19.9 C
València
Dissabte, 19 abril, 2025

El preocupant malestar de la reina Letícia en Cuba

 

Durant la matinada d’este dimarts, els reis han aterrat en l’Havana, a on la reina Letícia no només ha sorprés pel seu ‘outfit’, sinó també per la cara de pocs amics que mostrava durant l’arribada a la ciutat cubana.

 

La Reina Letícia, molt cansada

A banda del seu ‘look’, un vestit d’Hugo Boss amb estampat de zebra, que ha sigut molt aplaudit en les xarxes, la reina ha sigut molt criticada per la seua actitud passiva. «Antipàtica, el seu cos estava allí, en l’Havana, però la seua ment en el seu llit de Madrid. Filla, somriu un poquet», comentava un usuari de Twitter. La reina Letícia va aterrar amb cara de pocs amics, potser pel cansament acumulat del viatge, ja que han sigut més de nou hores de vol. El jet-lag també podria ser un dels principals factors d’este aparent malestar. Alguns, fins i tot, s’han burlat en les xarxes.

 

 

A causa del retard de l’hora d’arribada, el comité de benvinguda cubà va cancel·lar la rebuda amb honors per un xicotet acte més senzill. Este event va comptar únicament amb la presència de l’ambaixador d’Espanya en Cuba, Juan Fernández Trigo; l’ambaixador de Cuba en Espanya, Gustavo Machín; i pel ministre de Relacions Exteriors de Cuba, Bruno Rodríguez. Este viatge és el primer oficial que realitza un monarca espanyol al país del Carib.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Disparen dos tirs per l’esquena al propietari d’un restaurant a Alfafar

La víctima, de 46 anys, va poder arribar al centre de salut amb dos ferides de bala

Mor un home de 69 anys després de ser envestit per un bou a Dos Aguas

La víctima, de 69 anys, patia lesions en el tòrax i la cuixa, contusions i traumatisme cranioencefàlic

Emergències en Setmana Santa a València: reforç especial en zones de muntanya, parcs naturals i àrees recreatives

La Generalitat activa un pla fins al 28 d’abril per a evitar incendis i accidents a la província de València

Pocs núvols i pugen les temperatures màximes a València este Divendres Sant

La Comunitat registrarà vent fluix de ponent, però canviarà a sud-oest a la vesprada

És naufragi, una novel·la de qualitat i desimbolta

El llibre és una història de dones que no es resignen a enyorar el que no va ser. I que duen als muscles el pes del seu coratge a través de totes les èpoques

Detencions a Alacant: Un segon arrest relacionat amb la mort d’un home a una baralla

La Policia Nacional ha detingut una segona persona en connexió amb la mort d'un home a Alacant, ferit amb arma blanca durant una baralla. Un altre ferit es troba a l'UCI. Les investigacions continuen.

Incendi a Gandia obliga a desallotjar un edifici de quatre plantes

Un incendi declarat aquesta matinada ha provocat l'evacuació d'un edifici de quatre plantes al carrer Poeta Francesc Miret de Gandia, afectant greument l'immoble i requerint la intervenció dels bombers.

Cullera incrementa a 21 les llicències de taxis per millorar els serveis de transport

Cullera es proposa sumar sis noves llicències de taxis per respondre a l'augment de població i turisme, millorant els serveis de transport urbà de la ciutat.