14.6 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Mercadona ofereix llocs de treball de cap de setmana amb sous de fins a 753 euros

 

Mercadona ofereix llocs de treball a temps parcial durant els caps de setmana. La cadena ha obert nous processos de selecció de personal per a la campanya d’estiu amb sous de fins a 753 euros al mes.

La companyia ofereix diferents modalitats. En el cas de jornades de 15 hores, són entre el divendres i el dissabte.

 

El salari se situa en els 502 euros. En el cas de jornades de 20 hores, el sou ascendeix fins als 669 euros bruts al mes per al divendres, dissabte i diumenge.

Estes ofertes de Mercadona van dirigides a persones amb una titulació mínima equivalent a l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Els contractes són de caràcter temporal.

Les últimes vacants disponibles per al personal de supermercat es concentren en la Comunitat de Madrid, Castella-la Manxa, Andalusia, Comunitat Valenciana, Canàries i Castella i Lleó, segons el portal d’ús de Mercadona.

 

Llocs en logística

Mercadona també disposa de llocs de treball en jornada parcial en els seus blocs logístics. En este cas se centren en la Comunitat Valenciana i a Aragó.

L’empresa busca mossos de magatzem per a jornades de 22 hores i mitja a la setmana. Estes estarien repartides entre dijous, dissabte i diumenge. El salari se situa en els 753 euros al mes, més el plus de nocturnitat.

El País Basc, a diferència de les anteriors comunitats, ofereix ocupacions per a caps de setmana amb contracte fix per a les diferents seccions dels seus supermercats. En este cas, la companyia busca estudiants de graus universitaris.

Els sous van des dels 502 euros per a jornades de 15 hores a la setmana fins als 669 per a les 20 hores setmanals.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.