11.6 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Sanitat anuncia que este dimecres comença la vacunació amb les dosis de Moderna en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha administrat un total de 57.223 dosi de la vacuna de Pfizer en residències i entre personal sanitari, a l’espera de començar a distribuir este dimecres les primeres de Moderna.

Amb esta xifra, pràcticament s’esgoten els vials subministrats fins a este dilluns en el territori valencià, informa la Generalitat en el seu recompte diari de la pandèmia.

 

El 40,8%% d’estes vacunes s’han administrat en les residències (24% residents i 16,8% treballadors sociosanitaris) i el 59,2% restant entre hospitals i atenció primària. Este dimarts s’han punxat 8.640 dosis.

 

I este dimecres, Sanitat preveu començar a distribuir les primeres dosis de la vacuna de Moderna que han arribat este 12 de gener a Espanya. La primera remesa rebuda per la Comunitat, amb prop de 3.000 vacunes, es repartirà en alguns HACLES (Hospital d’Atenció a malalts Crònics i de Llarga Estada).

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.