Sanitat confirma quatre positius més en el brot de Castelló

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat este dimarts quatre casos positius més en el brot de coronavirus en Castelló de la Plana. Des de Salut Pública també han confirmat un nou brot de coronavirus en la comarca de l’Horta Nord (València), concretament en Burjassot, a on ja se n’havia confirmat un en Rafelbunyol.

 

En el cas de Castelló, Salut Pública continua estudiant els contactes en el brot declarant en un bloc de pisos del barri de Sant Llorenç en una festa de Sant Joan. A demés, després de la confirmació de quatre positius més, ja són 31 el total de persones afectades.

 

Respecte al nou brot de Burjassot, s’han registrat sis casos positius en el que seria un brot familiar després de la celebració d’un aniversari. En este sentit, s’estan estudiant els contactes i les proves que ja s’han fet han donat negatiu.

 

En el brot en l’empresa càrnia de Rafelbunyol, Uvesa, continuen fent-se proves PCR als treballadors que han pogut estar en contacte amb els positius en les zones comunes per a descartar possibles casos. Ara com ara, encara no es coneixen els resultats.

Últimes notícies

L’Estació del Nord de València recupera la seua imatge original amb una inversió de 21 milions

L’Estació del Nord de València està en la fase final d’una restauració integral, finançada amb quasi 20,7 milions d’euros del Pla de Recuperació i del Programa 2 % Cultural, que li tornarà la imatge original dissenyada per Demetrio Ribes.

Sanjuan qualifica de terrorífic que Catalá demane desallotjar per la força el professorat acampat

El portaveu socialista a l'Ajuntament de València, Borja Sanjuan, critica que l'alcaldessa María José Catalá reclame el desallotjament per la força de l'acampada de docents en la plaça de la Verge coincidint amb el Corpus.

L’Elx compra definitivament el lateral il·licità Buba Sangaré fins a 2031

L’Elx ha fet efectiva l’opció de compra pactada amb la AS Roma i incorpora en propietat el lateral il·licità Buba Sangaré, que signa fins a juny de 2031 i cobrirà la baixa d’Álvaro Núñez.

L’Audiència de València permet a Carlos Mazón personar-se en la causa per la DANA

L’Audiència Provincial de València estima el recurs de Carlos Mazón i li permet personar-se en la causa oberta per la DANA per a garantir el seu dret de defensa, en aplicació dels articles 118 i 118 bis de la Lecrim.

Comencen els primers paros en l’ensenyament concertat per la falta d’acords amb Educació

Els sindicats de l’ensenyament concertat han iniciat la primera de tres jornades de paros parcials en la Comunitat Valenciana per a pressionar la Conselleria d’Educació davant la falta d’avanç en la negociació laboral i educativa.

AVA denuncia els danys dels flamencs als arrossars de l’Albufera i reclama ajudes

L’Associació Valenciana d’Agricultors alerta que les bandades de flamencs han provocat pèrdues de fins al 100 % en algunes parcel·les d’arròs de l’Albufera i reclama a la Generalitat compensacions econòmiques i millores en l’assegurança agrària.

A presó provisional un home detingut a Borriol amb més de 45 grams de metanfetamina

Un home de 50 anys ha ingressat en presó provisional després que la Guàrdia Civil li localitzara més de 45 grams de metanfetamina ocults al vehicle en el terme municipal de Borriol. La jutgessa li imputa també desobediencia, conducció temerària i conducció sota els efectes de drogues.

Un tècnic de la CHJ nega qualsevol connexió entre la presa de Forata i el barranc del Poyo

Un director tècnic de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura davant la jutgessa que la presa de Forata i el barranc del Poyo corresponen a conques diferents i que no hi ha connexió hidràulica possible entre totes dues.