Sanitat proposa que les activitats no essencials tanquen a les 20.00 hores

 

Este dimarts, 23 de març, el govern espanyol es va posar en contacte amb les conselleries de sanitat de diferents  comunitats autònomes per a «sondejar» la possibilitat d’abordar el tancament de l’activitat no essencial a partir de les 20.00 hores.

 

Algunes comunitats, com la de Catalunya, expliquen que el compliment de la petició podria arribar a ser obligatori, si així ho demanen des de Moncloa. La ministra de Sanitat, Carolina Darias, vol parlar de la mesura esta vesprada de dimecres al Consell Interterritorial, amb l’objectiu que l’activitat no essencial tanque a les 20.00 hores durant la Setmana Santa.

 

Pareix que esta mesura apareix després del repunt de la incidència del coronavirus del passat cap de setmana i de la possibilitat d’una quarta ona. Per eixe motiu, la ministra va mantindre consultes amb els diferents consellers de Sanitat de les diferents comunitats autònomes. La mesura, si finalment es tira endavant, es posaria en marxa a partir d’este mateix divendres, que és quan comença el període de vacacions de Setmana Santa.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca exigix un nou model de finançament autonòmic i un fons d’anivellament per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca reclama al Ministeri d'Hisenda un nou model de finançament autonòmic i un fons d'anivellament transitori com a gest clar cap a la Comunitat Valenciana.

El PP s’alinea amb Vox per a blindar escuts i símbols franquistes en la Comunitat Valenciana

El PP anuncia que recolzarà en Les Corts la proposta de Vox per a evitar la retirada d'escuts, creus i plaques vinculades al franquisme en la Comunitat Valenciana, al·legant la protecció del patrimoni històric enfront de la llei de memòria democràtica.

Anticorrupció posa sota la lupa a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta xarxa de col·locació

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables municipals per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la suposada col·locació dirigida de personal públic.

Pérez Llorca recolza a Catalá i defén el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció i mostra la seua confiança total en l'alcaldessa de València, María José Catalá, i en la gestió en el Port.

Les Corts avalen prolongar fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes preveuen aprovar per unanimitat l'ampliació fins a 2026 de les ajudes fiscals per a la compra de vivenda dels afectats per l'incendi de Campanar i una bonificació del 100% en transmissions de ramaderia extensiva.

Istobal impulsa la seua expansió internacional i eleva un 14% la seua facturació en 2025

Istobal eleva la seua facturació fins a 199 milions en 2025, un 14% més que l'any anterior, i obté un benefici net de 9,7 milions gràcies a l'impuls internacional i als servicis i químics.

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.