Pablo Alborán confirma la seua assistència al Festival Luce Benicàssim

 

El Festival Luce Benicàssim ha confirmat un nou anunci de la seua primera edició amb l’actuació de Pablo Alborán, que estarà en el festival dijous que ve 15 de juliol.

El cantant estarà presentant el seu Tour ‘Vértigo’, amb el qual donarà a conéixer el seu homònim disc ‘Vértigo’, que es va convertir en el disc de pop espanyol més venut en 2020 i disc d’or en tot just tres setmanes, de la mà de cançons com a ‘Cor descalç’, ‘Si hagueres volgut’, ‘La festa’ o ‘Parlem d’amor’, segons ha informat l’organització de l’esdeveniment en un comunicat.

Les entrades per a este dia eixiran a la venda este dijous a les 12 hores en la web: lucebeincassim.com

D’esta manera, el cartell de Luce Benicàssim inclou fins al moment a Iván Ferreiro, Viva Suecia i Cariño; Aitana; Pablo Alborán; Izal; Camilo; Vanesa Martín; Pablo López; Raphael; Mónica Naranjo; Nathy Peluso; i Rozalén.

Les entrades posades a la venda seran limitades, ja que l’aforament és reduït, i hi haurà disponible un contingent limitat d’entrades gratuïtes per a xiquets fins a 9 anys que es podran adquirir descarregant l’‘entrada de xiquet’ en l’apartat d’entrades.

El recinte tindrà un gran escenari a l’aire lliure, i una zona de públic dividida entre i pista i graderia, que complirà amb totes les mesures de seguretat vigents, respectant l’aforament permés, mantenint les distàncies de seguretat, en un espai ampli i diàfan que brindarà una gran experiència als assistents.

L’empresa organitzadora de Luce Benicàssim és The Music Republic, promotora que gestiona alguns dels concerts i festivals més importants del panorama nacional com a Arenal Sound, FIB, Viña Rock, Festival de las Artes, entre altres.

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.