Polèmica en l’Ajuntament de Bonrepòs i Mirambell per l’actuació d’una ‘pole dancer’

 

Tremenda polèmica en la localitat de Bonrepòs i Mirambell, en la comarca de l’Horta Nord (València). La III edició de la Gala del Comerç de l’Associació de Comerciants i Empresaris d’este municipi serà recordada durant molt de temps. Ho serà per la polèmica actuació d’una pole dancer.

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, el passat dijous, esta associació de comerciants i empresàries de Bonrepòs i Mirambell va reunir a un gran número de gent amb motiu de la III Gala del Comerç

 

Este esdeveniment es fa per a promocionar les compres en l‘àmbit local i també, per a dinamitzar l’activitat econòmica del propi consistori, que té capacitat per a albergar a més d’un centenar de persones, encara que realment l’acte va tindre lloc a porta tancada i amb una retransmissió en directe a través de les xarxes socials.

 

Crítiques per la polèmica actuació

Seguint la tradició d’anys anteriors, la gala va començar amb un espectacle artístic com un acte de benvinguda i, esta vegada, l’actuació triada va ser una sessió de pole dancer. Una decisió que no ha agradat a tot el món.

 

L’actuació de ‘pole dancer‘ de Claudia Poveda, una gimnasta local per a obrir la gala ha sigut el centre de les crítiques del grup municipal de Compromís que considera que en ella s’ha «cosificat» el cos de la dona.
 

«Queda clar que no és una exhibició esportiva ja que el vestuari hauria d’haver sigut diferent», ha denunciat Rosella Antolí, portaveu de Compromís.

 

La defensa de l’Associació de Comerciants i Empresaris

Des de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Bonrepòs i Mirambell es defensen i asseguren que «l’objectiu era el de fomentar este esport».

 

«Cada any, en la gala, es fa un xicotet espectacle per a començar i la gimnasta Claudia Poveda es va oferir a fer una exhibició. Ens va proposar un aeri amb teles però la infraestructura necessària era massa complicada i vam voler optar per este altre», ha indicat Pascual Lluch, president de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Bonrepòs i Mirambell.

 

«Ningú ha dit res, ni ho han considerat com un espectacle sexual, al contrari, ha despertat admiració, i el que estan fent des de Compromís és estigmatitzar a una persona del poble», ha denunciat Lluch.

 

 

 

 

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.