L’Ajuntament de Montanejos denuncia les notícies falses que relacionen al municipi amb un brot de coronavirus

 

L’Ajuntament de Montanejos, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), ha denunciat davant la Guàrdia Civil la publicació de notícies falses sobre el municipi relacionades amb el coronavirus.

 

En la primera d’elles, publicada en el portal 12minutos.com, el titular diu «Nou focus detectat en Les Alqueries de Montanejos, Castelló». A pesar de què en el portal s’especifica que «és una broma», des de l’Ajuntament consideren «intolerable» que els que han publicat la notícia «juguen amb esta classe d’informacions que atempten contra el bon nom del poble i causen inquietud entre veïns i visitants», segons ha explicat l’alcalde, Miguel Sandalinas.

 

L’Ajuntament té sospites sobre l’autor o autors d’esta notícia falsa i totes les dades ja han sigut posades en coneixement de la Guàrdia Civil.

 

En la segona de les notícies, en el mateix portal, s’afirma que s’ha decretat un «Nou confinament en Montanejos (Castelló)» i s’arriba a assegurar que el dissabte 18 de juliol ha aparegut un rebrot amb 57 afectats.

 

L’alcalde ha destacat que «des de l’Ajuntament perseguirem i denunciarem qualsevol classe de pràctica pareguda, que va contra l’esforç que està fent tot el poble, els seus veïns, empresaris i visitants per a tirar avant en estos moments de dificultat». En este sentit, el primer edil ha mostrat la seua confiança en que les investigacions donen amb l’autor o autors de la funesta broma i «caiga sobre ells tot el pes de la llei».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.