Sanitat confirma quatre positius més en el brot de Castelló

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat este dimarts quatre casos positius més en el brot de coronavirus en Castelló de la Plana. Des de Salut Pública també han confirmat un nou brot de coronavirus en la comarca de l’Horta Nord (València), concretament en Burjassot, a on ja se n’havia confirmat un en Rafelbunyol.

 

En el cas de Castelló, Salut Pública continua estudiant els contactes en el brot declarant en un bloc de pisos del barri de Sant Llorenç en una festa de Sant Joan. A demés, després de la confirmació de quatre positius més, ja són 31 el total de persones afectades.

 

Respecte al nou brot de Burjassot, s’han registrat sis casos positius en el que seria un brot familiar després de la celebració d’un aniversari. En este sentit, s’estan estudiant els contactes i les proves que ja s’han fet han donat negatiu.

 

En el brot en l’empresa càrnia de Rafelbunyol, Uvesa, continuen fent-se proves PCR als treballadors que han pogut estar en contacte amb els positius en les zones comunes per a descartar possibles casos. Ara com ara, encara no es coneixen els resultats.

Últimes notícies

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.