Sanitat confirma quatre positius més en el brot de Castelló

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat este dimarts quatre casos positius més en el brot de coronavirus en Castelló de la Plana. Des de Salut Pública també han confirmat un nou brot de coronavirus en la comarca de l’Horta Nord (València), concretament en Burjassot, a on ja se n’havia confirmat un en Rafelbunyol.

 

En el cas de Castelló, Salut Pública continua estudiant els contactes en el brot declarant en un bloc de pisos del barri de Sant Llorenç en una festa de Sant Joan. A demés, després de la confirmació de quatre positius més, ja són 31 el total de persones afectades.

 

Respecte al nou brot de Burjassot, s’han registrat sis casos positius en el que seria un brot familiar després de la celebració d’un aniversari. En este sentit, s’estan estudiant els contactes i les proves que ja s’han fet han donat negatiu.

 

En el brot en l’empresa càrnia de Rafelbunyol, Uvesa, continuen fent-se proves PCR als treballadors que han pogut estar en contacte amb els positius en les zones comunes per a descartar possibles casos. Ara com ara, encara no es coneixen els resultats.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.