Paterna detecta rastres de la soca britànica en les aigües residuals de la ciutat

 

Les últimes anàlisis fetes en les aigües residuals de Paterna, en la comarca de l’Horta (València) han detectat rastres de la soca britànica en la xarxa de clavegueram procedent del nucli urbà de la ciutat.

 

Així ho ha revelat este dimecres la tinenta alcalde de Seguretat, Mobilitat i Transició Ecològica, Núria Campos, qui ha precisat que «és la primera volta que es troba esta variant en la ciutat». Els resultats de les anàlisis s’han remés a la Conselleria de Sanitat, segons ha informat el consistori en un comunicat.

 

Així mateix, l’Ajuntament ha explicat que este dimarts «la Conselleria de Sanitat va informar d’un brot del cep britànic que afectava 13 alumnes de primària del col·legi Liceu Francés de la localitat».

 

Reducció del coronavirus en Paterna

Campos ha precisat que «a pesar la detecció de la variant britànica del coronavirus, els últims mostrejos també evidencien reduccions significatives dels valors de coronavirus en pràcticament tots els sectors respecte als mesos anteriors, cosa que significa que el risc epidemiològic de la ciutat continua en descens».

 

«Donada l’elevada càrrega viral d’esta variant i la seua alta capacitat de transmissió i contagi, estem esperant directrius de Sanitat per si haguera de prendre alguna mesura addicional als protocols sanitària i de seguretat que manté la ciutat», ha indicat la corporació.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.