Polèmica en l’Ajuntament de Bonrepòs i Mirambell per l’actuació d’una ‘pole dancer’

 

Tremenda polèmica en la localitat de Bonrepòs i Mirambell, en la comarca de l’Horta Nord (València). La III edició de la Gala del Comerç de l’Associació de Comerciants i Empresaris d’este municipi serà recordada durant molt de temps. Ho serà per la polèmica actuació d’una pole dancer.

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, el passat dijous, esta associació de comerciants i empresàries de Bonrepòs i Mirambell va reunir a un gran número de gent amb motiu de la III Gala del Comerç

 

Este esdeveniment es fa per a promocionar les compres en l‘àmbit local i també, per a dinamitzar l’activitat econòmica del propi consistori, que té capacitat per a albergar a més d’un centenar de persones, encara que realment l’acte va tindre lloc a porta tancada i amb una retransmissió en directe a través de les xarxes socials.

 

Crítiques per la polèmica actuació

Seguint la tradició d’anys anteriors, la gala va començar amb un espectacle artístic com un acte de benvinguda i, esta vegada, l’actuació triada va ser una sessió de pole dancer. Una decisió que no ha agradat a tot el món.

 

L’actuació de ‘pole dancer‘ de Claudia Poveda, una gimnasta local per a obrir la gala ha sigut el centre de les crítiques del grup municipal de Compromís que considera que en ella s’ha «cosificat» el cos de la dona.
 

«Queda clar que no és una exhibició esportiva ja que el vestuari hauria d’haver sigut diferent», ha denunciat Rosella Antolí, portaveu de Compromís.

 

La defensa de l’Associació de Comerciants i Empresaris

Des de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Bonrepòs i Mirambell es defensen i asseguren que «l’objectiu era el de fomentar este esport».

 

«Cada any, en la gala, es fa un xicotet espectacle per a començar i la gimnasta Claudia Poveda es va oferir a fer una exhibició. Ens va proposar un aeri amb teles però la infraestructura necessària era massa complicada i vam voler optar per este altre», ha indicat Pascual Lluch, president de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Bonrepòs i Mirambell.

 

«Ningú ha dit res, ni ho han considerat com un espectacle sexual, al contrari, ha despertat admiració, i el que estan fent des de Compromís és estigmatitzar a una persona del poble», ha denunciat Lluch.

 

 

 

 

Últimes notícies

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.

València estrena 245 bombers nous i el major consorci provincial d’Espanya

El Consorci Provincial de Bombers de València ha incorporat 245 professionals nous i es convertix en el consorci provincial amb més efectius d’Espanya, després d’una inversió històrica de la Diputació.