11.5 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Pablo Alborán confirma la seua assistència al Festival Luce Benicàssim

 

El Festival Luce Benicàssim ha confirmat un nou anunci de la seua primera edició amb l’actuació de Pablo Alborán, que estarà en el festival dijous que ve 15 de juliol.

El cantant estarà presentant el seu Tour ‘Vértigo’, amb el qual donarà a conéixer el seu homònim disc ‘Vértigo’, que es va convertir en el disc de pop espanyol més venut en 2020 i disc d’or en tot just tres setmanes, de la mà de cançons com a ‘Cor descalç’, ‘Si hagueres volgut’, ‘La festa’ o ‘Parlem d’amor’, segons ha informat l’organització de l’esdeveniment en un comunicat.

Les entrades per a este dia eixiran a la venda este dijous a les 12 hores en la web: lucebeincassim.com

D’esta manera, el cartell de Luce Benicàssim inclou fins al moment a Iván Ferreiro, Viva Suecia i Cariño; Aitana; Pablo Alborán; Izal; Camilo; Vanesa Martín; Pablo López; Raphael; Mónica Naranjo; Nathy Peluso; i Rozalén.

Les entrades posades a la venda seran limitades, ja que l’aforament és reduït, i hi haurà disponible un contingent limitat d’entrades gratuïtes per a xiquets fins a 9 anys que es podran adquirir descarregant l’‘entrada de xiquet’ en l’apartat d’entrades.

El recinte tindrà un gran escenari a l’aire lliure, i una zona de públic dividida entre i pista i graderia, que complirà amb totes les mesures de seguretat vigents, respectant l’aforament permés, mantenint les distàncies de seguretat, en un espai ampli i diàfan que brindarà una gran experiència als assistents.

L’empresa organitzadora de Luce Benicàssim és The Music Republic, promotora que gestiona alguns dels concerts i festivals més importants del panorama nacional com a Arenal Sound, FIB, Viña Rock, Festival de las Artes, entre altres.

Últimes notícies

Tres detinguts després de desmantellar una plantació amb 881 plantes de marihuana a Dénia

Tres hòmens de 20, 40 i 43 anys han sigut detinguts a Dénia després de desmantellar un cultiu 'indoor' amb 881 plantes. Se'ls atribuïxen tràfic de drogues i frau elèctric.

La Sindicatura de Comptes detecta incompliments molt significatius en els contractes d’emergència d’FGV per la DANA

Un informe de la Sindicatura de Comptes ha detectat incompliments molt significatius en contractes d'FGV lligats a la DANA de 2024, amb preus desviats i motivacions insuficients en diverses adjudicacions.

Cel nuvolós a València i Alacant i màximes en descens este dijous en la Comunitat

Jornada amb cel nuvolós a València i Alacant i intervals a Castelló. Descendixen les màximes de forma generalitzada i les mínimes baixen a l'interior nord.

Controlat l’incendi industrial a Alzira després de quasi quatre hores de treball

El foc en una nau sense activitat que emmagatzemava cartó i bidons, al carrer Callao, va quedar controlat a les 22.32. Va haver-hi desallotjaments preventius en vivendes pròximes.

El Congrés suspén a Ábalos de drets i deures com a diputat després de l’acte ferm del Suprem

La Mesa del Congrés ha acordat la suspensió de José Luis Ábalos després que el Tribunal Suprem haja confirmat el seu processament. La mesura aplica l'article 21.2 del Reglament i implica la pèrdua de prerrogatives i percepcions econòmiques.

L’Ajuntament d’Alacant ha aprovat l’ajuda de 300 euros per cada fill nascut en 2025

Alacant ha aprovat la resolució provisional de les ajudes per naixement de 2025: 300 euros per fill i 100.000 euros de dotació. 332 famílies ja assignades i la resta es pagarà amb càrrec a 2026 si complix les bases.

Camps demana a Pérez Llorca la data del congrés regional del PPCV

El expresident ha demanat al secretari general del PPCV que concrete el calendari del congrés regional i explique per què no s'ha convocat. També reclama garanties perquè els aspirants puguen dirigir-se a la militància.

L’acusació readmesa en la causa de la DANA demana anul·lar la instrucció des de setembre

L'Audiència de València va estimar el recurs i va readmetre a l'acusació particular. Després d'això, ha demanat anul·lar l'actuat entre el 4 de setembre i el 10 de desembre o repetir les diligències.