Jaime Lorente, de ‘La casa de papel’, últim fitxatge del Saló del Còmic de València

Jaime Lorente, actor

Jaime Lorente estarà en el Saló del Còmic de València | Wikipedia

L’actor Jaime Lorente, popular per protagonitzar èxits com ‘La casa de papel’ o ‘Élite’, s’unix al cartell d’estrelles convidades del Saló del Còmic de València, que se celebrarà en el Pavelló 7 de Fira València del 28 de febrer a l’1 de març.

 

Els organitzadors han anunciat la incorporació del jove intèrpret, «mundialment conegut pel seu paper com ‘Denver’ en la sèrie de repercussió global ‘La Casa de Papel’, que s’emet a través de la plataforma Netflix i que és vista en més de 34 milions de cases de tot el planeta».

 

Lorente estarà dissabte que ve, 29 de febrer, en el Saló del Còmic de València en una «esperada sessió de fotos i firmes d’autògrafs amb els seus fans, que de ben segur ompliran el Pavelló 7 de Fira València». En este sentit, l’organització ha habilitat, en la seua pàgina web, el procés de reserves per a conseguir la foto i/o la firma amb Lorente, que arriba a València a les portes de l’estrena de la quarta part completa en Netflix.

 

Jaime Lorente se suma a l’aposta del Saló del Còmic de València per l’entreteniment i el cinema. Prova d’això serà la presència d’altres estrelles internacionals com el nord-americà Jack Quaid, Hughie en la sèrie ‘The Boys’ o Marvel en ‘Los Juegos del Hambre’ i fill dels actors Dennis Quaid i Meg Ryan i que estarà en el Saló el dissabte 29 de febrer i diumenge 1 de març.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.