La Policia Nacional alerta d’estafes relacionades amb la vacunació contra el Covid-19 en València

 

La Policia Nacional ha detectat diferents intents d’estafa en relació amb el subministrament de la vacuna contra el Covid-19, pel que demana que els ciutadans es mantinguen alerta i només confien en les fonts oficials.  Els últims fets coneguts per la Policia Nacional han tingut lloc en residències de la tercera edat de la província de València.

 

En tots els casos, el mètode consistix en telefonar als centres afirmant que en breu anava a arribar una remesa de vacunes per als residents i que per a poder materialitzar-se el lliurament és necessari fer un pagament o que, en cas contrari, la residència seria penalitzada pel departament de sanitat. 

 

Esta estafa se suma a unes altres que han eixit en els últims mesos usant com a pretext del coronavirus. Al llarg de la geografia espanyola s’han donat casos en els que els estafadors també han intentat entrar en cases amb la finalitat de furtar objectes de valor fent-se passar per personal sanitari que acudia a vacunar.

 

Des de la Policia Nacional es recorda als ciutadans que no han de permetre l’entrada a ningú a sa casa que els oferisca qualsevol servici relacionat amb la vacuna o el coronavirus, perquè actualment no es posen les vacunes en cases, sinó en centres sanitaris o residències. Es recorda també que no cal fer cap pagament per a poder rebre la vacuna i que davant de qualsevol sospita, es recomana telefonar a la Policia al 091.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.