La reina Letícia visitarà València esta setmana

La reina Letícia visitarà València esta pròxima setmana. Concretament, este dimecres, 12 de febrer, Letícia presidirà en la Universitat Politècnica de València (UPV) la proclamació del Premi Fundació Princesa de Girona en Investigació Científica. D’esta manera, es farà públic en el campus de Vera el nom del guanyador d’este premi, dotat amb 20.000 euros.

 

Els guardons, considerats com ‘els Princesa d’Astúries per a grans promeses’, reconeixen la trajectòria de jóvens de 16 a 35 anys en cinc categories, segons ha informat la Universitat Politècnica de València (UPV).

 

La proclamació estarà precedida d’un taller d’innovació, organitzat per a estudiants de secundària i universitaris, que consistix a resoldre un repte en un temps rècord. Ja s’han inscrit més de 300 alumnes en esta activitat que se celebrarà en el pavelló de Deports de l’UPV, de nou a dotze del matí, i estarà conduïda per l’emprenedor Xavier Verdaguer.

 

A les 12.30 hores, una volta haja acabat l’activitat mencionada, començarà l’acte de proclamació d’este premi anual en la categoria d’Investigació Científica, un esdeveniment que comptarà amb la col·laboració del periodista i humorista Juan Carlos Ortega i d’alguns premiats per la fundació en edicions anteriors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.