10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Pablo Alborán confirma la seua assistència al Festival Luce Benicàssim

 

El Festival Luce Benicàssim ha confirmat un nou anunci de la seua primera edició amb l’actuació de Pablo Alborán, que estarà en el festival dijous que ve 15 de juliol.

El cantant estarà presentant el seu Tour ‘Vértigo’, amb el qual donarà a conéixer el seu homònim disc ‘Vértigo’, que es va convertir en el disc de pop espanyol més venut en 2020 i disc d’or en tot just tres setmanes, de la mà de cançons com a ‘Cor descalç’, ‘Si hagueres volgut’, ‘La festa’ o ‘Parlem d’amor’, segons ha informat l’organització de l’esdeveniment en un comunicat.

Les entrades per a este dia eixiran a la venda este dijous a les 12 hores en la web: lucebeincassim.com

D’esta manera, el cartell de Luce Benicàssim inclou fins al moment a Iván Ferreiro, Viva Suecia i Cariño; Aitana; Pablo Alborán; Izal; Camilo; Vanesa Martín; Pablo López; Raphael; Mónica Naranjo; Nathy Peluso; i Rozalén.

Les entrades posades a la venda seran limitades, ja que l’aforament és reduït, i hi haurà disponible un contingent limitat d’entrades gratuïtes per a xiquets fins a 9 anys que es podran adquirir descarregant l’‘entrada de xiquet’ en l’apartat d’entrades.

El recinte tindrà un gran escenari a l’aire lliure, i una zona de públic dividida entre i pista i graderia, que complirà amb totes les mesures de seguretat vigents, respectant l’aforament permés, mantenint les distàncies de seguretat, en un espai ampli i diàfan que brindarà una gran experiència als assistents.

L’empresa organitzadora de Luce Benicàssim és The Music Republic, promotora que gestiona alguns dels concerts i festivals més importants del panorama nacional com a Arenal Sound, FIB, Viña Rock, Festival de las Artes, entre altres.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.