Més de 300 euros poden valer estes monedes d’1 euro

Fa ja quasi dos dècades que l’euro va entrar a Espanya. Més concretament va ser l’1 de gener de 2002 el moment en el qual es va abandonar definitivament la pesseta. Va ser aquí quan van entrar noves monedes i bitllets en circulació. Ara, és una cosa que usem cada dia per a qualsevol cosa: des de fer la compra fins a agafar el transport públic o prendre un café.

Monedes i més monedes

La majoria de vegades no li donen valor a l’euro i pensem que sols és un euro, però el valor és molt més gran. Algunes d’elles poden arribar a comprar-se per més de 300 euros, segons han explicat en el portal ‘VortexMag’.

En què fixar-se per a identificar les monedes d’1 euro

Raresa: este és un dels factors més importants a l’hora d’identificar una moneda d’1 euro de gran valor. Algunes d’estes rareses es deuen a celebracions i ocasions especials, moments en els quals s’encunyen monedes específiques i que, per tant, són menys comuns. Això es tradueix en un major valor de la moneda.

Error d’impressió: Rubén Pulido, expert numismàtic i CEO de Pulifil ha explicat que els errors de numismàtica és una cosa que sempre hi ha hagut. Això es pot aplicar també a les monedes, per la qual cosa hi ha uns certs errors d’impressió en les monedes, que pot provocar que el valor de les mateixes augmente.

Estat de conservació: és important que les monedes tinguen un bon nivell de conservació, ja que, si no és així, els col·leccionistes no estaran disposats a pagar més de 300 euros.

Quines són les monedes d’1 euro més valuoses

Mònaco (2007 – ‘Moneda amb error’): pot valer 363 euros
Mònaco (2009): Pot valer 129 euros.
Vaticà (2002): Pot valer 125 euros.
Mònaco (2011): Pot valer 112 euros.
Portugal (2008 – ‘Moneda amb error’): pot valer 105 euros.
Vaticà (2005 – ‘Seu vacant’): Pot valer fins a 94 euros.
Vaticà (2005): Pot valer 72 euros.
Vaticà (2003): Pot valer 63 euros.
Vaticà (2003): Pot valer 63 euros.
Mònaco (2013): Pot valer 52 euros.
Vaticà (2006): Pot valer 47 euros.
Vaticà (2007): Pot valer 35 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.