Jaime Lorente, de ‘La casa de papel’, últim fitxatge del Saló del Còmic de València

Jaime Lorente, actor

Jaime Lorente estarà en el Saló del Còmic de València | Wikipedia

L’actor Jaime Lorente, popular per protagonitzar èxits com ‘La casa de papel’ o ‘Élite’, s’unix al cartell d’estrelles convidades del Saló del Còmic de València, que se celebrarà en el Pavelló 7 de Fira València del 28 de febrer a l’1 de març.

 

Els organitzadors han anunciat la incorporació del jove intèrpret, «mundialment conegut pel seu paper com ‘Denver’ en la sèrie de repercussió global ‘La Casa de Papel’, que s’emet a través de la plataforma Netflix i que és vista en més de 34 milions de cases de tot el planeta».

 

Lorente estarà dissabte que ve, 29 de febrer, en el Saló del Còmic de València en una «esperada sessió de fotos i firmes d’autògrafs amb els seus fans, que de ben segur ompliran el Pavelló 7 de Fira València». En este sentit, l’organització ha habilitat, en la seua pàgina web, el procés de reserves per a conseguir la foto i/o la firma amb Lorente, que arriba a València a les portes de l’estrena de la quarta part completa en Netflix.

 

Jaime Lorente se suma a l’aposta del Saló del Còmic de València per l’entreteniment i el cinema. Prova d’això serà la presència d’altres estrelles internacionals com el nord-americà Jack Quaid, Hughie en la sèrie ‘The Boys’ o Marvel en ‘Los Juegos del Hambre’ i fill dels actors Dennis Quaid i Meg Ryan i que estarà en el Saló el dissabte 29 de febrer i diumenge 1 de març.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.