Metrovalencia avança diumenge que ve l’inici del servei per la festivitat de la Mare de Déu

Metrovalencia avançarà diumenge que ve l’horari dels primers serveis de metro, amb la finalitat de facilitar l’assistència de públic als actes que es desenvoluparan en la Plaça de la Mare de Déu de València, amb motiu de la festivitat de la Mare de Déu dels Desemparats.

El primer tren de Línia 1 eixirà de València Sud a les 5.55 hores amb destinació a Empalme, des d’on tornarà en direcció contrària per a cobrir el recorregut fins a Vilanova de Castelló a les 6.17 hores.

A les 6.15 hores partirà un tren de Línia 3 des de l’estació de Machado amb direcció a Avinguda del Cid. A les 6.42 hores, aquest eixirà d’Avinguda del Cid amb direcció a Rafelbunyol.

Aquests serveis enllaçaran amb la resta de les circulacions previstes en el seu horari habitual de diumenges i festius. Metrovalencia té com a estacions més pròximes Túria, Àngel Guimerà,  Plaça d’Espanya, Xàtiva i Colón.

Servei nocturn

En ser cap de setmana, el servei nocturn de Metrovalencia, denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia‘, circularà fins prop de les 3 de la matinada. Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, cap als diferents destins s’estableixen entre les 2.30 i les 3.00 hores.

Aquest servei nocturn pot ser utilitzat pels aficionats i aficionades que acudisquen a l’estadi Ciutat de València aquest divendres per a gaudir del partit entre el Llevant O.D. i la Reial Societat de Sant Sebastià que comença a les 21 hores i que conclourà, aproximadament, cap a les 23 hores.

Actes previstos

Els actes per a commemorar la festivitat de la Mare de Déu donaran principi a les 5 hores de la matinada amb la Missa Descoberta que se celebrarà en la Basílica de Verge. A les 8.00 hores s’iniciarà la Missa d’Infants.

L’acte del trasllat de la Mare de Déu començarà a les 10.30 hores i a les 12 hores se celebrarà la Missa Pontifical en la Seu. A les 18 hores s’iniciarà la tradicional Processó amb la qual es tancaran els actes festius en honor de la Mare de Déu.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’aquests serveis poden trucar al telèfon 900 46 10 46 d’Atenció al Client de Metrovalencia.

Aquesta informació també està disponible en la pàgina web (consultar ací), en xarxes socials @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv, així com en l’App oficial de Metrovalencia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vent huracanat a l’interior nord de Castelló i brusc descens de les màximes

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós marcada per ratxes de vent del nord-oest localment huracanades a l'interior nord de Castelló i un notable descens generalitzat de les temperatures màximes i mínimes.

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.