11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Carolina Pascual anima a les universitats a fer exàmens online en les assignatures en les que siga possible

 

La consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana, Carolina Pascual, ha recordat als rectors i rectores de les institucions d’educació superior la possibilitat que, en la mesura que siga possible, duguen a terme exàmens online en aquelles assignatures que així ho permeten.

 

Pascual ha mantingut este dimecres una nova trobada amb els màxims responsables de les universitats públiques valencianes dins de les successives reunions de coordinació que s’estan celebrant davant l’actual situació d’expansió de la pandèmia del Covid-19.

 

En la sessió de hui, s’ha acordat que els exàmens que s’hagen de fer en format presencial acaben abans de les set de la vesprada perquè l’alumnat puga desplaçar-se i arribar a casa amb tranquil·litat, ha explicat Pascual.

 

La consellera ha animat a fer els exàmens per via telemàtica

A demés, ha animat als rectors al fet que es convoquen proves en línia en les matèries a on això resulte possible.

 

La titular d’Universitats i els rectors tornaran a reunir-se divendres que ve per a fer seguiment de la situació. «Com estem veient, les circumstàncies són canviants, anem dia a dia i és important que tinguem capacitat de reaccionar i planificar la nostra acció per a assegurar la qualitat docent i la seguretat de tota la comunitat universitària», ha asseverat.

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.