Tot preparat per al ‘Mercat d’Art’ de Gandia amb varietat d’estils i artistes

Mercat d'Art

Este mercat es podrà disfrutar durant estes festes nadalenques | Ajuntament de Gandia

 

Des d’este 27 de desembre fins al 30 i des del 2 al 4 de gener es celebrarà en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), el ‘Mercat d’Art’, en una nova edició de Fira Mercat Gandia. L’acte ha sigut presentat pel regidor delegat de Polítiques Econòmiques i Comerç de la població, Ferran Martínez Mendoza i el regidor delegat de Cultura, Nahuel González.

 

‘Mercat d’Art’ és l’última de les 10 fires temàtiques d’esta primera etapa. En este cas se centrarà en l’art i en la regidoria de comerç asseguren que «és un canvi radical, perquè Fira Mercat s’aproxima a un sector nou, com és el de la venda d’art». 18 artistes de diferents estils exposaran els seus treballs. En esta fira es podran trobar diferents estils: pintura del mediterrani, artistes emergents, art urbà, pintura i ceràmica, figurativisme i abstracció, realisme, il·lustració i escultura

 

Paral·lelament al Mercat d’Art, s’han programat tallers d’art infantils tots els dies. Són gratuïts, però cal inscripció prèvia en firamercatgandia.org, ja que les places són limitades:  

  • El Color: Taller de pintura per als més menuts. De 12 a 13 h.
  • UPG: Tallers de pintura impartits per la Universitat Popular de Gandia. De 18 a 19 h.  

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

José María Lozano (CVC): “Juan Roig d’alguna forma és el Blasco Ibáñez d’estos moments”

Entrevista a José María Lozano, president del Consell Valencià de Cultura

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.