Metges, infermers i farmacèutics demanen reforçar el sistema sanitari i la mascareta obligatòria

 

Els tres consells autonòmics dels col·legis de Metges, Infermers i Farmacèutics del territori valencià han reclamat a la Conselleria de Sanitat que es reforce el sistema sanitari com a única manera d’afrontar un possible rebrot i han defensat la necessitat d’imposar la mascareta obligatòria com a mesura preventiva davant el coronavirus.

 

En l’encontre amb la consellera, Ana Barceló, també han demanat que es recompense l’esforç de tots els que han treballat en primera línia durant la pandèmia, una cosa que ja s’ha fet en països com França i en altres comunitats autònomes.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A la reunió han assistit, a demés de la consellera, la presidenta del Consell de Col·legis Mèdics Valencians, Mercedes Hurtado; el president del Consell d’Infermeria de la Comunitat Valenciana, Juan José Tirado, i el vicepresident del Consell de Farmàcia de la Comunitat Valenciana, Sergio Marco Peiró.

 

Els col·legis han defensat també que cal protegir al personal sanitari de les agressions, perquè en els últims mesos estan augmentant i han plantejat la idea que es faça un homenatge als sanitaris per part de la comunitat, encara que és una cosa que ha de nàixer dels grups parlamentaris.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Advertixen de l’impacte del pentinat faller en el cabell: inflamació i fins i tot alopècia

Un especialista advertix que la tensió sostinguda del pentinat faller, al costat de forquetes i laques, inflama el cuir cabellut i pot causar alopècia per tracció si no es prenen precaucions.

La Comunitat Valenciana crea 1.535 empreses al gener, un 20,1% més

La Comunitat Valenciana va registrar 1.535 noves societats al gener, un 20,1% més que un any abans. A Espanya es van crear 11.623, el millor gener des de 2008.

Manuel Vicent complix 90 anys a Màlaga i celebra amb humor i cinema

Manuel Vicent ha complit 90 anys i ho ha celebrat en el Festival de Màlaga amb la presentació del documental 'Demà seré feliç'. Entre humor, memòria i amor pel cinema, l'escriptor va compartir reflexions sobre l'edat, la professió i la mirada aliena.

Pluges persistents al matí en el sud de València i nord d’Alacant, amb millora a la vesprada

La Comunitat Valenciana afronta un dimecres amb cels molt nuvolosos en el sud i pluges localment persistents en el sud de València i nord d'Alacant, que tendiran a remetre a la vesprada. Les màximes pujaran a l'interior i el vent del nord-est en el litoral amainarà.

Sequiol guanya la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet triomfa en Infantil

Sequiol ha guanyat la millor gaiata de la Magdalena 2026 i Fanal-Ravalet s'ha imposat en Infantil. Crèmor ha obtingut el millor llibret en una edició molt disputada.

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.