11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Carolina Pascual anima a les universitats a fer exàmens online en les assignatures en les que siga possible

 

La consellera d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana, Carolina Pascual, ha recordat als rectors i rectores de les institucions d’educació superior la possibilitat que, en la mesura que siga possible, duguen a terme exàmens online en aquelles assignatures que així ho permeten.

 

Pascual ha mantingut este dimecres una nova trobada amb els màxims responsables de les universitats públiques valencianes dins de les successives reunions de coordinació que s’estan celebrant davant l’actual situació d’expansió de la pandèmia del Covid-19.

 

En la sessió de hui, s’ha acordat que els exàmens que s’hagen de fer en format presencial acaben abans de les set de la vesprada perquè l’alumnat puga desplaçar-se i arribar a casa amb tranquil·litat, ha explicat Pascual.

 

La consellera ha animat a fer els exàmens per via telemàtica

A demés, ha animat als rectors al fet que es convoquen proves en línia en les matèries a on això resulte possible.

 

La titular d’Universitats i els rectors tornaran a reunir-se divendres que ve per a fer seguiment de la situació. «Com estem veient, les circumstàncies són canviants, anem dia a dia i és important que tinguem capacitat de reaccionar i planificar la nostra acció per a assegurar la qualitat docent i la seguretat de tota la comunitat universitària», ha asseverat.

Últimes notícies

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.