Metges, infermers i farmacèutics demanen reforçar el sistema sanitari i la mascareta obligatòria

 

Els tres consells autonòmics dels col·legis de Metges, Infermers i Farmacèutics del territori valencià han reclamat a la Conselleria de Sanitat que es reforce el sistema sanitari com a única manera d’afrontar un possible rebrot i han defensat la necessitat d’imposar la mascareta obligatòria com a mesura preventiva davant el coronavirus.

 

En l’encontre amb la consellera, Ana Barceló, també han demanat que es recompense l’esforç de tots els que han treballat en primera línia durant la pandèmia, una cosa que ja s’ha fet en països com França i en altres comunitats autònomes.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A la reunió han assistit, a demés de la consellera, la presidenta del Consell de Col·legis Mèdics Valencians, Mercedes Hurtado; el president del Consell d’Infermeria de la Comunitat Valenciana, Juan José Tirado, i el vicepresident del Consell de Farmàcia de la Comunitat Valenciana, Sergio Marco Peiró.

 

Els col·legis han defensat també que cal protegir al personal sanitari de les agressions, perquè en els últims mesos estan augmentant i han plantejat la idea que es faça un homenatge als sanitaris per part de la comunitat, encara que és una cosa que ha de nàixer dels grups parlamentaris.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.