El musical ‘Hechizdos’ arriba este diumenge a Burjassot

 

Este diumenge que ve, 13 de desembre, tindrà lloc en el Centre Cultural Tívoli de la localitat de Burjassot, en l’Horta Nord (València), la nova proposta de teatre infantil i familiar de ‘Hechizados‘. Este musical planteja diferents incògnites com: Què passaria si un encanteri transportara a un príncep i a una princesa d’una altra època fins a l’actualitat del segle XXI? I si l’únic que poguera salvar-los d’una història sense final fora un escriptor de novel·la negra, embossat en la seua última creació que, a demés, odia els finals feliços?

 

El musical ‘Hechizados’ arriba de la mà d’Off Artes Escénicas, sent una idea original de Víctor Lucas i Mamen Mengó i amb música i cançons originals del mateix Víctor Lucas. La funció començarà a les 18.00 hores i les entrades per a assistir a l’espectacle, amb un preu de sis euros, ja es poden adquirir en Servientradas.

 

La història comença presentant a un escriptor (Victor Lucas) de novel·la negra, en plena crisi creativa i personal, que és incapaç de trobar el final perfecte per a la seua novel·la. Serà en eixe moment quan arribe a les seues mans un estrany i màgic llibre del que ixen un príncep i una princesa (Miquel Mateu i Mamen Mengó) als que un malvat embruixador els ha arrabassat el seu final feliç.

 

Però és que a demés, el príncep i la princesa hauran de bregar amb els misteriosos atuells tecnològics del segle XXI i amb la rutina de vida actual. Mentres, valors tan importants per a interioritzar des de la infància com l’amistat, la valentia, el respecte a un mateix, la igualtat o l’empatia, apareixeran a través de les vivències dels personatges i de les cançons que inunden este original conte per a demostrar al públic, al final, que tots som capaços de trobar el nostre propi final feliç.

 

Amb el protocol sanitari anti Covid-19 activat, amb limitació d’aforament segons marca la normativa vigent i amb sistema de reserva de butaques preassignades en el moment de la compra, el Centre Cultural Tívoli continua apostant per una cultura segura i espera penjar el cartell d’entrades esgotades, deixant a grans i xicotets completament ‘Hechizados’.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps es torça des de demà en la Comunitat Valenciana amb més núvols, vent i baixada de màximes

Hui predominaran els cels buidats i les temperatures pujaran. Des de demà augmentarà la nuvolositat, podran donar-se pluges en el nord de Castelló i baixaran les màximes amb vent del nord-est en el litoral.

El Congrés debat estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El Congrés sotmet hui a presa en consideració la proposta del PP per a ampliar els supòsits de la presó permanent revisable. La reforma afig l'ocultació del cadàver i la reincidència com a criteris per a aplicar esta pena en l'article 140 del Codi Penal.

El Suprem confirma la multa a una jutgessa de Nules per humiliar i insultar a funcionaris

El Tribunal Suprem ha confirmat la sanció de 2.000 euros a la titular del Jutjat 4 de Nules per una falta greu de desconsideració. La fallada rebutja que fora un tracte en confiança.

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.