Jaime Lorente, de ‘La casa de papel’, últim fitxatge del Saló del Còmic de València

Jaime Lorente, actor

Jaime Lorente estarà en el Saló del Còmic de València | Wikipedia

L’actor Jaime Lorente, popular per protagonitzar èxits com ‘La casa de papel’ o ‘Élite’, s’unix al cartell d’estrelles convidades del Saló del Còmic de València, que se celebrarà en el Pavelló 7 de Fira València del 28 de febrer a l’1 de març.

 

Els organitzadors han anunciat la incorporació del jove intèrpret, «mundialment conegut pel seu paper com ‘Denver’ en la sèrie de repercussió global ‘La Casa de Papel’, que s’emet a través de la plataforma Netflix i que és vista en més de 34 milions de cases de tot el planeta».

 

Lorente estarà dissabte que ve, 29 de febrer, en el Saló del Còmic de València en una «esperada sessió de fotos i firmes d’autògrafs amb els seus fans, que de ben segur ompliran el Pavelló 7 de Fira València». En este sentit, l’organització ha habilitat, en la seua pàgina web, el procés de reserves per a conseguir la foto i/o la firma amb Lorente, que arriba a València a les portes de l’estrena de la quarta part completa en Netflix.

 

Jaime Lorente se suma a l’aposta del Saló del Còmic de València per l’entreteniment i el cinema. Prova d’això serà la presència d’altres estrelles internacionals com el nord-americà Jack Quaid, Hughie en la sèrie ‘The Boys’ o Marvel en ‘Los Juegos del Hambre’ i fill dels actors Dennis Quaid i Meg Ryan i que estarà en el Saló el dissabte 29 de febrer i diumenge 1 de març.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig