Carolina Pascual anima a les universitats a fer exàmens online en les assignatures en les que siga possible

 

La consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana, Carolina Pascual, ha recordat als rectors i rectores de les institucions d’educació superior la possibilitat que, en la mesura que siga possible, duguen a terme exàmens online en aquelles assignatures que així ho permeten.

 

Pascual ha mantingut este dimecres una nova trobada amb els màxims responsables de les universitats públiques valencianes dins de les successives reunions de coordinació que s’estan celebrant davant l’actual situació d’expansió de la pandèmia del Covid-19.

 

En la sessió de hui, s’ha acordat que els exàmens que s’hagen de fer en format presencial acaben abans de les set de la vesprada perquè l’alumnat puga desplaçar-se i arribar a casa amb tranquil·litat, ha explicat Pascual.

 

La consellera ha animat a fer els exàmens per via telemàtica

A demés, ha animat als rectors al fet que es convoquen proves en línia en les matèries a on això resulte possible.

 

La titular d’Universitats i els rectors tornaran a reunir-se divendres que ve per a fer seguiment de la situació. «Com estem veient, les circumstàncies són canviants, anem dia a dia i és important que tinguem capacitat de reaccionar i planificar la nostra acció per a assegurar la qualitat docent i la seguretat de tota la comunitat universitària», ha asseverat.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.