La Policia Nacional alerta d’estafes relacionades amb la vacunació contra el Covid-19 en València

 

La Policia Nacional ha detectat diferents intents d’estafa en relació amb el subministrament de la vacuna contra el Covid-19, pel que demana que els ciutadans es mantinguen alerta i només confien en les fonts oficials.  Els últims fets coneguts per la Policia Nacional han tingut lloc en residències de la tercera edat de la província de València.

 

En tots els casos, el mètode consistix en telefonar als centres afirmant que en breu anava a arribar una remesa de vacunes per als residents i que per a poder materialitzar-se el lliurament és necessari fer un pagament o que, en cas contrari, la residència seria penalitzada pel departament de sanitat. 

 

Esta estafa se suma a unes altres que han eixit en els últims mesos usant com a pretext del coronavirus. Al llarg de la geografia espanyola s’han donat casos en els que els estafadors també han intentat entrar en cases amb la finalitat de furtar objectes de valor fent-se passar per personal sanitari que acudia a vacunar.

 

Des de la Policia Nacional es recorda als ciutadans que no han de permetre l’entrada a ningú a sa casa que els oferisca qualsevol servici relacionat amb la vacuna o el coronavirus, perquè actualment no es posen les vacunes en cases, sinó en centres sanitaris o residències. Es recorda també que no cal fer cap pagament per a poder rebre la vacuna i que davant de qualsevol sospita, es recomana telefonar a la Policia al 091.

Últimes notícies

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.

El Barça colp València Basket en la pròrroga i es queda el factor pista de la final

El Barça ha guanyat València Basket per 112-113 en la pròrroga en el primer partit de la final de la Lliga Endesa i es queda el factor pista. La sèrie continuarà al Roig Arena este dissabte abans de viatjar a Barcelona per als pròxims duels.

Els sindicats veuen insuficient la nova redistribució de places d’inclusió educativa fins a 2030

Educació ha plantejat una nova redistribució de 1.249 places per a inclusió educativa fins al curs 2030/31, però els sindicats la consideren insuficient i reclamen negociar també plantilles i ràtios amb un calendari clar.

Fort incendi en una nau de banys a Xàtiva obliga a confinar veïns per la fumera tòxica

Un incendi molt evolucionat en una nau de la firma Hidronatur a Xàtiva ha generat una gran fumera. Les autoritats han demanat als veïns que tanquen finestres i reduïsquen l’activitat física per precaució.

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.