La reina Letícia visitarà València esta setmana

La reina Letícia visitarà València esta pròxima setmana. Concretament, este dimecres, 12 de febrer, Letícia presidirà en la Universitat Politècnica de València (UPV) la proclamació del Premi Fundació Princesa de Girona en Investigació Científica. D’esta manera, es farà públic en el campus de Vera el nom del guanyador d’este premi, dotat amb 20.000 euros.

 

Els guardons, considerats com ‘els Princesa d’Astúries per a grans promeses’, reconeixen la trajectòria de jóvens de 16 a 35 anys en cinc categories, segons ha informat la Universitat Politècnica de València (UPV).

 

La proclamació estarà precedida d’un taller d’innovació, organitzat per a estudiants de secundària i universitaris, que consistix a resoldre un repte en un temps rècord. Ja s’han inscrit més de 300 alumnes en esta activitat que se celebrarà en el pavelló de Deports de l’UPV, de nou a dotze del matí, i estarà conduïda per l’emprenedor Xavier Verdaguer.

 

A les 12.30 hores, una volta haja acabat l’activitat mencionada, començarà l’acte de proclamació d’este premi anual en la categoria d’Investigació Científica, un esdeveniment que comptarà amb la col·laboració del periodista i humorista Juan Carlos Ortega i d’alguns premiats per la fundació en edicions anteriors.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.