17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Metrovalencia avança diumenge que ve l’inici del servei per la festivitat de la Mare de Déu

Metrovalencia avançarà diumenge que ve l’horari dels primers serveis de metro, amb la finalitat de facilitar l’assistència de públic als actes que es desenvoluparan en la Plaça de la Mare de Déu de València, amb motiu de la festivitat de la Mare de Déu dels Desemparats.

El primer tren de Línia 1 eixirà de València Sud a les 5.55 hores amb destinació a Empalme, des d’on tornarà en direcció contrària per a cobrir el recorregut fins a Vilanova de Castelló a les 6.17 hores.

A les 6.15 hores partirà un tren de Línia 3 des de l’estació de Machado amb direcció a Avinguda del Cid. A les 6.42 hores, aquest eixirà d’Avinguda del Cid amb direcció a Rafelbunyol.

Aquests serveis enllaçaran amb la resta de les circulacions previstes en el seu horari habitual de diumenges i festius. Metrovalencia té com a estacions més pròximes Túria, Àngel Guimerà,  Plaça d’Espanya, Xàtiva i Colón.

Servei nocturn

En ser cap de setmana, el servei nocturn de Metrovalencia, denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia‘, circularà fins prop de les 3 de la matinada. Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, cap als diferents destins s’estableixen entre les 2.30 i les 3.00 hores.

Aquest servei nocturn pot ser utilitzat pels aficionats i aficionades que acudisquen a l’estadi Ciutat de València aquest divendres per a gaudir del partit entre el Llevant O.D. i la Reial Societat de Sant Sebastià que comença a les 21 hores i que conclourà, aproximadament, cap a les 23 hores.

Actes previstos

Els actes per a commemorar la festivitat de la Mare de Déu donaran principi a les 5 hores de la matinada amb la Missa Descoberta que se celebrarà en la Basílica de Verge. A les 8.00 hores s’iniciarà la Missa d’Infants.

L’acte del trasllat de la Mare de Déu començarà a les 10.30 hores i a les 12 hores se celebrarà la Missa Pontifical en la Seu. A les 18 hores s’iniciarà la tradicional Processó amb la qual es tancaran els actes festius en honor de la Mare de Déu.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’aquests serveis poden trucar al telèfon 900 46 10 46 d’Atenció al Client de Metrovalencia.

Aquesta informació també està disponible en la pàgina web (consultar ací), en xarxes socials @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv, així com en l’App oficial de Metrovalencia.

Últimes notícies

El PSPV portarà a Antifrau el ‘pelotazo’ de les vivendes públiques a Alacant

El PSPV portarà a l'Agència Antifrau el presumpte pelotazo en l'adjudicació de vivendes públiques en La Condomina. Demana explicacions, dimissions i més control.

El Barça no es fia i prepara canvis davant un Elx en urgència

El Barcelona afronta el dol en el Martínez Valero amb respecte a un Elx necessitat i amb nombroses baixes. Hansi Flic vigila la fragilitat defensiva i sospesa ajustos en l'equip.

Osasuna rep a un Vila-real en la seua pitjor ratxa recent amb la confiança reforçada

Osasuna afronta el dol en El Sadar enfortit pel seu primer triomf a domicili del curs, mentres el Vila-real arriba després de quatre derrotes seguides i poc descans.

El ‘petxinot’, el xicotet mol·lusc clau per a la filtració de l’aigua en L’Albufera

El petxinot, una cloïssa d'aigua dolça en perill crític, filtra milers de litres i sosté l'equilibri de L'Albufera. Una aliança impulsa la seua reproducció i reintroducció.

L’acusat nega l’assassinat del canonge i admet que va traure diners amb les seues targetes

El processament per l'assassinat del canonge emèrit a València ha negat l'homicidi davant el jurat i ha reconegut retirades i pagaments amb les targetes del sacerdot. El fiscal sosté que va estar en tot i que la desaparició de proves impedix corroborar la seua versió.

Detingut per robar més de 7.000 euros en tabac en botigues dels aeroports d’Alacant, València i Tenerife

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Alacant-Elx per almenys una desena de furts en duty free d'Alacant, València i Santa Cruz de Tenerife. El botí en tabac va ascendir a 7.179,20 euros i l'operació seguix oberta amb mesures cautelars d'allunyament.

L’alcalde afirma que l’edil d’Urbanisme va ser adjudicatària d’una vivenda social abans d’entrar en política

Barcala ha sostingut que Rocío Gómez va obtindre la condició d'adjudicatària en 2018, cinc anys abans de ser regidor, i ha ordenat un expedient per a aclarir l'ocorregut. Ha promés màxima contundència i transparència, amb informació a l'oposició i possibles actuacions davant fiscalia.

Llopis apunta al rècord d’Espanya a València però evita la pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord nacional de 60 m barres en el punt de mira. Compartix la plusmarca de 7.48 amb Orlando Ortega i assegura que arriba sense pressió.