L’Ajuntament de Montanejos denuncia les notícies falses que relacionen al municipi amb un brot de coronavirus

 

L’Ajuntament de Montanejos, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), ha denunciat davant la Guàrdia Civil la publicació de notícies falses sobre el municipi relacionades amb el coronavirus.

 

En la primera d’elles, publicada en el portal 12minutos.com, el titular diu «Nou focus detectat en Les Alqueries de Montanejos, Castelló». A pesar de què en el portal s’especifica que «és una broma», des de l’Ajuntament consideren «intolerable» que els que han publicat la notícia «juguen amb esta classe d’informacions que atempten contra el bon nom del poble i causen inquietud entre veïns i visitants», segons ha explicat l’alcalde, Miguel Sandalinas.

 

L’Ajuntament té sospites sobre l’autor o autors d’esta notícia falsa i totes les dades ja han sigut posades en coneixement de la Guàrdia Civil.

 

En la segona de les notícies, en el mateix portal, s’afirma que s’ha decretat un «Nou confinament en Montanejos (Castelló)» i s’arriba a assegurar que el dissabte 18 de juliol ha aparegut un rebrot amb 57 afectats.

 

L’alcalde ha destacat que «des de l’Ajuntament perseguirem i denunciarem qualsevol classe de pràctica pareguda, que va contra l’esforç que està fent tot el poble, els seus veïns, empresaris i visitants per a tirar avant en estos moments de dificultat». En este sentit, el primer edil ha mostrat la seua confiança en que les investigacions donen amb l’autor o autors de la funesta broma i «caiga sobre ells tot el pes de la llei».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuen en helicòpter a un conductor després de caure la seua furgoneta per un barranc de 15 metres a Sot de Chera

Un home de 29 anys ha sigut rescatat i traslladat en helicòpter a l'Hospital La Fe després de caure la seua furgoneta per un barranc d'uns 15 metres en el Camí del Pla. Bombers del Consorci i el GERA el van excarcerar i el CICU va informar de politraumatisme.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts a València

La pluja va danyar el sistema elèctric i va obligar a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. La plaça va reobrir sobre les 15.30 després de retirar el material.

Díaz ha reclamat als empresaris contindre els preus i revisar màrgens

La vicepresidenta segona ha respost a Garamendi i a Juan Roig en defendre que el Govern no es lucra amb els impostos i demanar a les empreses que continguen preus. Ha advertit que una rebaixa generalitzada de l'IVA no assegura abaratir gasolina, ous o llet i ha instat a facilitar cistelles de la compra assequibles.

Alcoi inaugurarà l’11 de juny el museu de Camilo Sesto

L'Ajuntament inaugurarà l'11 de juny el museu de Camilo Sesto a Alcoi, amb més de 2.000 peces. El projecte, pròxim al milió d'euros, inclourà un holograma.

Roig advoca per un IVA zero en aliments i afirma que Mercadona no ha pujat preus

Juan Roig ha defés aplicar un IVA zero als aliments per a esmorteir l'impacte de la guerra de l'Iran i ha recalcat que els preus depenen de les matèries primeres. Ha assegurat que, ara com ara, no s'han traslladat pujades i que entre gener i març s'han abaratit 300 productes.

73 agressions a metges en 2025 en la Comunitat Valenciana, 48 a la província de València

Els col·legis de metges van comptabilitzar 73 atacs a facultatius en la Comunitat en 2025, 48 a la província de València. La majoria va afectar metgesses i es va concentrar en Atenció Primària.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts

La pluja intermitent ha danyat el sistema elèctric i ha obligat a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. Part del material es retirarà i el perímetre es manté fins a completar l'operació.

Muñoz (PSPV) insistix: no està tancada la situació judicial de Mazón

José Muñoz ha afirmat que encara no s'ha escrit l'últim capítol sobre Carlos Mazón i el seu paper el 29 d'octubre durant la DANA. Ha demanat que es mantinga la investigació i que Mazón entregue l'acta.