La Policia Nacional alerta d’estafes relacionades amb la vacunació contra el Covid-19 en València

 

La Policia Nacional ha detectat diferents intents d’estafa en relació amb el subministrament de la vacuna contra el Covid-19, pel que demana que els ciutadans es mantinguen alerta i només confien en les fonts oficials.  Els últims fets coneguts per la Policia Nacional han tingut lloc en residències de la tercera edat de la província de València.

 

En tots els casos, el mètode consistix en telefonar als centres afirmant que en breu anava a arribar una remesa de vacunes per als residents i que per a poder materialitzar-se el lliurament és necessari fer un pagament o que, en cas contrari, la residència seria penalitzada pel departament de sanitat. 

 

Esta estafa se suma a unes altres que han eixit en els últims mesos usant com a pretext del coronavirus. Al llarg de la geografia espanyola s’han donat casos en els que els estafadors també han intentat entrar en cases amb la finalitat de furtar objectes de valor fent-se passar per personal sanitari que acudia a vacunar.

 

Des de la Policia Nacional es recorda als ciutadans que no han de permetre l’entrada a ningú a sa casa que els oferisca qualsevol servici relacionat amb la vacuna o el coronavirus, perquè actualment no es posen les vacunes en cases, sinó en centres sanitaris o residències. Es recorda també que no cal fer cap pagament per a poder rebre la vacuna i que davant de qualsevol sospita, es recomana telefonar a la Policia al 091.

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.