Polèmica per un tuit que situa el Mercat Central de València en els Països Catalans

La Generalitat Valenciana ha publicat al seu compte oficial de Twitter una fotografia del Mercat Central de València i l’ha situat per «error» en «els països catalans«.

El missatge de Govern de Ximo Puig compartia una fotografia de l’emblemàtic edifici amb una descripció de l’estil artístic modernista com «el ventre de la ciutat» que descriu com «Un gran equipament ciutadà, una de les obres públiques en la seua utilitat més importants dels primers 30 anys de segle XX als països catalans».

No obstant això, el tuit publicat el diumenge, ha estat retirat de la xarxa social després de la polèmica suscitada i les reaccions dels dirigents de l’oposició davant este «error» de localització.

El president de l’PP a la Comunitat Valenciana, Carlos Mazón, ha afegit que «parlen de ‘Espai comú’, avançar en federalisme, cims amb els governs Catalunya i Balears, subvencions a entitats catalanistes. I finalment, la veritat en un missatge tapat. No valdrà l’explicació, si n’hi ha «.

<

>

«Ja no vos queda ni una miqueta de vergonya, Ximo Puigestos països no hi ha més que en la vostra imaginació. No ofengueu als valencians i no ens enfronteu amb conflictes ficticis. Som valencians «, ha publicat Vicente Mompó, president de l’PP a la província de València.

 

<

>

Des Vox i Ciudadanos també han reaccionat a este error de la Generalitat i carreguen contra el govern de Ximo Puig per situar el Mercat Central de València en els «països catalans».

 

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.