Tot preparat per al ‘Mercat d’Art’ de Gandia amb varietat d’estils i artistes

Mercat d'Art

Este mercat es podrà disfrutar durant estes festes nadalenques | Ajuntament de Gandia

 

Des d’este 27 de desembre fins al 30 i des del 2 al 4 de gener es celebrarà en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), el ‘Mercat d’Art’, en una nova edició de Fira Mercat Gandia. L’acte ha sigut presentat pel regidor delegat de Polítiques Econòmiques i Comerç de la població, Ferran Martínez Mendoza i el regidor delegat de Cultura, Nahuel González.

 

‘Mercat d’Art’ és l’última de les 10 fires temàtiques d’esta primera etapa. En este cas se centrarà en l’art i en la regidoria de comerç asseguren que «és un canvi radical, perquè Fira Mercat s’aproxima a un sector nou, com és el de la venda d’art». 18 artistes de diferents estils exposaran els seus treballs. En esta fira es podran trobar diferents estils: pintura del mediterrani, artistes emergents, art urbà, pintura i ceràmica, figurativisme i abstracció, realisme, il·lustració i escultura

 

Paral·lelament al Mercat d’Art, s’han programat tallers d’art infantils tots els dies. Són gratuïts, però cal inscripció prèvia en firamercatgandia.org, ja que les places són limitades:  

  • El Color: Taller de pintura per als més menuts. De 12 a 13 h.
  • UPG: Tallers de pintura impartits per la Universitat Popular de Gandia. De 18 a 19 h.  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.