L’Ajuntament de Montanejos denuncia les notícies falses que relacionen al municipi amb un brot de coronavirus

 

L’Ajuntament de Montanejos, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), ha denunciat davant la Guàrdia Civil la publicació de notícies falses sobre el municipi relacionades amb el coronavirus.

 

En la primera d’elles, publicada en el portal 12minutos.com, el titular diu «Nou focus detectat en Les Alqueries de Montanejos, Castelló». A pesar de què en el portal s’especifica que «és una broma», des de l’Ajuntament consideren «intolerable» que els que han publicat la notícia «juguen amb esta classe d’informacions que atempten contra el bon nom del poble i causen inquietud entre veïns i visitants», segons ha explicat l’alcalde, Miguel Sandalinas.

 

L’Ajuntament té sospites sobre l’autor o autors d’esta notícia falsa i totes les dades ja han sigut posades en coneixement de la Guàrdia Civil.

 

En la segona de les notícies, en el mateix portal, s’afirma que s’ha decretat un «Nou confinament en Montanejos (Castelló)» i s’arriba a assegurar que el dissabte 18 de juliol ha aparegut un rebrot amb 57 afectats.

 

L’alcalde ha destacat que «des de l’Ajuntament perseguirem i denunciarem qualsevol classe de pràctica pareguda, que va contra l’esforç que està fent tot el poble, els seus veïns, empresaris i visitants per a tirar avant en estos moments de dificultat». En este sentit, el primer edil ha mostrat la seua confiança en que les investigacions donen amb l’autor o autors de la funesta broma i «caiga sobre ells tot el pes de la llei».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.