Jaime Lorente, de ‘La casa de papel’, últim fitxatge del Saló del Còmic de València

Jaime Lorente, actor

Jaime Lorente estarà en el Saló del Còmic de València | Wikipedia

L’actor Jaime Lorente, popular per protagonitzar èxits com ‘La casa de papel’ o ‘Élite’, s’unix al cartell d’estrelles convidades del Saló del Còmic de València, que se celebrarà en el Pavelló 7 de Fira València del 28 de febrer a l’1 de març.

 

Els organitzadors han anunciat la incorporació del jove intèrpret, «mundialment conegut pel seu paper com ‘Denver’ en la sèrie de repercussió global ‘La Casa de Papel’, que s’emet a través de la plataforma Netflix i que és vista en més de 34 milions de cases de tot el planeta».

 

Lorente estarà dissabte que ve, 29 de febrer, en el Saló del Còmic de València en una «esperada sessió de fotos i firmes d’autògrafs amb els seus fans, que de ben segur ompliran el Pavelló 7 de Fira València». En este sentit, l’organització ha habilitat, en la seua pàgina web, el procés de reserves per a conseguir la foto i/o la firma amb Lorente, que arriba a València a les portes de l’estrena de la quarta part completa en Netflix.

 

Jaime Lorente se suma a l’aposta del Saló del Còmic de València per l’entreteniment i el cinema. Prova d’això serà la presència d’altres estrelles internacionals com el nord-americà Jack Quaid, Hughie en la sèrie ‘The Boys’ o Marvel en ‘Los Juegos del Hambre’ i fill dels actors Dennis Quaid i Meg Ryan i que estarà en el Saló el dissabte 29 de febrer i diumenge 1 de març.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.