Puig afirma que el territori valencià ha entrat en fase d’«estabilització» de la pandèmia

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha assegurat que en els últims dies el territori valencià «ha entrat en una fase d’estabilització» de la pandèmia «encara que la situació és extraordinàriament complicada. Això s’està veient, especialment quant al comportament hospitalari, que és el més preocupant», ha afirmat.

 

«És molt difícil especular amb esta qüestió», ha reconegut Puig en declaracions als mitjans després de la seua visita al Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat i la reunió de treball mantinguda amb la consellera de Justícia, Gabriela Bravo, el conseller de Política Territorial, Arcadi España, i la delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero.

 

El president’ ha insistit en la necessitat d’«accelerar» en les pròximes dos setmanes i «com a mínim» fins al 15 de febrer «tota l’acció col·lectiva contra els contagis, que tenen lloc a través del contacte social». «Cal reduir el contacte i hem de fer cas a estes restriccions que, desgraciadament, s’han de posar en marxa», ha asseverat el president.

 

«Les xifres de morts de cada dia és un pes que ens ha de commoure a tots», ha remarcat, al mateix temps que ha afirmat: «No estem en un moment de flexibilitat, sinó tot el contrari. Hem de fer cada un el que ens correspon, i la ciutadania, en la seua immensa majoria, ho està fent».

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.