11 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Metrovalencia avança diumenge que ve l’inici del servei per la festivitat de la Mare de Déu

Metrovalencia avançarà diumenge que ve l’horari dels primers serveis de metro, amb la finalitat de facilitar l’assistència de públic als actes que es desenvoluparan en la Plaça de la Mare de Déu de València, amb motiu de la festivitat de la Mare de Déu dels Desemparats.

El primer tren de Línia 1 eixirà de València Sud a les 5.55 hores amb destinació a Empalme, des d’on tornarà en direcció contrària per a cobrir el recorregut fins a Vilanova de Castelló a les 6.17 hores.

A les 6.15 hores partirà un tren de Línia 3 des de l’estació de Machado amb direcció a Avinguda del Cid. A les 6.42 hores, aquest eixirà d’Avinguda del Cid amb direcció a Rafelbunyol.

Aquests serveis enllaçaran amb la resta de les circulacions previstes en el seu horari habitual de diumenges i festius. Metrovalencia té com a estacions més pròximes Túria, Àngel Guimerà,  Plaça d’Espanya, Xàtiva i Colón.

Servei nocturn

En ser cap de setmana, el servei nocturn de Metrovalencia, denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia‘, circularà fins prop de les 3 de la matinada. Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, cap als diferents destins s’estableixen entre les 2.30 i les 3.00 hores.

Aquest servei nocturn pot ser utilitzat pels aficionats i aficionades que acudisquen a l’estadi Ciutat de València aquest divendres per a gaudir del partit entre el Llevant O.D. i la Reial Societat de Sant Sebastià que comença a les 21 hores i que conclourà, aproximadament, cap a les 23 hores.

Actes previstos

Els actes per a commemorar la festivitat de la Mare de Déu donaran principi a les 5 hores de la matinada amb la Missa Descoberta que se celebrarà en la Basílica de Verge. A les 8.00 hores s’iniciarà la Missa d’Infants.

L’acte del trasllat de la Mare de Déu començarà a les 10.30 hores i a les 12 hores se celebrarà la Missa Pontifical en la Seu. A les 18 hores s’iniciarà la tradicional Processó amb la qual es tancaran els actes festius en honor de la Mare de Déu.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’aquests serveis poden trucar al telèfon 900 46 10 46 d’Atenció al Client de Metrovalencia.

Aquesta informació també està disponible en la pàgina web (consultar ací), en xarxes socials @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv, així com en l’App oficial de Metrovalencia.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.