La Policia Local d’Alacant activa un dispositiu de seguretat per a vigilar el compliment de les noves mesures

 

El dispositiu de la Policia Local d’Alacant posat en marxa per al control de les mesures i restriccions per la Covid-19 ha obligat este divendres al tancament d’un local de copes en l’avinguda de la Costa Blanca per no ajustar-se la llicència a l’activitat permesa, al mateix temps que es van fer notificacions en huit establiments més en la zona centre per part de la brigada d’Obertures.

 

Els agents participants han posat set denúncies per la vesprada per no portar mascareta i altres 22  en el servici nocturn. A demés, van alçar 34 actes de sanció a persones per consum d’alcohol en la via pública. Les patrulles de la Unitat Fox van procedir a sancionar a 25 persones per fumar sense mantindre la distància personal, a cinc establiments per acceptar clients passada la mitjanit i es van alçar 18 actes per no mantindre la distància interpersonal en establiments. També, van interposar cinc multes per tinença de substàncies estupefaents.

 

Les patrulles de la Policia Local del servici nocturn van haver d’intervindre especialment en la platja del Postiguet en detectar al voltant de 200 persones en grups xicotets, uns en l’arena, uns altres banyant-se, que van procedir en vore entrar als agents en l’arena a col·locar-se les mascaretes abandonant botelles d’alcohol i llandes de cervesa. Passades les tres del matí es va ordenar el desallotjament de tota la gent que hi havia en l’arena, atés que a partir d’esta hora la platja ha de quedar buida per a l’accés dels servicis de neteja.

 

El dispositiu es mantindrà durant el cap de setmana

El regidor de Seguretat Ciutadana i Mobilitat, José Ramón González, ha ressaltat «la labor dels agents participants en el dispositiu per a aplicar les noves restriccions imposades per les autoritats sanitàries per al control de la pandèmia, en un moment en el que la limitació horària porta a grups de persones, particularment de jóvens, a continuar concentrant-se en grups passada la una de la matinada en llocs pròxims a les zones d’oci i en particular en les platges del municipi».

 

González també ha tornat ha fer una crida als propietaris d’establiments d’hostaleria per a guardar les distàncies i mantindre el control de les mesures de protecció en els seus locals i terrasses, conscients de què els incompliments en casos de no portar mascareta o fumar sense mantindre la distància de seguretat de dos metres són sempre personals per a l’individu que incórrega en estos.

 

El dispositiu de seguretat es mantindrà durant el cap de setmana, especialment en els llocs de major concentració de locals en el centre i barri antic per a que complisquen amb les mesures de distància social i horaris establits i, de manera especial, en les platges amb la finalitat d’evitar el ‘botelló’ per part de grups de jóvens.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.