Puig afirma que el territori valencià ha entrat en fase d’«estabilització» de la pandèmia

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha assegurat que en els últims dies el territori valencià «ha entrat en una fase d’estabilització» de la pandèmia «encara que la situació és extraordinàriament complicada. Això s’està veient, especialment quant al comportament hospitalari, que és el més preocupant», ha afirmat.

 

«És molt difícil especular amb esta qüestió», ha reconegut Puig en declaracions als mitjans després de la seua visita al Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat i la reunió de treball mantinguda amb la consellera de Justícia, Gabriela Bravo, el conseller de Política Territorial, Arcadi España, i la delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero.

 

El president’ ha insistit en la necessitat d’«accelerar» en les pròximes dos setmanes i «com a mínim» fins al 15 de febrer «tota l’acció col·lectiva contra els contagis, que tenen lloc a través del contacte social». «Cal reduir el contacte i hem de fer cas a estes restriccions que, desgraciadament, s’han de posar en marxa», ha asseverat el president.

 

«Les xifres de morts de cada dia és un pes que ens ha de commoure a tots», ha remarcat, al mateix temps que ha afirmat: «No estem en un moment de flexibilitat, sinó tot el contrari. Hem de fer cada un el que ens correspon, i la ciutadania, en la seua immensa majoria, ho està fent».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.