Organitzen 5 botellons en tres vesprades en Alacant

 

La Unitat de Barris, els Fox i la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Policia Local d’Alacant ha imposat 89 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma durant les vesprades de dilluns a dimecres, en la seua major part, relatives a consumir alcohol, i s’han dissolt cinc botellons en la Ereta, la platja del Postiguet, camí del Faro, plaça de Joaquín María López i el carrer de la Tintorera, a més d’estar reunits en grups, no portar mascaretes i incomplir el toc de queda dins dels operatius policials organitzats per a fer front al Covid.

 

En les vigilàncies i inspeccions de trànsit i patrulles per la ciutat, la Policia ha fet diferents controls i ha alçat 11 actes de denúncia, a persones que han incomplit el toc de queda i es trobaven circulant sense poder justificar el seu desplaçament passades les 22.00 hores.

 

La Policia Local alerta que esta setmana s’han tornat a imposar infraccions per estar en grups i s’han imposat un total de 21 denúncies. Concretament en els controls antibotelló els Fox van dissoldre cinc botellons, denunciant a un total de 27 persones per consum d’alcohol, i es van decomissar les begudes.

 

La Unitat de Barris de la Policia Local, va localitzar també a un local situat en Carolines que estava incomplint les mesures, ja que estava obert després de l’horari establit, amb huit persones en el seu interior, i la intervenció es va fer en estar patrullant els agents per la zona i observar com a l’interior estaven persones reunides, que van ser identificades i sancionades, i el responsable de l’establiment s’enfronta a una sanció greu.

Últimes notícies

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.