Pablo Alborán confirma la seua assistència al Festival Luce Benicàssim

 

El Festival Luce Benicàssim ha confirmat un nou anunci de la seua primera edició amb l’actuació de Pablo Alborán, que estarà en el festival dijous que ve 15 de juliol.

El cantant estarà presentant el seu Tour ‘Vértigo’, amb el qual donarà a conéixer el seu homònim disc ‘Vértigo’, que es va convertir en el disc de pop espanyol més venut en 2020 i disc d’or en tot just tres setmanes, de la mà de cançons com a ‘Cor descalç’, ‘Si hagueres volgut’, ‘La festa’ o ‘Parlem d’amor’, segons ha informat l’organització de l’esdeveniment en un comunicat.

Les entrades per a este dia eixiran a la venda este dijous a les 12 hores en la web: lucebeincassim.com

D’esta manera, el cartell de Luce Benicàssim inclou fins al moment a Iván Ferreiro, Viva Suecia i Cariño; Aitana; Pablo Alborán; Izal; Camilo; Vanesa Martín; Pablo López; Raphael; Mónica Naranjo; Nathy Peluso; i Rozalén.

Les entrades posades a la venda seran limitades, ja que l’aforament és reduït, i hi haurà disponible un contingent limitat d’entrades gratuïtes per a xiquets fins a 9 anys que es podran adquirir descarregant l’‘entrada de xiquet’ en l’apartat d’entrades.

El recinte tindrà un gran escenari a l’aire lliure, i una zona de públic dividida entre i pista i graderia, que complirà amb totes les mesures de seguretat vigents, respectant l’aforament permés, mantenint les distàncies de seguretat, en un espai ampli i diàfan que brindarà una gran experiència als assistents.

L’empresa organitzadora de Luce Benicàssim és The Music Republic, promotora que gestiona alguns dels concerts i festivals més importants del panorama nacional com a Arenal Sound, FIB, Viña Rock, Festival de las Artes, entre altres.

Últimes notícies

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón perda l’aforament

Associacions de familiars de les víctimes de la dana de València han exigit davant del Congrés que cese l’aforament de l’expresident Carlos Mazón i que puga ser investigat pels fets del 29 d’octubre de 2024.