Polèmica en l’Ajuntament de Bonrepòs i Mirambell per l’actuació d’una ‘pole dancer’

 

Tremenda polèmica en la localitat de Bonrepòs i Mirambell, en la comarca de l’Horta Nord (València). La III edició de la Gala del Comerç de l’Associació de Comerciants i Empresaris d’este municipi serà recordada durant molt de temps. Ho serà per la polèmica actuació d’una pole dancer.

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, el passat dijous, esta associació de comerciants i empresàries de Bonrepòs i Mirambell va reunir a un gran número de gent amb motiu de la III Gala del Comerç

 

Este esdeveniment es fa per a promocionar les compres en l‘àmbit local i també, per a dinamitzar l’activitat econòmica del propi consistori, que té capacitat per a albergar a més d’un centenar de persones, encara que realment l’acte va tindre lloc a porta tancada i amb una retransmissió en directe a través de les xarxes socials.

 

Crítiques per la polèmica actuació

Seguint la tradició d’anys anteriors, la gala va començar amb un espectacle artístic com un acte de benvinguda i, esta vegada, l’actuació triada va ser una sessió de pole dancer. Una decisió que no ha agradat a tot el món.

 

L’actuació de ‘pole dancer‘ de Claudia Poveda, una gimnasta local per a obrir la gala ha sigut el centre de les crítiques del grup municipal de Compromís que considera que en ella s’ha «cosificat» el cos de la dona.
 

«Queda clar que no és una exhibició esportiva ja que el vestuari hauria d’haver sigut diferent», ha denunciat Rosella Antolí, portaveu de Compromís.

 

La defensa de l’Associació de Comerciants i Empresaris

Des de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Bonrepòs i Mirambell es defensen i asseguren que «l’objectiu era el de fomentar este esport».

 

«Cada any, en la gala, es fa un xicotet espectacle per a començar i la gimnasta Claudia Poveda es va oferir a fer una exhibició. Ens va proposar un aeri amb teles però la infraestructura necessària era massa complicada i vam voler optar per este altre», ha indicat Pascual Lluch, president de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Bonrepòs i Mirambell.

 

«Ningú ha dit res, ni ho han considerat com un espectacle sexual, al contrari, ha despertat admiració, i el que estan fent des de Compromís és estigmatitzar a una persona del poble», ha denunciat Lluch.

 

 

 

 

Últimes notícies

El Globe de Londres es rendeix al flamenc amb una Shakesperare valenciana

El Shakespeare's Globe de Londres ha estrenat una versió flamenca de 'Trabajos de amor perdidos', dirigida per Indiana Lown-Collins, criada a Pinoso, amb un elenc on brillen diversos artistes espanyols. La proposta fusiona vers isabelí, cante i ball en una producció que ha entusiasmat el públic als primers passes.

Nou conveni del calcer fins 2029 amb pujades salarials i més drets laborals

El sector del calcer ha tancat un conveni col·lectiu per al període 2026-2029 amb pujades salarials anuals, reducció de jornada i nous avanços en igualtat i protecció de les persones treballadores.

València neteja les platges del sud de restes carbonitzades arrossegades per la mar

L'Ajuntament de València ha iniciat la retirada de restes carbonitzades aparegudes esta matinada a les platges del sud, probablement arrossegades per corrents marines des de zones d'incendis pròximes.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar citar de nou l’alcaldessa de València

La jutgessa que investiga la DANA a València ha desestimat una nova petició per a citar com a testimoni l’alcaldessa María José Catalá, en considerar que les proves sol·licitades no guarden relació directa amb els morts de La Torre.

L’alcaldessa de Godelleta admet que no va saber la gravetat de la DANA fins les 20.15 hores

Amparo Pardo ha declarat com a testimoni que no va ser conscient de la situació de la DANA del 29 d’octubre fins que la Policia Local la va anar a buscar a les 20.15 hores, després d’haver passat el dia sense cobertura ni llum a casa.

Rovira alerta que les entregues a compte no corregeixen la infrafinançació valenciana

El conseller José Antonio Rovira adverteix que l’augment de les entregues a compte per a 2027 no resol la infrafinançació històrica de la Comunitat Valenciana i reclama una reforma del model i un fons transitori de nivellació.

L’Audiència de València rebutja citar com a testimonis els consellers per la gestió de la DANA

L’Audiència de València ha confirmat que no declararan com a testimonis els aleshores consellers d’Educació i Agricultura en la causa penal per la gestió de la DANA d’octubre de 2024, en considerar que seria una diligència prospectiva.

Nits tòrrides a Alacant amb mínimes que no baixaran dels 26 graus

La nova ona de calor deixarà a Alacant mínimes per damunt dels 26 graus i una sensació tèrmica nocturna superior als 30, el que convertirà diverses nits en tòrrides i molt difícils de descansar.
FILMOTECA D'ESTIU