Puig afirma que si continua la «progressió positiva» es podran «flexibilitzar» restriccions en març

Ejemplo de shortcode con estilo
  El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat que si continua d’esta forma la «progressió positiva» de la situació epidemiològica, es podran «flexibilitzar» restriccions a partir de l’1 de març, quan acaben les actuals, encara que esta decisió es prendrà la setmana pròxima.   D’eixa manera ho ha explicat Puig, que ha explicat que estem en […]

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha afirmat que si continua d’esta forma la «progressió positiva» de la situació epidemiològica, es podran «flexibilitzar» restriccions a partir de l’1 de març, quan acaben les actuals, encara que esta decisió es prendrà la setmana pròxima.

 

D’eixa manera ho ha explicat Puig, que ha explicat que estem en una situació «molt difícil i complicada», encara que hi ha una «desacceleració» de la incidència, els contagis i la pressió hospitalària, que continua sent «important» en les UCIs.

 

«Estem entorn de 400 i volem arribar a 50» d’incidència acumulada, ha assenyalat Puig, que ha advocat per avançar en la desescalada amb «tota la prudència. Estem millor, però encara estem malament», ha recalcat.

 

Puig ha demanat un últim esforç i ha mostrat la seua «empatia» amb les persones que tenen negocis tancats en este moment. «Ens agradaria que no hi haguera restriccions», ha afirmat, encara que ha defensat que estan lligades a «la protecció de la salut de les persones». En este sentit, ha destacat la vacunació a persones majors de 90 anys, i ha expressat el seu desig que «a partir de finals de març i abril puga ser massiva».

Últimes notícies

El torró de Xixona reivindica nous usos a Brussel·les

Una delegació de Xixona ha portat al Parlamento Europeo receptes amb torró i xocolate per a mostrar que poden anar més enllà del postre nadalenc. També ha demanat suport per a declarar el 7 de novembre dia mundial del torró.

Avaria a Metrovalencia: retards en quatre línies

Una avaria elèctrica ha causat retards en quatre línies de Metrovalencia, al centre de València. La incidència ja s’ha reparat, però encara hi ha demores.

El president d’Adif presenta la dimissió després de reunir-se amb Carlos Cuerpo en plena crisi ferroviària

L’eixida de Luis Pedro Marco de la Peña arriba un dia després de la dimissió d’Óscar Puente i amb la investigació de l’accident d’Urda oberta

Fallas 2027: horaris per als petards i zones lliures a València

Les normes per a les Fallas 2027 a València limitaran els petards de nit, establiran espais sense pirotècnia i prohibiran les parades de mojitos.

Alacant anuncia els Reis Mags i les Carteres Reials de 2027

Nacho Lloret, César Quintanilla i Javier Portillo representaran els Reis Mags en la cavalcada d’Alacant del 5 de gener de 2027. També s’han anunciat les tres Carteres Reials.

Alacant i Castelló, en avís groc per pluges intenses

L’avís groc afecta el litoral sud d’Alacant i el litoral nord de Castelló entre dimecres 4 i dijous 5 de novembre. Les pluges poden deixar fins a 30 litres per metre quadrat en una hora.

Xixona busca suport europeu per a protegir el torró

Xixona ha demanat suport europeu per a promocionar i protegir el torró. La reunió també ha abordat les dificultats dels xicotets productors i la falta d’ajudes per a la Fira de Nadal de 2026.

Xest recupera infraestructures amb més de 200 milions després de la dana

El Govern ha destinat més de 200 milions a reconstruir Xest després de la dana de 2024. La inversió també acompanya un projecte de vivenda protegida.