Sanitat proposa que les activitats no essencials tanquen a les 20.00 hores

 

Este dimarts, 23 de març, el govern espanyol es va posar en contacte amb les conselleries de sanitat de diferents  comunitats autònomes per a «sondejar» la possibilitat d’abordar el tancament de l’activitat no essencial a partir de les 20.00 hores.

 

Algunes comunitats, com la de Catalunya, expliquen que el compliment de la petició podria arribar a ser obligatori, si així ho demanen des de Moncloa. La ministra de Sanitat, Carolina Darias, vol parlar de la mesura esta vesprada de dimecres al Consell Interterritorial, amb l’objectiu que l’activitat no essencial tanque a les 20.00 hores durant la Setmana Santa.

 

Pareix que esta mesura apareix després del repunt de la incidència del coronavirus del passat cap de setmana i de la possibilitat d’una quarta ona. Per eixe motiu, la ministra va mantindre consultes amb els diferents consellers de Sanitat de les diferents comunitats autònomes. La mesura, si finalment es tira endavant, es posaria en marxa a partir d’este mateix divendres, que és quan comença el període de vacacions de Setmana Santa.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig