 

Les tres versions consisteixen en un dolç elaborat amb anisets de colors per damunt i, cadascun d’ells, amb uns detalls distintius. Per exemple, la primera porta un ou dur decorat, la segona un ou de xocolate amb sorpresa i, per últim, la tercera arriba completament banyada en xocolate. Sense dubte, totes les opcions que ofereix Mercadona per a Setmana Santa són aptes per a tota la família, a preus molt assequibles i amb uns sabors i textures irresistibles.

 

Productes fornejats de Mercadona

El supermercat també ofereix dolços tradicionals fornejats | Mercadona
Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.

El València Basket perseguix el seu quart títol seguit en la seua sexta final de Lliga Femenina

El València Basket es mesura al Casademont Zaragoza en la final de la Lliga Femenina amb el repte d'aconseguir el seu quart títol consecutiu en la seua sexta final seguida en la competició.

El turisme genera ingressos fiscals suficients per a quasi cobrir la sanitat valenciana

El Consell destaca que la recaptació fiscal vinculada al turisme en 2024 va ascendir a 9.263 milions, una xifra que permetria cobrir pràcticament el cost del sistema sanitari valencià.
Anuncios