La Policia Local d’Alacant activa un dispositiu de seguretat per a vigilar el compliment de les noves mesures

 

El dispositiu de la Policia Local d’Alacant posat en marxa per al control de les mesures i restriccions per la Covid-19 ha obligat este divendres al tancament d’un local de copes en l’avinguda de la Costa Blanca per no ajustar-se la llicència a l’activitat permesa, al mateix temps que es van fer notificacions en huit establiments més en la zona centre per part de la brigada d’Obertures.

 

Els agents participants han posat set denúncies per la vesprada per no portar mascareta i altres 22  en el servici nocturn. A demés, van alçar 34 actes de sanció a persones per consum d’alcohol en la via pública. Les patrulles de la Unitat Fox van procedir a sancionar a 25 persones per fumar sense mantindre la distància personal, a cinc establiments per acceptar clients passada la mitjanit i es van alçar 18 actes per no mantindre la distància interpersonal en establiments. També, van interposar cinc multes per tinença de substàncies estupefaents.

 

Les patrulles de la Policia Local del servici nocturn van haver d’intervindre especialment en la platja del Postiguet en detectar al voltant de 200 persones en grups xicotets, uns en l’arena, uns altres banyant-se, que van procedir en vore entrar als agents en l’arena a col·locar-se les mascaretes abandonant botelles d’alcohol i llandes de cervesa. Passades les tres del matí es va ordenar el desallotjament de tota la gent que hi havia en l’arena, atés que a partir d’esta hora la platja ha de quedar buida per a l’accés dels servicis de neteja.

 

El dispositiu es mantindrà durant el cap de setmana

El regidor de Seguretat Ciutadana i Mobilitat, José Ramón González, ha ressaltat «la labor dels agents participants en el dispositiu per a aplicar les noves restriccions imposades per les autoritats sanitàries per al control de la pandèmia, en un moment en el que la limitació horària porta a grups de persones, particularment de jóvens, a continuar concentrant-se en grups passada la una de la matinada en llocs pròxims a les zones d’oci i en particular en les platges del municipi».

 

González també ha tornat ha fer una crida als propietaris d’establiments d’hostaleria per a guardar les distàncies i mantindre el control de les mesures de protecció en els seus locals i terrasses, conscients de què els incompliments en casos de no portar mascareta o fumar sense mantindre la distància de seguretat de dos metres són sempre personals per a l’individu que incórrega en estos.

 

El dispositiu de seguretat es mantindrà durant el cap de setmana, especialment en els llocs de major concentració de locals en el centre i barri antic per a que complisquen amb les mesures de distància social i horaris establits i, de manera especial, en les platges amb la finalitat d’evitar el ‘botelló’ per part de grups de jóvens.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc este dissabte a Castelló per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc a Castelló per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i 60 en dotze. El divendres seguix el risc en la Comunitat i a Alacant per vent i onatge

La jutgessa de la DANA cita com a perit a la meteoròloga d’À Punt Victoria Roselló

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ha anomenat a la meteoròloga d'À Punt com a perit el 15 d'abril i ha notificat noves transcripcions.

La Policia d’Indonèsia deté al capità del vaixell afonat amb una família valenciana en Komodo

La Policia d'Indonèsia va detindre al capità del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo i l'acusa de negligència amb resultat mortal. El cas va passar a la Fiscalia i quedarà a l'espera de data de juí.

La Fiscalia manté la seua petició de 10,5 anys de presó per a Rafa Mir per agressió sexual i lesions

La Fiscalia de València ha confirmat la sol·licitud de 10 anys i sis mesos de presó per a Rafa Mir per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. El cas es remunta a 2024, amb processament en 2025, i inclou penes accessòries, indemnitzacions i una petició de quatre anys per al coacusado Pablo Jara.

Un detingut i quatre investigats pel robatori de 63 tones de cítrics a Carcaixent

Un operatiu de l'Equip Roca de Sueca, amb suport de Policia Local i Guàrdies Rurals, ha destapat la sostracció de 63 tones de taronges a Carcaixent. Els autors formalitzaven vendes a través d'una empresa i van obtindre 14.613 euros, amb un detingut i quatre investigats.

En llibertat amb mesures cautelars el detingut per maltractament després de la caiguda de la seua parella

Un jutjat d'Alzira va acordar la llibertat amb ordes d'allunyament i prohibició de comunicació. No hi ha indicis que ho vinculen a la caiguda; se li investiga per maltractament habitual.

El bar de Paiporta que concilia: equip de mares i horari d’esmorzars

Després de la DANA, el bar Arosa va reobrir amb un model centrat en l'esmorzar i un equip de cinc mares. Obri de 8 a 14 i prioritza la vida familiar sense perdre viabilitat.

L’Audiència de València confirma la negativa a citar a Pedro Sánchez com a testimoni per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat citar a Pedro Sánchez com a testimoni en la causa per la DANA. Desestima el recurs de Fes-te Sentir per falta d'utilitat probatòria i pel caràcter prospectiu de la diligència.