La reina Letícia visitarà València esta setmana

La reina Letícia visitarà València esta pròxima setmana. Concretament, este dimecres, 12 de febrer, Letícia presidirà en la Universitat Politècnica de València (UPV) la proclamació del Premi Fundació Princesa de Girona en Investigació Científica. D’esta manera, es farà públic en el campus de Vera el nom del guanyador d’este premi, dotat amb 20.000 euros.

 

Els guardons, considerats com ‘els Princesa d’Astúries per a grans promeses’, reconeixen la trajectòria de jóvens de 16 a 35 anys en cinc categories, segons ha informat la Universitat Politècnica de València (UPV).

 

La proclamació estarà precedida d’un taller d’innovació, organitzat per a estudiants de secundària i universitaris, que consistix a resoldre un repte en un temps rècord. Ja s’han inscrit més de 300 alumnes en esta activitat que se celebrarà en el pavelló de Deports de l’UPV, de nou a dotze del matí, i estarà conduïda per l’emprenedor Xavier Verdaguer.

 

A les 12.30 hores, una volta haja acabat l’activitat mencionada, començarà l’acte de proclamació d’este premi anual en la categoria d’Investigació Científica, un esdeveniment que comptarà amb la col·laboració del periodista i humorista Juan Carlos Ortega i d’alguns premiats per la fundació en edicions anteriors.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.