Més de 300 euros poden valer estes monedes d’1 euro

Fa ja quasi dos dècades que l’euro va entrar a Espanya. Més concretament va ser l’1 de gener de 2002 el moment en el qual es va abandonar definitivament la pesseta. Va ser aquí quan van entrar noves monedes i bitllets en circulació. Ara, és una cosa que usem cada dia per a qualsevol cosa: des de fer la compra fins a agafar el transport públic o prendre un café.

Monedes i més monedes

La majoria de vegades no li donen valor a l’euro i pensem que sols és un euro, però el valor és molt més gran. Algunes d’elles poden arribar a comprar-se per més de 300 euros, segons han explicat en el portal ‘VortexMag’.

En què fixar-se per a identificar les monedes d’1 euro

Raresa: este és un dels factors més importants a l’hora d’identificar una moneda d’1 euro de gran valor. Algunes d’estes rareses es deuen a celebracions i ocasions especials, moments en els quals s’encunyen monedes específiques i que, per tant, són menys comuns. Això es tradueix en un major valor de la moneda.

Error d’impressió: Rubén Pulido, expert numismàtic i CEO de Pulifil ha explicat que els errors de numismàtica és una cosa que sempre hi ha hagut. Això es pot aplicar també a les monedes, per la qual cosa hi ha uns certs errors d’impressió en les monedes, que pot provocar que el valor de les mateixes augmente.

Estat de conservació: és important que les monedes tinguen un bon nivell de conservació, ja que, si no és així, els col·leccionistes no estaran disposats a pagar més de 300 euros.

Quines són les monedes d’1 euro més valuoses

Mònaco (2007 – ‘Moneda amb error’): pot valer 363 euros
Mònaco (2009): Pot valer 129 euros.
Vaticà (2002): Pot valer 125 euros.
Mònaco (2011): Pot valer 112 euros.
Portugal (2008 – ‘Moneda amb error’): pot valer 105 euros.
Vaticà (2005 – ‘Seu vacant’): Pot valer fins a 94 euros.
Vaticà (2005): Pot valer 72 euros.
Vaticà (2003): Pot valer 63 euros.
Vaticà (2003): Pot valer 63 euros.
Mònaco (2013): Pot valer 52 euros.
Vaticà (2006): Pot valer 47 euros.
Vaticà (2007): Pot valer 35 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.