La Policia Nacional alerta d’estafes relacionades amb la vacunació contra el Covid-19 en València

 

La Policia Nacional ha detectat diferents intents d’estafa en relació amb el subministrament de la vacuna contra el Covid-19, pel que demana que els ciutadans es mantinguen alerta i només confien en les fonts oficials.  Els últims fets coneguts per la Policia Nacional han tingut lloc en residències de la tercera edat de la província de València.

 

En tots els casos, el mètode consistix en telefonar als centres afirmant que en breu anava a arribar una remesa de vacunes per als residents i que per a poder materialitzar-se el lliurament és necessari fer un pagament o que, en cas contrari, la residència seria penalitzada pel departament de sanitat. 

 

Esta estafa se suma a unes altres que han eixit en els últims mesos usant com a pretext del coronavirus. Al llarg de la geografia espanyola s’han donat casos en els que els estafadors també han intentat entrar en cases amb la finalitat de furtar objectes de valor fent-se passar per personal sanitari que acudia a vacunar.

 

Des de la Policia Nacional es recorda als ciutadans que no han de permetre l’entrada a ningú a sa casa que els oferisca qualsevol servici relacionat amb la vacuna o el coronavirus, perquè actualment no es posen les vacunes en cases, sinó en centres sanitaris o residències. Es recorda també que no cal fer cap pagament per a poder rebre la vacuna i que davant de qualsevol sospita, es recomana telefonar a la Policia al 091.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.