La Policia Local de València multa a 79 persones i 15 locals d’oci durant la Nit de Cap d’any

 

Esta Nit de Cap d’any, la Policia Local de València, amb 250 agents en cada torn, ha denunciat a 79 persones per incomplir el toc de queda i ha actuat en 15 locals que incomplien la normativa sanitària imposada pel coronavirus. A demés, ha alçat 20 actes per contaminació acústica provocades per festes en cases i ha denunciat a 20 persones per no dur la mascareta. 

 

Segons informa ‘Las Provincias’, també s’ha detingut a quatre persones per delictes contra la seguretat viària en donar positiu en les proves d’alcoholèmia i s’han fet 52 intervencions per seguretat ciutadana amb quatre detinguts.

Els controls s’han mantingut durant el matí en diferents punts de la ciutat i els policies han fet 125 proves alcoholèmia, donant positiu 10 conductors. De la mateixa manera, s’han immobilitzat a set cotxes i s’ha ficat una multa per arma blanca.

 

Segons el regidor de Protecció Ciutadana, Aarón Cano, el comportament de la majoria de la població ha sigut exemplar però «encara hem observat massa conductes inadequades en festes privades i una falta de responsabilitat greu de 15 establiments».

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.