L’Ajuntament de Montanejos denuncia les notícies falses que relacionen al municipi amb un brot de coronavirus

 

L’Ajuntament de Montanejos, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), ha denunciat davant la Guàrdia Civil la publicació de notícies falses sobre el municipi relacionades amb el coronavirus.

 

En la primera d’elles, publicada en el portal 12minutos.com, el titular diu «Nou focus detectat en Les Alqueries de Montanejos, Castelló». A pesar de què en el portal s’especifica que «és una broma», des de l’Ajuntament consideren «intolerable» que els que han publicat la notícia «juguen amb esta classe d’informacions que atempten contra el bon nom del poble i causen inquietud entre veïns i visitants», segons ha explicat l’alcalde, Miguel Sandalinas.

 

L’Ajuntament té sospites sobre l’autor o autors d’esta notícia falsa i totes les dades ja han sigut posades en coneixement de la Guàrdia Civil.

 

En la segona de les notícies, en el mateix portal, s’afirma que s’ha decretat un «Nou confinament en Montanejos (Castelló)» i s’arriba a assegurar que el dissabte 18 de juliol ha aparegut un rebrot amb 57 afectats.

 

L’alcalde ha destacat que «des de l’Ajuntament perseguirem i denunciarem qualsevol classe de pràctica pareguda, que va contra l’esforç que està fent tot el poble, els seus veïns, empresaris i visitants per a tirar avant en estos moments de dificultat». En este sentit, el primer edil ha mostrat la seua confiança en que les investigacions donen amb l’autor o autors de la funesta broma i «caiga sobre ells tot el pes de la llei».

Últimes notícies

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea, de 20 anys, té fins dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les previsions l’ubiquen al final de la primera ronda.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base de València Basket Sergio de Larrea té fins este dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les últimes prediccions el col·loquen al final de la primera ronda.

Les víctimes de la DANA reclamen al Constitucional que anul·le l’aforament de Carlos Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha presentat una demanda d'empara al Tribunal Constitucional per a intentar anul·lar l'aforament de Carlos Mazón, que consideren fraudulent, i garantir els drets constitucionals de les víctimes.

Agustinos busca el miracle a Nava per somiar amb l’ascens a l’Asobal

La Fundació Agustinos de Alicante necessita remuntar nou gols este dissabte a la pista del Viveros Herol Nava per aconseguir un històric ascens a la Lliga Asobal, un repte que cap equip de Plata ha assolit fins ara.