El Pirata Rock Festival es posposa definitivament a 2021

 

El Pirata Rock Festival trasllada definitivament la seua quarta edició a 2021 després de què es posposara en un principi a setembre, «una decisió dolorosa pels brots que assoten tot el país» i promet créixer l’any que ve amb quatre dies de festival per a assaciar les ganes de música en directe.

 

Des de 2017, milers de jóvens visiten Gandia, en la comarca de la Safor (València), tots els estius per a disfrutar donant-ho tot en el Pirata Rock, un viatge que l’organització es veu obligada a suspendre per a garantir la salut i celebrar un nou lliurament amb totes les garanties.

 

El festival tornarà els dies 15, 16, 17 i 18 de juliol de 2021, una cancel·lació que «pareix el més coherent en la situació actual» i que, al seu torn, és un «exercici de responsabilitat» amb tota la confiança que els ‘pirates’ depositen cada any, expressa l’organització en un comunicat.

 

A pesar d’este revés, l’equip del Pirata Rock es posa en marxa per a preparar la seua quarta edició, conscient que «molts s’han quedat amb ganes de donar-ho tot en el festival perquè continua sent possible gràcies al públic que confia a passar els millors dies de l’any».

 

Ara més que mai, l’organització creu que és vital que mantinguen tota eixa confiança, encara que les persones que no puguen acudir al Pirata Rock 2021 poden sol·licitar la devolució de l’import del seu abonament a través d’un formulari que ja està disponible en el web.

 

Molt prompte s’anunciaran els artistes que passaran per un Pirata que ja té confirmat més del 80% del cartell. A tots eixos noms se sumaran nous que tampoc voldran perdre’s l’any que ve «l’edició més gran» en la seua història.

 

Pirata Rock agraïx als artistes i agències que els han recolzat en estos mesos complicats per a tots, sense oblidar als seus ‘pirates’ per l’energia que els han donat i amb un esment per als sanitaris que dia rere dia seguixen al peu del canó per a que «tots puguem eixir d’esta complicada situació el més ràpid possible». «Gràcies per estar ací, molt prompte primeres confirmacions per a #WARMUP2021!».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guaguas defén el seu títol de Copa en una edició inèdita a València

La Copa del Rei de voleibol es disputa per primera vegada a València. CV Guaguas arriba com a campió i favorit a la Fonteta davant altres set aspirants, amb l'amfitrió Léleman Conqueridor il·lusionat.

El PP sosté que la situació judicial i política de Carlos Mazón no ha canviat

El PP ha assegurat que, malgrat l'escrit raonat de la jutgessa de Catarroja al TSJCV per la gestió de la dana, la posició de Carlos Mazón seguix igual. El grup evita especular i recalca el seu respecte a les decisions judicials.

Baldoví demana a Feijóo que exigisca a Mazón l’acta de diputat després de l’enviament del cas DANA al TSJCV

Baldoví ha reclamat al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat després que la jutgessa de la DANA haja elevat una exposició raonada al TSJCV per la seua condició d'aforat.

Mouriño vol guanyar al Barcelona per a retallar la distància en la taula

Mouriño fixa com a objectiu derrotar al líder Barcelona al Camp Nou per a reduir els 10 punts de diferència. El pla passa pel contraatac i l'eficàcia, amb l'uruguaià recuperat i una defensa més sòlida.

La jutgessa de la DANA manté la testifical i no espera al TSJ sobre Mazón

La magistrada ha rebutjat ajornar la declaració d'un alt càrrec del Consell malgrat que el TSJCV ha de decidir sobre la imputació del expresident Carlos Mazón. La defensa d'Emilio Argüeso va demanar suspendre-la, però el jutjat seguix amb les diligències.

Els taxis paralitzen 24 hores el servici en la Comunitat amb marxa a València i protesta davant la Generalitat

El taxi ha detingut la seua activitat des de les 06.00 amb excepcions per a urgències i trasllats hospitalaris. Reclama equilibri enfront de les VTC mentres la Generalitat ultima un decret.

Detinguts tres menors de 14 i 15 anys per la violació d’una menor de 16 a València

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d'una jove de 16 a València. També estan investigats per gravar i difondre les imatges; queden en llibertat vigilada amb prohibició d'acostar-se.

El MARQ presenta al MAN la investigació de la major necròpoli bizantina a Rojales

El MAN ha acollit la presentació dels avanços del MARQ sobre la major necròpoli bizantina peninsular a Rojales. La investigació es relaciona amb ritu cristià primerenc, mobilitat oriental i rastre de 'yersina pestis'.