Sanitat anuncia que este dimecres comença la vacunació amb les dosis de Moderna en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha administrat un total de 57.223 dosi de la vacuna de Pfizer en residències i entre personal sanitari, a l’espera de començar a distribuir este dimecres les primeres de Moderna.

Amb esta xifra, pràcticament s’esgoten els vials subministrats fins a este dilluns en el territori valencià, informa la Generalitat en el seu recompte diari de la pandèmia.

 

El 40,8%% d’estes vacunes s’han administrat en les residències (24% residents i 16,8% treballadors sociosanitaris) i el 59,2% restant entre hospitals i atenció primària. Este dimarts s’han punxat 8.640 dosis.

 

I este dimecres, Sanitat preveu començar a distribuir les primeres dosis de la vacuna de Moderna que han arribat este 12 de gener a Espanya. La primera remesa rebuda per la Comunitat, amb prop de 3.000 vacunes, es repartirà en alguns HACLES (Hospital d’Atenció a malalts Crònics i de Llarga Estada).

Últimes notícies

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.