El col·legi Pius XII convoca el XI concurs literari ‘València, ciutat policíaca’

El col·legi Pius XII de València convoca l’XI Concurs Literari de relat breu ‘València, ciutat policíaca’, per a alumnes d’ESO de tota la ciutat. La finalitat del certamen és fomentar entre els jóvens l’interés per la creació literària i el gust per la lectura. El certamen, després de complir una dècada en la passada edició, torna a la temàtica dels gèneres literaris, tal com es feia en els seus primers anys, i se centra en el gènere policíac.

 

Igual que en les edicions anteriors, l’escenari en el que hauran d’ambientar-se els relats serà la ciutat de València. Els alumnes podran inspirar-se o bé en les novel·les d’enigmes, que tant d’èxit han tingut de la mà d’autors com Sir Arthur Conan Doyle o Agatha Christie, o anar un poc més allà, i aprofundir en la novel·la negra, que sempre integra una part de crítica social a partir de la investigació d’un crim.

 

Tríptic concurs literari relat breu 'València, ciutat policíaca'

Els guanyadors podran conseguir fins a 100€ de premi | Col·legi Piu XII

Els textos han de ser inèdits i poden estar escrits en qualsevol de les dos llengües oficials valencianes. Es convoquen dos categories: una primera, per a alumnes de primer i segon de l’ESO, i una segona, per a alumnes de tercer i quart. Els premis s’entregaran en la 55a Fira del Llibre de València. Tots els premiats participaran d’un taller d’escriptura amb un autor reconegut per a incentivar la seua creativitat.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.