12.9 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

El Pirata Rock Festival es posposa definitivament a 2021

 

El Pirata Rock Festival trasllada definitivament la seua quarta edició a 2021 després de què es posposara en un principi a setembre, «una decisió dolorosa pels brots que assoten tot el país» i promet créixer l’any que ve amb quatre dies de festival per a assaciar les ganes de música en directe.

 

Des de 2017, milers de jóvens visiten Gandia, en la comarca de la Safor (València), tots els estius per a disfrutar donant-ho tot en el Pirata Rock, un viatge que l’organització es veu obligada a suspendre per a garantir la salut i celebrar un nou lliurament amb totes les garanties.

 

El festival tornarà els dies 15, 16, 17 i 18 de juliol de 2021, una cancel·lació que «pareix el més coherent en la situació actual» i que, al seu torn, és un «exercici de responsabilitat» amb tota la confiança que els ‘pirates’ depositen cada any, expressa l’organització en un comunicat.

 

A pesar d’este revés, l’equip del Pirata Rock es posa en marxa per a preparar la seua quarta edició, conscient que «molts s’han quedat amb ganes de donar-ho tot en el festival perquè continua sent possible gràcies al públic que confia a passar els millors dies de l’any».

 

Ara més que mai, l’organització creu que és vital que mantinguen tota eixa confiança, encara que les persones que no puguen acudir al Pirata Rock 2021 poden sol·licitar la devolució de l’import del seu abonament a través d’un formulari que ja està disponible en el web.

 

Molt prompte s’anunciaran els artistes que passaran per un Pirata que ja té confirmat més del 80% del cartell. A tots eixos noms se sumaran nous que tampoc voldran perdre’s l’any que ve «l’edició més gran» en la seua història.

 

Pirata Rock agraïx als artistes i agències que els han recolzat en estos mesos complicats per a tots, sense oblidar als seus ‘pirates’ per l’energia que els han donat i amb un esment per als sanitaris que dia rere dia seguixen al peu del canó per a que «tots puguem eixir d’esta complicada situació el més ràpid possible». «Gràcies per estar ací, molt prompte primeres confirmacions per a #WARMUP2021!».

Últimes notícies

L’INE rebaixa l’IPC de gener al 2,3% i la Comunitat Valenciana marca un 2,5%, per damunt de la mitjana

L'INE ha retallat l'IPC de gener al 2,3% per la menor pressió de l'electricitat i els combustibles. La Comunitat Valenciana se situa en el 2,5%, per damunt de la mitjana.

L’afiliació estrangera cau al gener en la Comunitat Valenciana: 9.275 menys i 377.098 ocupats

L'afiliació de treballadors estrangers va baixar en 9.275 al gener en la Comunitat Valenciana, fins a 377.098. Malgrat l'ajust estacional, en l'últim any va sumar 43.850 (+13,16%).

La inflació de gener s’ha situat en el 2,5% en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana

La Comunitat Valenciana ha registrat al gener un 2,5%, per damunt del 2,3% nacional després de la revisió a la baixa de l'INE. La subjacent se situa en el 2,6% i els aliments van augmentar un 3%.

Aemet eleva a taronja l’avís per vent des del migdia i preveu ratxes de 120 km/h el dissabte

Aemet ha elevat a taronja els avisos per vent des del migdia d'este divendres a Alacant i València, i des de les 17 hores també a Castelló. El dissabte s'esperen pics de 120 km/h i onatge de 2 a 3 metres en el nord de Castelló.

El vent s’intensifica este dissabte en la Comunitat Valenciana i amainarà el diumenge

El cap de setmana deixarà ratxes fortes i molt fortes, amb probables huracanades a Castelló el dissabte. El diumenge el vent tendirà a remetre i pujaran les màximes.

Suspesa la Línia 1 entre Alberic i Castelló pel trencament d’una catenària

El trencament d'una catenària manté tallat des d'anit el servici entre Alberic i Castelló en la Línia 1. Metrovalencia oferix autobusos entre els dos punts.

Mor un treballador durant el muntatge de les llums d’una falla a Burjassot

Un operari ha mort mentres col·locava la il·luminació de la falla María Ros-Sant Tomàs a Burjassot. La comissió fallera va comunicar el succés i va expressar el seu condol.

Miranda! i Rosalinda Galán lideren el passe a la final del Benidorm Fest 2026

La segona semifinal ha confirmat a Rosalinda Galán com a candidata amb 'Mataora' i ha segellat la passada de Miranda! i bailamamá, Dani J, Maig, The Quinquis i Asha, que es mesuraran als classificats de la primera ronda.