Metrovalencia avança diumenge que ve l’inici del servei per la festivitat de la Mare de Déu

Metrovalencia avançarà diumenge que ve l’horari dels primers serveis de metro, amb la finalitat de facilitar l’assistència de públic als actes que es desenvoluparan en la Plaça de la Mare de Déu de València, amb motiu de la festivitat de la Mare de Déu dels Desemparats.

El primer tren de Línia 1 eixirà de València Sud a les 5.55 hores amb destinació a Empalme, des d’on tornarà en direcció contrària per a cobrir el recorregut fins a Vilanova de Castelló a les 6.17 hores.

A les 6.15 hores partirà un tren de Línia 3 des de l’estació de Machado amb direcció a Avinguda del Cid. A les 6.42 hores, aquest eixirà d’Avinguda del Cid amb direcció a Rafelbunyol.

Aquests serveis enllaçaran amb la resta de les circulacions previstes en el seu horari habitual de diumenges i festius. Metrovalencia té com a estacions més pròximes Túria, Àngel Guimerà,  Plaça d’Espanya, Xàtiva i Colón.

Servei nocturn

En ser cap de setmana, el servei nocturn de Metrovalencia, denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia‘, circularà fins prop de les 3 de la matinada. Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, cap als diferents destins s’estableixen entre les 2.30 i les 3.00 hores.

Aquest servei nocturn pot ser utilitzat pels aficionats i aficionades que acudisquen a l’estadi Ciutat de València aquest divendres per a gaudir del partit entre el Llevant O.D. i la Reial Societat de Sant Sebastià que comença a les 21 hores i que conclourà, aproximadament, cap a les 23 hores.

Actes previstos

Els actes per a commemorar la festivitat de la Mare de Déu donaran principi a les 5 hores de la matinada amb la Missa Descoberta que se celebrarà en la Basílica de Verge. A les 8.00 hores s’iniciarà la Missa d’Infants.

L’acte del trasllat de la Mare de Déu començarà a les 10.30 hores i a les 12 hores se celebrarà la Missa Pontifical en la Seu. A les 18 hores s’iniciarà la tradicional Processó amb la qual es tancaran els actes festius en honor de la Mare de Déu.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’aquests serveis poden trucar al telèfon 900 46 10 46 d’Atenció al Client de Metrovalencia.

Aquesta informació també està disponible en la pàgina web (consultar ací), en xarxes socials @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv, així com en l’App oficial de Metrovalencia.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.