La Ribera tindrà limitacions en la fase 1 per un repunt de casos de coronavirus

Hospital de la Ribera d'Alzira

La Conselleria pretén posposar les reunions de fins a 10 persones en el Departament de la Ribera | Wikipedia

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, va anunciar ahir, dimecres, en roda de premsa telemàtica, que ha sol·licitat al Ministeri de Sanitat que els 14 departaments de salut, que actualment es troben en la fase 0, puguen passar a fase 1 en els pròxims dies.

 

A pesar d’això, la petició de la Conselleria inclou algunes limitacions respecte a les mesures que el Pla per a la Transició a la Nova Normalitat del Govern central permet en esta fase. En este sentit, la sol·licitud contempla que es deixe sense efecte, en el Departament de Salut de la Ribera, la mesura que permet les reunions de fins a 10 persones i que esta mesura puga entrar en vigor més tard.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Barceló, abans de desvelar a quin departament s’aplicaria esta restricció, s’ha reunit amb els alcaldes de les localitats que el conformen i els ha traslladat la proposta enviada al Ministeri. Esta àrea de salut passaria de fase, al costat dels altres 13 departaments, i es podrien fer totes les activitats contemplades en la fase 1, excepte les reunions de fins a deu persones. 

 

El motiu: Un repunt de contagis

«Els últims dies s’ha detectat un augment de casos que conviden a la prudència i obliguen a l’estudi de la seua traçabilitat. D’esta manera, protegim la salut de les persones, al mateix temps que no ens detenim i podem continuar avançant en la recuperació de la normalitat», ha explicat la consellera, qui ha afegit que «és aconsellable esperar un poc fins que concloga l’estudi i el seguiment d’eixos casos».

 

Els alcaldes de la Ribera han coincidit a «destacar la importància de preservar la salut de la ciutadania», ha destacat la consellera, qui ha agraït també el gran esforç fet per tots els professionals del Departament de Salut de la Ribera.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.