Registrat un brot de coronavirus en un aniversari en Burjassot amb sis contagiats

 

De l’última actualització de dades per municipis de la Conselleria de Sanitat i Salut Pública es desprén que entre el 2 i el 6 de juliol, és a dir, en quatre dies, s’han registrat 9 casos nous de coronavirus en la localitat de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València).

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, sis d’ells s’haurien detectat després de la celebració d’un aniversari, mentres que els altres tres casos nous no tindrien cap relació entre ells.

 

Este seria el tercer brot en el territori valencià i el segon en la comarca de l’Horta Nord (València) des de què acabà l’estat d’alarma, ja que s’han decretat en Rafelbunyol i en Castelló de la Plana

 

Este mateix matí de dimarts s’ha comprovat en el centre de salut de la localitat que el resultat positiu de sis proves PCR tenien relació amb una celebració familiar. Des de l’Ajuntament asseguren que la Conselleria els ha dit que «està tot controlat». A pesar d’això, ha sigut el mateix consistori el que ha demanat informació sobre la situació.

Anuncios

Últimes notícies

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.

Les víctimes de la dana carreguen contra el tancament de la comissió de Les Corts

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 mostren la seua indignació pel tancament de la comissió d'investigació de Les Corts, que donen per fracassada i purament partidista.