14.9 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Polèmica en l’Ajuntament de Bonrepòs i Mirambell per l’actuació d’una ‘pole dancer’

 

Tremenda polèmica en la localitat de Bonrepòs i Mirambell, en la comarca de l’Horta Nord (València). La III edició de la Gala del Comerç de l’Associació de Comerciants i Empresaris d’este municipi serà recordada durant molt de temps. Ho serà per la polèmica actuació d’una pole dancer.

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, el passat dijous, esta associació de comerciants i empresàries de Bonrepòs i Mirambell va reunir a un gran número de gent amb motiu de la III Gala del Comerç

 

Este esdeveniment es fa per a promocionar les compres en l‘àmbit local i també, per a dinamitzar l’activitat econòmica del propi consistori, que té capacitat per a albergar a més d’un centenar de persones, encara que realment l’acte va tindre lloc a porta tancada i amb una retransmissió en directe a través de les xarxes socials.

 

Crítiques per la polèmica actuació

Seguint la tradició d’anys anteriors, la gala va començar amb un espectacle artístic com un acte de benvinguda i, esta vegada, l’actuació triada va ser una sessió de pole dancer. Una decisió que no ha agradat a tot el món.

 

L’actuació de ‘pole dancer‘ de Claudia Poveda, una gimnasta local per a obrir la gala ha sigut el centre de les crítiques del grup municipal de Compromís que considera que en ella s’ha «cosificat» el cos de la dona.
 

«Queda clar que no és una exhibició esportiva ja que el vestuari hauria d’haver sigut diferent», ha denunciat Rosella Antolí, portaveu de Compromís.

 

La defensa de l’Associació de Comerciants i Empresaris

Des de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Bonrepòs i Mirambell es defensen i asseguren que «l’objectiu era el de fomentar este esport».

 

«Cada any, en la gala, es fa un xicotet espectacle per a començar i la gimnasta Claudia Poveda es va oferir a fer una exhibició. Ens va proposar un aeri amb teles però la infraestructura necessària era massa complicada i vam voler optar per este altre», ha indicat Pascual Lluch, president de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Bonrepòs i Mirambell.

 

«Ningú ha dit res, ni ho han considerat com un espectacle sexual, al contrari, ha despertat admiració, i el que estan fent des de Compromís és estigmatitzar a una persona del poble», ha denunciat Lluch.

 

 

 

 

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.