Puig afirma que el territori valencià ha entrat en fase d’«estabilització» de la pandèmia

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha assegurat que en els últims dies el territori valencià «ha entrat en una fase d’estabilització» de la pandèmia «encara que la situació és extraordinàriament complicada. Això s’està veient, especialment quant al comportament hospitalari, que és el més preocupant», ha afirmat.

 

«És molt difícil especular amb esta qüestió», ha reconegut Puig en declaracions als mitjans després de la seua visita al Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat i la reunió de treball mantinguda amb la consellera de Justícia, Gabriela Bravo, el conseller de Política Territorial, Arcadi España, i la delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Gloria Calero.

 

El president’ ha insistit en la necessitat d’«accelerar» en les pròximes dos setmanes i «com a mínim» fins al 15 de febrer «tota l’acció col·lectiva contra els contagis, que tenen lloc a través del contacte social». «Cal reduir el contacte i hem de fer cas a estes restriccions que, desgraciadament, s’han de posar en marxa», ha asseverat el president.

 

«Les xifres de morts de cada dia és un pes que ens ha de commoure a tots», ha remarcat, al mateix temps que ha afirmat: «No estem en un moment de flexibilitat, sinó tot el contrari. Hem de fer cada un el que ens correspon, i la ciutadania, en la seua immensa majoria, ho està fent».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ábalos es prepara per a declarar en el Suprem acusat de corrupció pels contractes de màscares

José Luis Ábalos afronta esta setmana la seua primera declaració davant el Tribunal Suprem després de cinc mesos a la presó preventiva per presumpta corrupció en contractes de màscares durant la pandèmia.

Els agents de l’UCO defenen davant el Suprem la seua investigació a Ábalos

Una desena d'agents de l'UCO exposa en el Tribunal Suprem els informes que apunten al paper de José Luis Ábalos en la presumpta trama de comissions per contractes de màscares.

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.