Tot el que necessites per a este Nadal en la ‘Fira Regals i Detalls’ de Gandia

Fira del Regal de Gandia

Cartell de la Fira del Regal de Gandia | Ajuntament de Gandia

 

Este dijous 5 de desembre i fins al 7 de desembre comença en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), la ‘Fira Regals i Detalls’, en una nova edició de Fira Mercat Gandia. L’acte ha sigut presentat pel regidor delegat de Polítiques Econòmiques i Comerç de la població, Ferran Martínez Mendoza.

 

Esta és la setena de les 10 fires temàtiques, que està dedicada als regals i detalls de Nadal. Este event es podrà disfrutar des del dijous 5 de 19.00 a 21.00 hores i el divendres 6 i dissabte 7 de 10.00 a 14.00 hores i de 17.00 a 21.00 hores. En esta Fira participaran entre 15 i 20 expositors amb articles deportius i viatges, fotografia i informàtica, perfumeria i llar, joieria i complements, òptica, joguets i electrònica, salut i estètica i molts més detalls.

 

Des de la regidoria de comerç de la capital de la Safor creuen que «és una oportunitat per a les persones que estan pensant en comprar els regals de Nadal i podran fer-ho d’una forma molt pràctica i amb totes les facilitats, perquè es tracta d’una oferta variada en un mateix espai».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Com mirar l’eclipsi solar del 12 d’agost sense fer-se mal als ulls

Els òptics-optometristes de la Comunitat Valenciana alerten que observar l’eclipsi solar del 12 d’agost sense protecció adequada pot causar danys irreversibles en la retina i recomanen només ulleres homologades o sistemes d’observació indirecta.

Com mirar l’eclipsi solar d’agost sense danyar la vista

Els òptics-optometristes de la Comunitat Valenciana alerten que observar l’eclipsi solar del 12 d’agost sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles en la retina i recomanen l’ús exclusiu de ulleres homologades.

Un llibre rescata l’exili del músic Deseado Mercadal, inspiració de la novel·la de Tomás Andújar

El periodista alacantí Tomás Andújar ha convertit la vida del músic exiliat Deseado Mercadal en la novel·la 'Donde acaba el agua', on narra el seu pas pels camps francesos al nord d’Àfrica i reflexiona sobre la memòria de la Guerra Civil.

Enganya una hostelera dAlacant amb un fals avís de tall de llum i li furta 2.480 euros

Un home de 52 anys ha sigut detingut a Alacant per fer-se passar per comercial elèctric i estafar 2.480 euros a una treballadora de lhostaleria amb un fals avís urgent de tall de subministrament elèctric.

Onze treballadors de Beniparrell, investigats per furtar més de 7.000 quilos de coure

La Guàrdia Civil ha investigat onze empleats d una empresa de manteniment elèctric de Beniparrell per sostraure i vendre més de 7.000 quilos de coure, valorats en 19.308 euros, en diversos municipis de la província de València.

L’onada de calor deixa avisos per temperatures extremes en huit autonomies

L’Aemet ha activat avisos per altes temperatures en huit comunitats autònomes, inclosa la Comunitat Valenciana, on també es preveuen tempestes fortes.

Rototom obri el reggae a la generació Z amb nous ritmes i més compromís social

El Rototom Sunsplash celebrarà del 16 al 22 d’agost la seua 31a edició a Benicàssim amb un cartell pensat per connectar amb la generació Z, més fusió de ritmes urbans i una potent agenda d’activisme social.

Aemet activa l’avís groc per tempestes i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc per pluges, tempestes i possible granís a l’interior nord de Castelló, i per temperatures de fins a 38 graus en punts d’Alacant i València.
FILMOTECA D'ESTIU