Sanitat anuncia que este dimecres comença la vacunació amb les dosis de Moderna en el territori valencià

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha administrat un total de 57.223 dosi de la vacuna de Pfizer en residències i entre personal sanitari, a l’espera de començar a distribuir este dimecres les primeres de Moderna.

Amb esta xifra, pràcticament s’esgoten els vials subministrats fins a este dilluns en el territori valencià, informa la Generalitat en el seu recompte diari de la pandèmia.

 

El 40,8%% d’estes vacunes s’han administrat en les residències (24% residents i 16,8% treballadors sociosanitaris) i el 59,2% restant entre hospitals i atenció primària. Este dimarts s’han punxat 8.640 dosis.

 

I este dimecres, Sanitat preveu començar a distribuir les primeres dosis de la vacuna de Moderna que han arribat este 12 de gener a Espanya. La primera remesa rebuda per la Comunitat, amb prop de 3.000 vacunes, es repartirà en alguns HACLES (Hospital d’Atenció a malalts Crònics i de Llarga Estada).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.