Més de 300 euros poden valer estes monedes d’1 euro

Ejemplo de shortcode con estilo
Fa ja quasi dos dècades que l’euro va entrar a Espanya. Més concretament va ser l’1 de gener de 2002 el moment en el qual es va abandonar definitivament la pesseta. Va ser aquí quan van entrar noves monedes i bitllets en circulació. Ara, és una cosa que usem cada dia per a qualsevol cosa: […]

Fa ja quasi dos dècades que l’euro va entrar a Espanya. Més concretament va ser l’1 de gener de 2002 el moment en el qual es va abandonar definitivament la pesseta. Va ser aquí quan van entrar noves monedes i bitllets en circulació. Ara, és una cosa que usem cada dia per a qualsevol cosa: des de fer la compra fins a agafar el transport públic o prendre un café.

Monedes i més monedes

La majoria de vegades no li donen valor a l’euro i pensem que sols és un euro, però el valor és molt més gran. Algunes d’elles poden arribar a comprar-se per més de 300 euros, segons han explicat en el portal ‘VortexMag’.

En què fixar-se per a identificar les monedes d’1 euro

Raresa: este és un dels factors més importants a l’hora d’identificar una moneda d’1 euro de gran valor. Algunes d’estes rareses es deuen a celebracions i ocasions especials, moments en els quals s’encunyen monedes específiques i que, per tant, són menys comuns. Això es tradueix en un major valor de la moneda.

Error d’impressió: Rubén Pulido, expert numismàtic i CEO de Pulifil ha explicat que els errors de numismàtica és una cosa que sempre hi ha hagut. Això es pot aplicar també a les monedes, per la qual cosa hi ha uns certs errors d’impressió en les monedes, que pot provocar que el valor de les mateixes augmente.

Estat de conservació: és important que les monedes tinguen un bon nivell de conservació, ja que, si no és així, els col·leccionistes no estaran disposats a pagar més de 300 euros.

Quines són les monedes d’1 euro més valuoses

Mònaco (2007 – ‘Moneda amb error’): pot valer 363 euros
Mònaco (2009): Pot valer 129 euros.
Vaticà (2002): Pot valer 125 euros.
Mònaco (2011): Pot valer 112 euros.
Portugal (2008 – ‘Moneda amb error’): pot valer 105 euros.
Vaticà (2005 – ‘Seu vacant’): Pot valer fins a 94 euros.
Vaticà (2005): Pot valer 72 euros.
Vaticà (2003): Pot valer 63 euros.
Vaticà (2003): Pot valer 63 euros.
Mònaco (2013): Pot valer 52 euros.
Vaticà (2006): Pot valer 47 euros.
Vaticà (2007): Pot valer 35 euros.

Últimes notícies

Cal un nou decàleg pel valencià, però transversal

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reclama més compromís dels polítics amb l’ús del valencià, ja que considera que els representants públics haurien de donar exemple parlant-lo i escrivint-lo habitualment

Les pluges més adverses es preveuen el 18 i 19 d’octubre, sobretot a Alacant

El Centre de Coordinació d’Emergències alerta que diumenge 18 i dilluns 19 d’octubre poden ser els dies de més afectació del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència al litoral nord d’Alacant i l’entorn del cap de la Nau.

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.

Un home detingut després d’estar una hora amagat darrere d’una boia a València

La Policia Local de València ha detingut un home relacionat amb el robatori de telèfons mòbils al Cabanyal i la Malva-rosa després d’estar una hora amagat darrere d’una boia per evitar els agents.

Avís groc dissabte de vesprada a Alacant per fortes pluges i tronades

Aemet ha activat per a este dissabte un avís groc a la província d'Alacant per ruixats intensos de fins a 30 l/m² en una hora, amb tronades, granís i ratxes de vent fort. L’episodi podria marcar l’inici d’uns dies de precipitacions intenses en l’àrea mediterrània.

El càncer de mama és el tumor més diagnosticat entre dones valencianes

L’Associació Espanyola Contra el Càncer en València destaca que el càncer de mama és el tumor més freqüent en dones a la Comunitat Valenciana, sobretot entre 45 i 54 anys, i reclama atenció integral més enllà del tractament mèdic.