L’Ajuntament de Montanejos denuncia les notícies falses que relacionen al municipi amb un brot de coronavirus

 

L’Ajuntament de Montanejos, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), ha denunciat davant la Guàrdia Civil la publicació de notícies falses sobre el municipi relacionades amb el coronavirus.

 

En la primera d’elles, publicada en el portal 12minutos.com, el titular diu «Nou focus detectat en Les Alqueries de Montanejos, Castelló». A pesar de què en el portal s’especifica que «és una broma», des de l’Ajuntament consideren «intolerable» que els que han publicat la notícia «juguen amb esta classe d’informacions que atempten contra el bon nom del poble i causen inquietud entre veïns i visitants», segons ha explicat l’alcalde, Miguel Sandalinas.

 

L’Ajuntament té sospites sobre l’autor o autors d’esta notícia falsa i totes les dades ja han sigut posades en coneixement de la Guàrdia Civil.

 

En la segona de les notícies, en el mateix portal, s’afirma que s’ha decretat un «Nou confinament en Montanejos (Castelló)» i s’arriba a assegurar que el dissabte 18 de juliol ha aparegut un rebrot amb 57 afectats.

 

L’alcalde ha destacat que «des de l’Ajuntament perseguirem i denunciarem qualsevol classe de pràctica pareguda, que va contra l’esforç que està fent tot el poble, els seus veïns, empresaris i visitants per a tirar avant en estos moments de dificultat». En este sentit, el primer edil ha mostrat la seua confiança en que les investigacions donen amb l’autor o autors de la funesta broma i «caiga sobre ells tot el pes de la llei».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut a València fa més de cent anys

La Policia de la Generalitat ha localitzat en una web de compravenda un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut del Col·legi de l'Art Major de la Seda a inicis del segle XX i lloc en venda per 71.900 euros.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.