14 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Sanitat confirma quatre positius més en el brot de Castelló

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat este dimarts quatre casos positius més en el brot de coronavirus en Castelló de la Plana. Des de Salut Pública també han confirmat un nou brot de coronavirus en la comarca de l’Horta Nord (València), concretament en Burjassot, a on ja se n’havia confirmat un en Rafelbunyol.

 

En el cas de Castelló, Salut Pública continua estudiant els contactes en el brot declarant en un bloc de pisos del barri de Sant Llorenç en una festa de Sant Joan. A demés, després de la confirmació de quatre positius més, ja són 31 el total de persones afectades.

 

Respecte al nou brot de Burjassot, s’han registrat sis casos positius en el que seria un brot familiar després de la celebració d’un aniversari. En este sentit, s’estan estudiant els contactes i les proves que ja s’han fet han donat negatiu.

 

En el brot en l’empresa càrnia de Rafelbunyol, Uvesa, continuen fent-se proves PCR als treballadors que han pogut estar en contacte amb els positius en les zones comunes per a descartar possibles casos. Ara com ara, encara no es coneixen els resultats.

Últimes notícies

Quintanar del Rey es vist de gala per a intentar sorprendre l’Elx

Quintanar del Rey rep a l'Elx este dimecres en Sant Marcos en una nit històrica de Copa. El dol arriba amb l'equip local en ratxa i l'Elx necessitat de reacció.

Un Champions visita Lebrija: l’Antonià vol estar a l’altura davant el Vila-real

L'arribada del Vila-real, tercer en LaLiga i en Champions, convertix l'eliminatòria en un esdeveniment en Lebrija. L'Antonià busca competir en un Municipal que apunta a ple després d'eliminar al Castelló.

El Llevant es juga la Copa davant el Cieza amb l’estrena del tàndem Del Moral-Iborra

El Llevant afronta en La Arboleja un encreuament a vida o mort davant el Cieza, botxí del Córdoba, amb Del Moral i Iborra en el seu primer examen. El club els manté al comandament almenys fins a Pamplona.

La jutgessa inclou com a víctima 230 de la DANA a un home de 74 anys mort després de passar la nit mullat

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València ha reconegut com a víctima 230 a un veí de 74 anys de Catarroja. Un informe forense atribuïx la seua mort a un tromboembolisme provocat per l'exposició prolongada a l'aigua freda en la seua vivenda.

Els sindicats criden a secundar la vaga educativa de l’11 de desembre en la Comunitat Valenciana

Quatre sindicats han cridat a participar en la vaga educativa de l'11 de desembre en el sistema públic no universitari i han detallat un calendari de concentracions i marxes. Reclamen abordar la bretxa salarial, la càrrega de treball i reforçar plantilles, espais i condicions, a més de potenciar el valencià.

L’Orquestra de València i L’Habitació Roja se citen al Palau amb un concert simfònic

El Palau de la Música ha anunciat un concert que unirà a l'Orquestra de València i L'Habitació Roja en format simfònic i indie rock el 22 de maig de 2026, sota la batuta de Daniel Abad. La cita celebra el 30 aniversari del grup amb una selecció de cançons de tota la seua trajectòria.

Presó per al líder de la primera cèl·lula de The Base a Espanya

Un jutge de l'Audiència Nacional ha enviat a presó provisional i sense fiança al presumpte cap de la primera cèl·lula de The Base a Espanya. El cas inclou captació, ensinistrament, apilament d'armes i connexió directa amb la cúpula internacional.

La Generalitat trasllada a les Corts que prorrogarà els Pressupostos de 2025

La Generalitat ha comunicat a les Corts que el pressupost de 2026 no entrarà en vigor l'1 de gener i que es prorrogaran els comptes de 2025, ja en preparació. Compromís ha criticat la decisió amb duresa.