Registrat un brot de coronavirus en un aniversari en Burjassot amb sis contagiats

 

De l’última actualització de dades per municipis de la Conselleria de Sanitat i Salut Pública es desprén que entre el 2 i el 6 de juliol, és a dir, en quatre dies, s’han registrat 9 casos nous de coronavirus en la localitat de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València).

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, sis d’ells s’haurien detectat després de la celebració d’un aniversari, mentres que els altres tres casos nous no tindrien cap relació entre ells.

 

Este seria el tercer brot en el territori valencià i el segon en la comarca de l’Horta Nord (València) des de què acabà l’estat d’alarma, ja que s’han decretat en Rafelbunyol i en Castelló de la Plana

 

Este mateix matí de dimarts s’ha comprovat en el centre de salut de la localitat que el resultat positiu de sis proves PCR tenien relació amb una celebració familiar. Des de l’Ajuntament asseguren que la Conselleria els ha dit que «està tot controlat». A pesar d’això, ha sigut el mateix consistori el que ha demanat informació sobre la situació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.