Pablo Alborán confirma la seua assistència al Festival Luce Benicàssim

 

El Festival Luce Benicàssim ha confirmat un nou anunci de la seua primera edició amb l’actuació de Pablo Alborán, que estarà en el festival dijous que ve 15 de juliol.

El cantant estarà presentant el seu Tour ‘Vértigo’, amb el qual donarà a conéixer el seu homònim disc ‘Vértigo’, que es va convertir en el disc de pop espanyol més venut en 2020 i disc d’or en tot just tres setmanes, de la mà de cançons com a ‘Cor descalç’, ‘Si hagueres volgut’, ‘La festa’ o ‘Parlem d’amor’, segons ha informat l’organització de l’esdeveniment en un comunicat.

Les entrades per a este dia eixiran a la venda este dijous a les 12 hores en la web: lucebeincassim.com

D’esta manera, el cartell de Luce Benicàssim inclou fins al moment a Iván Ferreiro, Viva Suecia i Cariño; Aitana; Pablo Alborán; Izal; Camilo; Vanesa Martín; Pablo López; Raphael; Mónica Naranjo; Nathy Peluso; i Rozalén.

Les entrades posades a la venda seran limitades, ja que l’aforament és reduït, i hi haurà disponible un contingent limitat d’entrades gratuïtes per a xiquets fins a 9 anys que es podran adquirir descarregant l’‘entrada de xiquet’ en l’apartat d’entrades.

El recinte tindrà un gran escenari a l’aire lliure, i una zona de públic dividida entre i pista i graderia, que complirà amb totes les mesures de seguretat vigents, respectant l’aforament permés, mantenint les distàncies de seguretat, en un espai ampli i diàfan que brindarà una gran experiència als assistents.

L’empresa organitzadora de Luce Benicàssim és The Music Republic, promotora que gestiona alguns dels concerts i festivals més importants del panorama nacional com a Arenal Sound, FIB, Viña Rock, Festival de las Artes, entre altres.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.

El vent posa en dubte l’obertura del festival SanSan a Benicàssim

El fort vent i l'alerta groga a Castelló podrien retardar l'obertura del festival SanSan a Benicàssim, malgrat que tot està preparat per a rebre a uns 15.000 assistents diaris.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmuntat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o càrregues, revendre'ls a Espanya i Europa i estafar a particulars i entitats financeres.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Un incendi declarat en un pis d'un edifici de cinc altures a Mislata ha obligat a atendre almenys tres persones i ha mobilitzat a diverses dotacions de bombers i servicis sanitaris.

L’imponent pas del Sant Sopar ultima els seus preparatius per a Dijous Sant a Alacant

El pas del Sant Sopar més gran d'Espanya, amb 220 portants i 3.500 quilos de pes, apura els detalls finals abans de la seua espectacular eixida processional este Dijous Sant a Alacant.