26.1 C
València
Dimarts, 1 juliol, 2025

Jaime Lorente, de ‘La casa de papel’, últim fitxatge del Saló del Còmic de València

Jaime Lorente, actor

Jaime Lorente estarà en el Saló del Còmic de València | Wikipedia

L’actor Jaime Lorente, popular per protagonitzar èxits com ‘La casa de papel’ o ‘Élite’, s’unix al cartell d’estrelles convidades del Saló del Còmic de València, que se celebrarà en el Pavelló 7 de Fira València del 28 de febrer a l’1 de març.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Els organitzadors han anunciat la incorporació del jove intèrpret, «mundialment conegut pel seu paper com ‘Denver’ en la sèrie de repercussió global ‘La Casa de Papel’, que s’emet a través de la plataforma Netflix i que és vista en més de 34 milions de cases de tot el planeta».

 

Lorente estarà dissabte que ve, 29 de febrer, en el Saló del Còmic de València en una «esperada sessió de fotos i firmes d’autògrafs amb els seus fans, que de ben segur ompliran el Pavelló 7 de Fira València». En este sentit, l’organització ha habilitat, en la seua pàgina web, el procés de reserves per a conseguir la foto i/o la firma amb Lorente, que arriba a València a les portes de l’estrena de la quarta part completa en Netflix.

 

Jaime Lorente se suma a l’aposta del Saló del Còmic de València per l’entreteniment i el cinema. Prova d’això serà la presència d’altres estrelles internacionals com el nord-americà Jack Quaid, Hughie en la sèrie ‘The Boys’ o Marvel en ‘Los Juegos del Hambre’ i fill dels actors Dennis Quaid i Meg Ryan i que estarà en el Saló el dissabte 29 de febrer i diumenge 1 de març.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un home de 32 anys després d’apunyalament en una plaça d’Elx

Un home de 32 anys va morir després de ser apunyalat en el coll en la plaça Primer de Maig, a Elx. La policia busca testimonis per a esclarir l'homicidi.

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en una furgoneta

Un home de 45 anys va ser arrestat a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en un compartiment metàl·lic dins d'una furgoneta. La Policia Nacional va intervindre després de detectar una conducta sospitosa durant una inspecció rutinària.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en furgoneta

La Policia Nacional arresta a un home amb 30 quilos de cocaïna amagats en un compartiment ocult dins d'una furgoneta a La Pobla de Vallbona, València.

Roberto Bautista cau en primera ronda de Wimbledon davant Cameron Norrie

Roberto Bautista perd enfront de Cameron Norrie en primera ronda de Wimbledon 2025 amb un marcador de 6-3, 3-6, 6-4 i 7-6.

La Policia descarta vincle entre el robatori a Benidorm i el cas judicial de Koldo García

La Policia Nacional considera que el robatori patit a la casa de la mare de Koldo García a Benidorm és un fet fortuït sense connexió amb el cas judicial que involucra al seu fill.

Pla Endavant per a la Comunitat Valenciana: 29.000 milions per a previndre futures DANA i consolidar la recuperació

El Pla Endavant de la Comunitat Valenciana, amb una inversió de 29.000 milions, busca consolidar la recuperació després de la DANA d'octubre i previndre futures catàstrofes.