14.6 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Polèmica en l’Ajuntament de Bonrepòs i Mirambell per l’actuació d’una ‘pole dancer’

 

Tremenda polèmica en la localitat de Bonrepòs i Mirambell, en la comarca de l’Horta Nord (València). La III edició de la Gala del Comerç de l’Associació de Comerciants i Empresaris d’este municipi serà recordada durant molt de temps. Ho serà per la polèmica actuació d’una pole dancer.

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, el passat dijous, esta associació de comerciants i empresàries de Bonrepòs i Mirambell va reunir a un gran número de gent amb motiu de la III Gala del Comerç

 

Este esdeveniment es fa per a promocionar les compres en l‘àmbit local i també, per a dinamitzar l’activitat econòmica del propi consistori, que té capacitat per a albergar a més d’un centenar de persones, encara que realment l’acte va tindre lloc a porta tancada i amb una retransmissió en directe a través de les xarxes socials.

 

Crítiques per la polèmica actuació

Seguint la tradició d’anys anteriors, la gala va començar amb un espectacle artístic com un acte de benvinguda i, esta vegada, l’actuació triada va ser una sessió de pole dancer. Una decisió que no ha agradat a tot el món.

 

L’actuació de ‘pole dancer‘ de Claudia Poveda, una gimnasta local per a obrir la gala ha sigut el centre de les crítiques del grup municipal de Compromís que considera que en ella s’ha «cosificat» el cos de la dona.
 

«Queda clar que no és una exhibició esportiva ja que el vestuari hauria d’haver sigut diferent», ha denunciat Rosella Antolí, portaveu de Compromís.

 

La defensa de l’Associació de Comerciants i Empresaris

Des de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Bonrepòs i Mirambell es defensen i asseguren que «l’objectiu era el de fomentar este esport».

 

«Cada any, en la gala, es fa un xicotet espectacle per a començar i la gimnasta Claudia Poveda es va oferir a fer una exhibició. Ens va proposar un aeri amb teles però la infraestructura necessària era massa complicada i vam voler optar per este altre», ha indicat Pascual Lluch, president de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Bonrepòs i Mirambell.

 

«Ningú ha dit res, ni ho han considerat com un espectacle sexual, al contrari, ha despertat admiració, i el que estan fent des de Compromís és estigmatitzar a una persona del poble», ha denunciat Lluch.

 

 

 

 

Últimes notícies

Una nova manifestació per la dana ha demanat que Mazón entregue l’acta de diputat

La protesta ha reunit ciutadans i familiars de víctimes per a reclamar que el expresident entregue el seu escó i comparega davant la jutgessa. El recorregut ha passat per Benetússer, Sedaví i Alfafar, algunes de les localitats més afectades.

Compromís exigix al Govern desbloquejar ja la norma que impedix orxata amb menys sucre

Compromís ha enviat una carta als ministres d'Agricultura i de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 per a exigir la reforma del Reial decret 1338/1988. Reclama un calendari immediat que permeta vendre orxata amb menys sucre sense perdre la denominació de xufa.

La UPV desenrotllarà una plataforma per a avaluar en temps real la salut de l’Albufera

La UPV desenrotllarà una plataforma pública de monitoratge en temps real de l'Albufera dins de OBEREK. Permetrà decisions ràpides, restauració després de desastres i agricultura de precisió.

Barrachina: els agricultors no temen al mercat, però exigixen igualtat de tracte

El conseller defén que el camp valencià competix si se li apliquen les mateixes regles i retrau que l'acord UE-Mercosur se subscriguera sense salvaguardes inicials.

Avís groc per vent a València i fenòmens costaners a Alacant

Aemet ha establit l'avís groc per ratxes de fins a 70 km/h en el litoral nord i interior sud de València i per mala mar a Alacant. El vent del sud-oest deixarà ones de fins a 3 metres i els avisos es prolongaran del diumenge a la vesprada al dimarts de matinada segons el fenomen.

Domingo amb cels nuvolosos i possibles pluges en la Comunitat Valenciana

Este diumenge 1 de febrer es preveuen cels nuvolosos en tota la Comunitat i precipitacions més probables en la mitat sud, amb temperatures amb pocs canvis.

Barrachina: els agricultors no temen al mercat, però exigixen igualtat de tracte

El conseller d'Agricultura sosté que el camp valencià competix sense por, però reclama un marc just. Critica l'acord UE-Mercosur sense salvaguardes i demana una PAC específica.

L’IVO complix 50 anys: d’ajudar a bé morir a un referent que cura i cuida

L'Institut Valencià d'Oncologia celebra el seu 50 aniversari després de transformar-se d'un centre centrat en el final de la vida a un referent integral del càncer. La institució prepara una ampliació per a incorporar noves tecnologies i modalitats assistencials.