11.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

La reina Letícia visitarà València esta setmana

La reina Letícia visitarà València esta pròxima setmana. Concretament, este dimecres, 12 de febrer, Letícia presidirà en la Universitat Politècnica de València (UPV) la proclamació del Premi Fundació Princesa de Girona en Investigació Científica. D’esta manera, es farà públic en el campus de Vera el nom del guanyador d’este premi, dotat amb 20.000 euros.

 

Els guardons, considerats com ‘els Princesa d’Astúries per a grans promeses’, reconeixen la trajectòria de jóvens de 16 a 35 anys en cinc categories, segons ha informat la Universitat Politècnica de València (UPV).

 

La proclamació estarà precedida d’un taller d’innovació, organitzat per a estudiants de secundària i universitaris, que consistix a resoldre un repte en un temps rècord. Ja s’han inscrit més de 300 alumnes en esta activitat que se celebrarà en el pavelló de Deports de l’UPV, de nou a dotze del matí, i estarà conduïda per l’emprenedor Xavier Verdaguer.

 

A les 12.30 hores, una volta haja acabat l’activitat mencionada, començarà l’acte de proclamació d’este premi anual en la categoria d’Investigació Científica, un esdeveniment que comptarà amb la col·laboració del periodista i humorista Juan Carlos Ortega i d’alguns premiats per la fundació en edicions anteriors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.