12.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Mercadona ofereix llocs de treball de cap de setmana amb sous de fins a 753 euros

 

Mercadona ofereix llocs de treball a temps parcial durant els caps de setmana. La cadena ha obert nous processos de selecció de personal per a la campanya d’estiu amb sous de fins a 753 euros al mes.

La companyia ofereix diferents modalitats. En el cas de jornades de 15 hores, són entre el divendres i el dissabte.

 

El salari se situa en els 502 euros. En el cas de jornades de 20 hores, el sou ascendeix fins als 669 euros bruts al mes per al divendres, dissabte i diumenge.

Estes ofertes de Mercadona van dirigides a persones amb una titulació mínima equivalent a l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Els contractes són de caràcter temporal.

Les últimes vacants disponibles per al personal de supermercat es concentren en la Comunitat de Madrid, Castella-la Manxa, Andalusia, Comunitat Valenciana, Canàries i Castella i Lleó, segons el portal d’ús de Mercadona.

 

Llocs en logística

Mercadona també disposa de llocs de treball en jornada parcial en els seus blocs logístics. En este cas se centren en la Comunitat Valenciana i a Aragó.

L’empresa busca mossos de magatzem per a jornades de 22 hores i mitja a la setmana. Estes estarien repartides entre dijous, dissabte i diumenge. El salari se situa en els 753 euros al mes, més el plus de nocturnitat.

El País Basc, a diferència de les anteriors comunitats, ofereix ocupacions per a caps de setmana amb contracte fix per a les diferents seccions dels seus supermercats. En este cas, la companyia busca estudiants de graus universitaris.

Els sous van des dels 502 euros per a jornades de 15 hores a la setmana fins als 669 per a les 20 hores setmanals.

Últimes notícies

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.

Almeida veu a un València en alça i exigix guanyar ja fora de casa

André Almeida sosté que el València està canviant la dinàmica després de l'empat davant el Betis i el triomf enfront del Llevant, i fixa com a prioritat guanyar a domicili.

Detinguts dos hòmens després de robar joies i or en un domicili d’Alzira amb impresioning

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 27 i 42 anys per sostraure joies i peces d'or en un domicili d'Alzira mitjançant impresioning. Van ser sorpresos amb 266 euros, joies i ferramentes; els efectes es van retornar i el cas va passar al jutjat de Carlet

Detingut un jove a Dénia per extorquir a un home després de consultar una web de contactes

La Policia Nacional ha detingut a Dénia a un jove de 23 anys per presumpta extorsió després d'amenaçar per missatgeria a un home que va visitar pàgines de contactes. La víctima va pagar 3.500 euros abans de denunciar, i el sospitós va ser localitzat a Alacant i lloc a disposició judicial.

L’allau de dades i la IA acceleraran els avanços mèdics

Experts han defés que aprofitar les dades clíniques digitalitzades amb suport de la IA permetrà un salt en investigació mèdica. Demanen accés amb garanties i més col·laboració públic-privada.

Dissabte poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, temperatures estables i possibles ratxes fortes a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte amb cels poc nuvolosos i termòmetres sense grans variacions. El nord-oest podrà deixar ratxes molt fortes a l'interior nord de Castelló.

76-73: València Basket resistix el desplegament físic de l’Estrella Roja

València Basket va véncer 76-73 a Estrella Roja en un partit molt físic. La major rotació local i els robatoris en primera línia van decidir un final atapeït.

La xilena d’Hugo Duro decidix el derbi per al València

El València va véncer 1-0 al Llevant amb una xilena d'Hugo Duro en el 79 després d'un centre de Gayà. Ryan va sostindre als visitants i el VAR va anul·lar un gol previ.