Més de 300 euros poden valer estes monedes d’1 euro

Fa ja quasi dos dècades que l’euro va entrar a Espanya. Més concretament va ser l’1 de gener de 2002 el moment en el qual es va abandonar definitivament la pesseta. Va ser aquí quan van entrar noves monedes i bitllets en circulació. Ara, és una cosa que usem cada dia per a qualsevol cosa: des de fer la compra fins a agafar el transport públic o prendre un café.

Monedes i més monedes

La majoria de vegades no li donen valor a l’euro i pensem que sols és un euro, però el valor és molt més gran. Algunes d’elles poden arribar a comprar-se per més de 300 euros, segons han explicat en el portal ‘VortexMag’.

En què fixar-se per a identificar les monedes d’1 euro

Raresa: este és un dels factors més importants a l’hora d’identificar una moneda d’1 euro de gran valor. Algunes d’estes rareses es deuen a celebracions i ocasions especials, moments en els quals s’encunyen monedes específiques i que, per tant, són menys comuns. Això es tradueix en un major valor de la moneda.

Error d’impressió: Rubén Pulido, expert numismàtic i CEO de Pulifil ha explicat que els errors de numismàtica és una cosa que sempre hi ha hagut. Això es pot aplicar també a les monedes, per la qual cosa hi ha uns certs errors d’impressió en les monedes, que pot provocar que el valor de les mateixes augmente.

Estat de conservació: és important que les monedes tinguen un bon nivell de conservació, ja que, si no és així, els col·leccionistes no estaran disposats a pagar més de 300 euros.

Quines són les monedes d’1 euro més valuoses

Mònaco (2007 – ‘Moneda amb error’): pot valer 363 euros
Mònaco (2009): Pot valer 129 euros.
Vaticà (2002): Pot valer 125 euros.
Mònaco (2011): Pot valer 112 euros.
Portugal (2008 – ‘Moneda amb error’): pot valer 105 euros.
Vaticà (2005 – ‘Seu vacant’): Pot valer fins a 94 euros.
Vaticà (2005): Pot valer 72 euros.
Vaticà (2003): Pot valer 63 euros.
Vaticà (2003): Pot valer 63 euros.
Mònaco (2013): Pot valer 52 euros.
Vaticà (2006): Pot valer 47 euros.
Vaticà (2007): Pot valer 35 euros.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.