Revelen que la dona de l’home decapitat a Castro Urdiales és beneficiària del testament

Jesús Mari Baranda i Carmen Merino, víctima i possible assassina en el crim de Castrourdiale

Carmen Merino està acusada de l’assassinat de Jesús Mari Baranda | Facebook

 

Va ser a finals de setembre quan es va destapar el macabre crim que hauria tingut lloc uns mesos abans a la població càntabra de Castro Urdiales. Concretament, va ser el 28 de setembre quan es va localitzar el cap de Jesús Mari Baranda, desaparegut des de febrer, en una caixa a casa d’una veïna. Ràpidament les mirades es van dirigir cap a la seva parella, Mari Carmen Merino, que actualment es troba a presó acusada del seu assassinat. Mentre s’acaba d’aclarir el cas, tot apunta que podria haver-hi darrere un mòbil econòmic. 

 

Així ho explica un dels cosins de la víctima, Carlos Ricondo en unes declaracions a ‘El Periódico’. Confirma que «Jesús Mari tenia fet un testament a favor ella» i que tot feia creure que Mari Carmen, que l’havia allunyat de la seva antiga dona i els seus fills es quedaria amb tot.  

 

El cosí d’aquest jubilat tristament mort denuncia com durant mesos Mari Carmen va voler mantenir una teoria falsa sobre la desaparició de Jesús Mari. «S’ha endut 12.500 euros i estarà a Punta Cana amb algunes prostitutes», exclamava. Carlos també sospita que era qui contestava, amb poques paraules com «estic bé» als missatges d’un telèfon mòbil que, curiosament, ella afirmava li acabava de comprar. 

 

Estafes a anteriors parelles 

Les investigacions policials i periodístiques sobre el passat de la dona podrien confirmar el seu interès purament econòmic en la seva relació. Natural d’un poble de Sevilla, Mari Carmen va arribar a Castro Urdiales després d’un divorci i va conèixer a Jesús Mari a la cafeteria on treballava de cambrera, doncs ell era un dels habituals durant l’esmorzar. La família reconeix que en els 7 anys que van estar junts ella va tenir un alt ritme de vida gràcies a la «bona pensió d’ell».

 

El treball policial a més ha permès esbrinar que es podria tractar d’una autèntica «estafadora de l’amor». ‘El Faro de Vigo’ publicava que comptava amb dues detencions a la ciutat gallega el 2013  i 2017, després que dos homes l’acusessin de donar-los diners i que no els hi retornés. Una exparella d’una tia seva de Cadis també la va acusar d’estafar-li 6.000 euros. 

 

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant Manuel Villar assegura que el govern municipal del PP ha oferit transparència i col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar (PP), assegura que el govern local ha entregat tota la informació sobre la promoció de Les Naus i acusa l’esquerra de donar lliçons de transparència mentre critica la gestió del cas d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d Alacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb la comissió que investiga possibles irregularitats en l adjudicació de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de Sant Joan i ha criticat l actuació de l Ajuntament d Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar (PP), assegura que el govern municipal ha facilitat tota la informació sobre la promoció de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoy per un cas d’expedient disciplinari a una funcionària.

Villar defensa que el govern del PP en Alacant ha sigut transparent amb el cas Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, insistix que el govern del PP està col·laborant amb la comissió que investiga possibles irregularitats en la promoció de vivendes públiques Les Naus a la Platja de San Juan i critica la gestió del cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i per l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco en 2000 a Madrid.

Avantatge de pista per al Valencia Basket davant un Joventut sense pressió en les semifinals de la Liga Endesa

Valencia Basket i Asisa Joventut obrin este dimecres al Roig Arena una semifinal de la Liga Endesa marcada per l’avantatge de pista taronja i el paper decisiu de Ricky Rubio. Pedro Martínez avisa del gran moment de forma de la Penya i afirma que l’eliminatòria està al 50%.