Organitzen 5 botellons en tres vesprades en Alacant

 

La Unitat de Barris, els Fox i la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Policia Local d’Alacant ha imposat 89 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma durant les vesprades de dilluns a dimecres, en la seua major part, relatives a consumir alcohol, i s’han dissolt cinc botellons en la Ereta, la platja del Postiguet, camí del Faro, plaça de Joaquín María López i el carrer de la Tintorera, a més d’estar reunits en grups, no portar mascaretes i incomplir el toc de queda dins dels operatius policials organitzats per a fer front al Covid.

 

En les vigilàncies i inspeccions de trànsit i patrulles per la ciutat, la Policia ha fet diferents controls i ha alçat 11 actes de denúncia, a persones que han incomplit el toc de queda i es trobaven circulant sense poder justificar el seu desplaçament passades les 22.00 hores.

 

La Policia Local alerta que esta setmana s’han tornat a imposar infraccions per estar en grups i s’han imposat un total de 21 denúncies. Concretament en els controls antibotelló els Fox van dissoldre cinc botellons, denunciant a un total de 27 persones per consum d’alcohol, i es van decomissar les begudes.

 

La Unitat de Barris de la Policia Local, va localitzar també a un local situat en Carolines que estava incomplint les mesures, ja que estava obert després de l’horari establit, amb huit persones en el seu interior, i la intervenció es va fer en estar patrullant els agents per la zona i observar com a l’interior estaven persones reunides, que van ser identificades i sancionades, i el responsable de l’establiment s’enfronta a una sanció greu.

Últimes notícies

Els taxistes autònoms acusen el decret de transport de permetre que els VTC facen de taxi

La Confederación de Taxistas Autónomos de Valencia critica que el nou decret de transport públic del Consell elimina el temps mínim de precontractació i permet als VTC operar quasi com a taxis per tota la Comunitat Valenciana. L’entitat acusa el conseller Vicente Martínez Mus de protegir les plataformes i multinacionals i d’haver actuat d’una forma deshonesta.

A la presó un jove per robar i amenaçar comerciants a Torrevieja a canvi de diners

Un jove de 21 anys ha sigut enviat a la presó provisional acusat de diversos robatoris amb violència i d’extorsionar comerciants de Torrevieja i voltants, exigint-los diners a canvi d’oferta de seguretat en els seus locals.

Presó preventiva per a dos hòmens acusats d’una vintena de robatoris a Moncada

Dos hòmens de 46 anys han ingressat en presó preventiva acusats de quasi una vintena de robatoris amb força a vivendes i comerços de Moncada, després de ser sorprésos quan assaltaven un domicili d’una urbanització del municipi.

Onzena reunió clau entre Educació i els sindicats en plena vaga indefinida del professorat

La Conselleria d'Educació i els cinc sindicats docents afronten este dilluns a València l'onzena reunió de la mesa sectorial, en la cinquena setmana de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari. Les organitzacions arriben amb dubtes sobre l'última proposta del Consell, que preveu una inversió de 3.388 milions en quatre anys.

La vivenda es dispara un 14,3 % fins a març en la Comunitat Valenciana

El preu de la vivenda augmenta un 12,9 % a Espanya en el primer trimestre de 2026 i arriba al 14,3 % en la Comunitat Valenciana, encadenant 44 trimestres seguits a l’alça i agreujant els problemes d’accés a l’habitatge.

La Unió de Consumidors reclama la devolució total de les entrades del Festival de Les Arts

La Unió de Consumidors de la Comunitat Valenciana exigix a l’organització del Festival de Les Arts que torne el 100 % de les entrades i abonaments, i que compense també els gastos de transport i allotjament de les persones afectades per la cancel·lació de la segona jornada i les incidències del primer dia.

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.