9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Carolina Pascual anima a les universitats a fer exàmens online en les assignatures en les que siga possible

 

La consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana, Carolina Pascual, ha recordat als rectors i rectores de les institucions d’educació superior la possibilitat que, en la mesura que siga possible, duguen a terme exàmens online en aquelles assignatures que així ho permeten.

 

Pascual ha mantingut este dimecres una nova trobada amb els màxims responsables de les universitats públiques valencianes dins de les successives reunions de coordinació que s’estan celebrant davant l’actual situació d’expansió de la pandèmia del Covid-19.

 

En la sessió de hui, s’ha acordat que els exàmens que s’hagen de fer en format presencial acaben abans de les set de la vesprada perquè l’alumnat puga desplaçar-se i arribar a casa amb tranquil·litat, ha explicat Pascual.

 

La consellera ha animat a fer els exàmens per via telemàtica

A demés, ha animat als rectors al fet que es convoquen proves en línia en les matèries a on això resulte possible.

 

La titular d’Universitats i els rectors tornaran a reunir-se divendres que ve per a fer seguiment de la situació. «Com estem veient, les circumstàncies són canviants, anem dia a dia i és important que tinguem capacitat de reaccionar i planificar la nostra acció per a assegurar la qualitat docent i la seguretat de tota la comunitat universitària», ha asseverat.

Últimes notícies

El Llevant ultima el fitxatge de l’extrem Tai Abed, del PSV, fins a 2029

El Llevant negocia els últims serrells per a incorporar a l'extrem esquerrà Tai Abed, de 21 anys i amb passaport espanyol, procedent del PSV. L'acord preveu un contracte fins a juny de 2029 amb una compensació econòmica reduïda al club neerlandés.

La borrasca Harry encara deixa hui pluges, neu a l’interior i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims efectes d'Harry mantenen les precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis localment forts, neu des de 1.000-1.400 m i ratxes intenses del nord.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.