15.7 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Organitzen 5 botellons en tres vesprades en Alacant

 

La Unitat de Barris, els Fox i la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Policia Local d’Alacant ha imposat 89 denúncies per diferents infraccions de l’estat d’alarma durant les vesprades de dilluns a dimecres, en la seua major part, relatives a consumir alcohol, i s’han dissolt cinc botellons en la Ereta, la platja del Postiguet, camí del Faro, plaça de Joaquín María López i el carrer de la Tintorera, a més d’estar reunits en grups, no portar mascaretes i incomplir el toc de queda dins dels operatius policials organitzats per a fer front al Covid.

 

En les vigilàncies i inspeccions de trànsit i patrulles per la ciutat, la Policia ha fet diferents controls i ha alçat 11 actes de denúncia, a persones que han incomplit el toc de queda i es trobaven circulant sense poder justificar el seu desplaçament passades les 22.00 hores.

 

La Policia Local alerta que esta setmana s’han tornat a imposar infraccions per estar en grups i s’han imposat un total de 21 denúncies. Concretament en els controls antibotelló els Fox van dissoldre cinc botellons, denunciant a un total de 27 persones per consum d’alcohol, i es van decomissar les begudes.

 

La Unitat de Barris de la Policia Local, va localitzar també a un local situat en Carolines que estava incomplint les mesures, ja que estava obert després de l’horari establit, amb huit persones en el seu interior, i la intervenció es va fer en estar patrullant els agents per la zona i observar com a l’interior estaven persones reunides, que van ser identificades i sancionades, i el responsable de l’establiment s’enfronta a una sanció greu.

Últimes notícies

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.