Metrovalencia avança diumenge que ve l’inici del servei per la festivitat de la Mare de Déu

Metrovalencia avançarà diumenge que ve l’horari dels primers serveis de metro, amb la finalitat de facilitar l’assistència de públic als actes que es desenvoluparan en la Plaça de la Mare de Déu de València, amb motiu de la festivitat de la Mare de Déu dels Desemparats.

El primer tren de Línia 1 eixirà de València Sud a les 5.55 hores amb destinació a Empalme, des d’on tornarà en direcció contrària per a cobrir el recorregut fins a Vilanova de Castelló a les 6.17 hores.

A les 6.15 hores partirà un tren de Línia 3 des de l’estació de Machado amb direcció a Avinguda del Cid. A les 6.42 hores, aquest eixirà d’Avinguda del Cid amb direcció a Rafelbunyol.

Aquests serveis enllaçaran amb la resta de les circulacions previstes en el seu horari habitual de diumenges i festius. Metrovalencia té com a estacions més pròximes Túria, Àngel Guimerà,  Plaça d’Espanya, Xàtiva i Colón.

Servei nocturn

En ser cap de setmana, el servei nocturn de Metrovalencia, denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia‘, circularà fins prop de les 3 de la matinada. Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, cap als diferents destins s’estableixen entre les 2.30 i les 3.00 hores.

Aquest servei nocturn pot ser utilitzat pels aficionats i aficionades que acudisquen a l’estadi Ciutat de València aquest divendres per a gaudir del partit entre el Llevant O.D. i la Reial Societat de Sant Sebastià que comença a les 21 hores i que conclourà, aproximadament, cap a les 23 hores.

Actes previstos

Els actes per a commemorar la festivitat de la Mare de Déu donaran principi a les 5 hores de la matinada amb la Missa Descoberta que se celebrarà en la Basílica de Verge. A les 8.00 hores s’iniciarà la Missa d’Infants.

L’acte del trasllat de la Mare de Déu començarà a les 10.30 hores i a les 12 hores se celebrarà la Missa Pontifical en la Seu. A les 18 hores s’iniciarà la tradicional Processó amb la qual es tancaran els actes festius en honor de la Mare de Déu.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’aquests serveis poden trucar al telèfon 900 46 10 46 d’Atenció al Client de Metrovalencia.

Aquesta informació també està disponible en la pàgina web (consultar ací), en xarxes socials @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv, així com en l’App oficial de Metrovalencia.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU