Mercadona ofereix llocs de treball de cap de setmana amb sous de fins a 753 euros

 

Mercadona ofereix llocs de treball a temps parcial durant els caps de setmana. La cadena ha obert nous processos de selecció de personal per a la campanya d’estiu amb sous de fins a 753 euros al mes.

La companyia ofereix diferents modalitats. En el cas de jornades de 15 hores, són entre el divendres i el dissabte.

 

El salari se situa en els 502 euros. En el cas de jornades de 20 hores, el sou ascendeix fins als 669 euros bruts al mes per al divendres, dissabte i diumenge.

Estes ofertes de Mercadona van dirigides a persones amb una titulació mínima equivalent a l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Els contractes són de caràcter temporal.

Les últimes vacants disponibles per al personal de supermercat es concentren en la Comunitat de Madrid, Castella-la Manxa, Andalusia, Comunitat Valenciana, Canàries i Castella i Lleó, segons el portal d’ús de Mercadona.

 

Llocs en logística

Mercadona també disposa de llocs de treball en jornada parcial en els seus blocs logístics. En este cas se centren en la Comunitat Valenciana i a Aragó.

L’empresa busca mossos de magatzem per a jornades de 22 hores i mitja a la setmana. Estes estarien repartides entre dijous, dissabte i diumenge. El salari se situa en els 753 euros al mes, més el plus de nocturnitat.

El País Basc, a diferència de les anteriors comunitats, ofereix ocupacions per a caps de setmana amb contracte fix per a les diferents seccions dels seus supermercats. En este cas, la companyia busca estudiants de graus universitaris.

Els sous van des dels 502 euros per a jornades de 15 hores a la setmana fins als 669 per a les 20 hores setmanals.

Últimes notícies

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.