La Policia Nacional alerta d’estafes relacionades amb la vacunació contra el Covid-19 en València

 

La Policia Nacional ha detectat diferents intents d’estafa en relació amb el subministrament de la vacuna contra el Covid-19, pel que demana que els ciutadans es mantinguen alerta i només confien en les fonts oficials.  Els últims fets coneguts per la Policia Nacional han tingut lloc en residències de la tercera edat de la província de València.

 

En tots els casos, el mètode consistix en telefonar als centres afirmant que en breu anava a arribar una remesa de vacunes per als residents i que per a poder materialitzar-se el lliurament és necessari fer un pagament o que, en cas contrari, la residència seria penalitzada pel departament de sanitat. 

 

Esta estafa se suma a unes altres que han eixit en els últims mesos usant com a pretext del coronavirus. Al llarg de la geografia espanyola s’han donat casos en els que els estafadors també han intentat entrar en cases amb la finalitat de furtar objectes de valor fent-se passar per personal sanitari que acudia a vacunar.

 

Des de la Policia Nacional es recorda als ciutadans que no han de permetre l’entrada a ningú a sa casa que els oferisca qualsevol servici relacionat amb la vacuna o el coronavirus, perquè actualment no es posen les vacunes en cases, sinó en centres sanitaris o residències. Es recorda també que no cal fer cap pagament per a poder rebre la vacuna i que davant de qualsevol sospita, es recomana telefonar a la Policia al 091.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.