El musical ‘Hechizdos’ arriba este diumenge a Burjassot

 

Este diumenge que ve, 13 de desembre, tindrà lloc en el Centre Cultural Tívoli de la localitat de Burjassot, en l’Horta Nord (València), la nova proposta de teatre infantil i familiar de ‘Hechizados‘. Este musical planteja diferents incògnites com: Què passaria si un encanteri transportara a un príncep i a una princesa d’una altra època fins a l’actualitat del segle XXI? I si l’únic que poguera salvar-los d’una història sense final fora un escriptor de novel·la negra, embossat en la seua última creació que, a demés, odia els finals feliços?

 

El musical ‘Hechizados’ arriba de la mà d’Off Artes Escénicas, sent una idea original de Víctor Lucas i Mamen Mengó i amb música i cançons originals del mateix Víctor Lucas. La funció començarà a les 18.00 hores i les entrades per a assistir a l’espectacle, amb un preu de sis euros, ja es poden adquirir en Servientradas.

 

La història comença presentant a un escriptor (Victor Lucas) de novel·la negra, en plena crisi creativa i personal, que és incapaç de trobar el final perfecte per a la seua novel·la. Serà en eixe moment quan arribe a les seues mans un estrany i màgic llibre del que ixen un príncep i una princesa (Miquel Mateu i Mamen Mengó) als que un malvat embruixador els ha arrabassat el seu final feliç.

 

Però és que a demés, el príncep i la princesa hauran de bregar amb els misteriosos atuells tecnològics del segle XXI i amb la rutina de vida actual. Mentres, valors tan importants per a interioritzar des de la infància com l’amistat, la valentia, el respecte a un mateix, la igualtat o l’empatia, apareixeran a través de les vivències dels personatges i de les cançons que inunden este original conte per a demostrar al públic, al final, que tots som capaços de trobar el nostre propi final feliç.

 

Amb el protocol sanitari anti Covid-19 activat, amb limitació d’aforament segons marca la normativa vigent i amb sistema de reserva de butaques preassignades en el moment de la compra, el Centre Cultural Tívoli continua apostant per una cultura segura i espera penjar el cartell d’entrades esgotades, deixant a grans i xicotets completament ‘Hechizados’.

Últimes notícies

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.

Alicant tornarà a confiar en Espadero i Gómez per a les fogueres oficials de 2027

Les maquetes de Pedro Espadero i Sergio Gómez han sigut triades com a foguera oficial adulta i infantil dAlicant per a 2027, en la seua vintena i catorzena plantà davant lAjuntament.

Barrachina evita pronunciar-se sobre si un avís Es-Alert abans hauria salvat vides el 29-O

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, admet que no sap si un Es-Alert més prompte el 29 d’octubre de 2024 hauria evitat morts per la dana i remeta el debat als tècnics, en línia amb la defensa de Carlos Mazón en la causa oberta a Catarroja.

Un episodi de calor molt anòmal portarà temperatures de rècord en setembre

A partir de divendres, la Comunitat Valenciana viurà un episodi de calor molt anòmal per a setembre, amb màximes de fins a 34 graus en el litoral i nits de fort oratge de bochor.