El Pirata Rock Festival es posposa definitivament a 2021

 

El Pirata Rock Festival trasllada definitivament la seua quarta edició a 2021 després de què es posposara en un principi a setembre, «una decisió dolorosa pels brots que assoten tot el país» i promet créixer l’any que ve amb quatre dies de festival per a assaciar les ganes de música en directe.

 

Des de 2017, milers de jóvens visiten Gandia, en la comarca de la Safor (València), tots els estius per a disfrutar donant-ho tot en el Pirata Rock, un viatge que l’organització es veu obligada a suspendre per a garantir la salut i celebrar un nou lliurament amb totes les garanties.

 

El festival tornarà els dies 15, 16, 17 i 18 de juliol de 2021, una cancel·lació que «pareix el més coherent en la situació actual» i que, al seu torn, és un «exercici de responsabilitat» amb tota la confiança que els ‘pirates’ depositen cada any, expressa l’organització en un comunicat.

 

A pesar d’este revés, l’equip del Pirata Rock es posa en marxa per a preparar la seua quarta edició, conscient que «molts s’han quedat amb ganes de donar-ho tot en el festival perquè continua sent possible gràcies al públic que confia a passar els millors dies de l’any».

 

Ara més que mai, l’organització creu que és vital que mantinguen tota eixa confiança, encara que les persones que no puguen acudir al Pirata Rock 2021 poden sol·licitar la devolució de l’import del seu abonament a través d’un formulari que ja està disponible en el web.

 

Molt prompte s’anunciaran els artistes que passaran per un Pirata que ja té confirmat més del 80% del cartell. A tots eixos noms se sumaran nous que tampoc voldran perdre’s l’any que ve «l’edició més gran» en la seua història.

 

Pirata Rock agraïx als artistes i agències que els han recolzat en estos mesos complicats per a tots, sense oblidar als seus ‘pirates’ per l’energia que els han donat i amb un esment per als sanitaris que dia rere dia seguixen al peu del canó per a que «tots puguem eixir d’esta complicada situació el més ràpid possible». «Gràcies per estar ací, molt prompte primeres confirmacions per a #WARMUP2021!».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.