Mercadona ofereix llocs de treball de cap de setmana amb sous de fins a 753 euros

 

Mercadona ofereix llocs de treball a temps parcial durant els caps de setmana. La cadena ha obert nous processos de selecció de personal per a la campanya d’estiu amb sous de fins a 753 euros al mes.

La companyia ofereix diferents modalitats. En el cas de jornades de 15 hores, són entre el divendres i el dissabte.

 

El salari se situa en els 502 euros. En el cas de jornades de 20 hores, el sou ascendeix fins als 669 euros bruts al mes per al divendres, dissabte i diumenge.

Estes ofertes de Mercadona van dirigides a persones amb una titulació mínima equivalent a l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Els contractes són de caràcter temporal.

Les últimes vacants disponibles per al personal de supermercat es concentren en la Comunitat de Madrid, Castella-la Manxa, Andalusia, Comunitat Valenciana, Canàries i Castella i Lleó, segons el portal d’ús de Mercadona.

 

Llocs en logística

Mercadona també disposa de llocs de treball en jornada parcial en els seus blocs logístics. En este cas se centren en la Comunitat Valenciana i a Aragó.

L’empresa busca mossos de magatzem per a jornades de 22 hores i mitja a la setmana. Estes estarien repartides entre dijous, dissabte i diumenge. El salari se situa en els 753 euros al mes, més el plus de nocturnitat.

El País Basc, a diferència de les anteriors comunitats, ofereix ocupacions per a caps de setmana amb contracte fix per a les diferents seccions dels seus supermercats. En este cas, la companyia busca estudiants de graus universitaris.

Els sous van des dels 502 euros per a jornades de 15 hores a la setmana fins als 669 per a les 20 hores setmanals.

Últimes notícies

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.

València cede el testimoni dels Gay Games a Perth, seu en 2030

València, seu dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha realitzat el traspàs simbòlic del testimoni a Perth, que acollirà la tretzena edició en 2030, destacant l’impacte econòmic i el llegat en imatge de ciutat diversa i inclusiva.

La Malva-rosa reunirà quasi 700 jugadors en la quarta prova del Beach Volley Tour

La platja de la Malva-rosa acollirà este cap de setmana la quarta prova del Beach Volley Tour Comunitat Valenciana, amb quasi 700 jugadors entre categories cadet, infantil i professional.

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca la bona faena de Juanfran Pérez Llorca i demana donar-li suport, però subratlla que la candidatura autonòmica la decidirà la direcció del PP.

La Generalitat concedeix 7,95 milions a 417 ajuntaments per a previndre incendis forestals

Les ajudes permetran finançar tallafocs, pistes forestals, punts d’aigua, podes, desbrossaments i actuacions de gestió forestal durant 2026

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca que Juanfran Pérez Llorca està fent un bon treball i mereix suport, però remarca que la candidatura a la Generalitat la decidirà la direcció del PP.

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026