Mercadona ofereix llocs de treball de cap de setmana amb sous de fins a 753 euros

 

Mercadona ofereix llocs de treball a temps parcial durant els caps de setmana. La cadena ha obert nous processos de selecció de personal per a la campanya d’estiu amb sous de fins a 753 euros al mes.

La companyia ofereix diferents modalitats. En el cas de jornades de 15 hores, són entre el divendres i el dissabte.

 

El salari se situa en els 502 euros. En el cas de jornades de 20 hores, el sou ascendeix fins als 669 euros bruts al mes per al divendres, dissabte i diumenge.

Estes ofertes de Mercadona van dirigides a persones amb una titulació mínima equivalent a l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Els contractes són de caràcter temporal.

Les últimes vacants disponibles per al personal de supermercat es concentren en la Comunitat de Madrid, Castella-la Manxa, Andalusia, Comunitat Valenciana, Canàries i Castella i Lleó, segons el portal d’ús de Mercadona.

 

Llocs en logística

Mercadona també disposa de llocs de treball en jornada parcial en els seus blocs logístics. En este cas se centren en la Comunitat Valenciana i a Aragó.

L’empresa busca mossos de magatzem per a jornades de 22 hores i mitja a la setmana. Estes estarien repartides entre dijous, dissabte i diumenge. El salari se situa en els 753 euros al mes, més el plus de nocturnitat.

El País Basc, a diferència de les anteriors comunitats, ofereix ocupacions per a caps de setmana amb contracte fix per a les diferents seccions dels seus supermercats. En este cas, la companyia busca estudiants de graus universitaris.

Els sous van des dels 502 euros per a jornades de 15 hores a la setmana fins als 669 per a les 20 hores setmanals.

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.