Sanitat proposa que les activitats no essencials tanquen a les 20.00 hores

 

Este dimarts, 23 de març, el govern espanyol es va posar en contacte amb les conselleries de sanitat de diferents  comunitats autònomes per a «sondejar» la possibilitat d’abordar el tancament de l’activitat no essencial a partir de les 20.00 hores.

 

Algunes comunitats, com la de Catalunya, expliquen que el compliment de la petició podria arribar a ser obligatori, si així ho demanen des de Moncloa. La ministra de Sanitat, Carolina Darias, vol parlar de la mesura esta vesprada de dimecres al Consell Interterritorial, amb l’objectiu que l’activitat no essencial tanque a les 20.00 hores durant la Setmana Santa.

 

Pareix que esta mesura apareix després del repunt de la incidència del coronavirus del passat cap de setmana i de la possibilitat d’una quarta ona. Per eixe motiu, la ministra va mantindre consultes amb els diferents consellers de Sanitat de les diferents comunitats autònomes. La mesura, si finalment es tira endavant, es posaria en marxa a partir d’este mateix divendres, que és quan comença el període de vacacions de Setmana Santa.

Últimes notícies

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.