La reina Letícia visitarà València esta setmana

La reina Letícia visitarà València esta pròxima setmana. Concretament, este dimecres, 12 de febrer, Letícia presidirà en la Universitat Politècnica de València (UPV) la proclamació del Premi Fundació Princesa de Girona en Investigació Científica. D’esta manera, es farà públic en el campus de Vera el nom del guanyador d’este premi, dotat amb 20.000 euros.

 

Els guardons, considerats com ‘els Princesa d’Astúries per a grans promeses’, reconeixen la trajectòria de jóvens de 16 a 35 anys en cinc categories, segons ha informat la Universitat Politècnica de València (UPV).

 

La proclamació estarà precedida d’un taller d’innovació, organitzat per a estudiants de secundària i universitaris, que consistix a resoldre un repte en un temps rècord. Ja s’han inscrit més de 300 alumnes en esta activitat que se celebrarà en el pavelló de Deports de l’UPV, de nou a dotze del matí, i estarà conduïda per l’emprenedor Xavier Verdaguer.

 

A les 12.30 hores, una volta haja acabat l’activitat mencionada, començarà l’acte de proclamació d’este premi anual en la categoria d’Investigació Científica, un esdeveniment que comptarà amb la col·laboració del periodista i humorista Juan Carlos Ortega i d’alguns premiats per la fundació en edicions anteriors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.