Sanitat proposa que les activitats no essencials tanquen a les 20.00 hores

 

Este dimarts, 23 de març, el govern espanyol es va posar en contacte amb les conselleries de sanitat de diferents  comunitats autònomes per a «sondejar» la possibilitat d’abordar el tancament de l’activitat no essencial a partir de les 20.00 hores.

 

Algunes comunitats, com la de Catalunya, expliquen que el compliment de la petició podria arribar a ser obligatori, si així ho demanen des de Moncloa. La ministra de Sanitat, Carolina Darias, vol parlar de la mesura esta vesprada de dimecres al Consell Interterritorial, amb l’objectiu que l’activitat no essencial tanque a les 20.00 hores durant la Setmana Santa.

 

Pareix que esta mesura apareix després del repunt de la incidència del coronavirus del passat cap de setmana i de la possibilitat d’una quarta ona. Per eixe motiu, la ministra va mantindre consultes amb els diferents consellers de Sanitat de les diferents comunitats autònomes. La mesura, si finalment es tira endavant, es posaria en marxa a partir d’este mateix divendres, que és quan comença el període de vacacions de Setmana Santa.

Últimes notícies

Detinguts a Barcelona i Gipuzkoa per segrestar un home a Finestrat i robar-li 20.000 euros

Un home i una dona han sigut detinguts acusats de segrestar i agredir violentament un home en un apartament de Finestrat per sostraure-li prop de 20.000 euros en joies, diners i criptomonedes. El presumpte líder ha ingressat a la presó provisional, mentre que ella ha quedat en llibertat amb mesures cautelars.

Dosos d’altura en la tercera jornada del grup VI de Tercera Federació

La tercera jornada del grup VI de Tercera Federació arriba amb dos enfrontaments destacats entre aspirants a l’ascens i diversos partits clau per a confirmar sensacions en este inici de lliga.

La Fiscalia del Suprem demana al TSJCV l’auto que va exonerar Mazón per la gestió de la DANA

La Fiscalia del Tribunal Suprem ha sol·licitat al TSJCV l’auto amb què es va rebutjar investigar Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, dins d’una querella del PSPV-PSOE per presumpte fals testimoni en una comissió del Congrés.

Cap de setmana amb ruixats al sud de la Comunitat i temperatures estables

L’oratge d’este cap de setmana estarà marcat pels núvols i els ruixats forts al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb temperatures sense canvis importants. Diumenge s’espera un ambient més estable i cels poc nuvolosos.

Detingut a Oliva un home de 63 anys per un cultiu de 144 plantes de marihuana en una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Oliva un home de 63 anys acusat de cultivar 144 plantes de marihuana i defraudar llum amb un enganxament il·legal. L'operació s'ha iniciat per uns consums elèctrics anòmals detectats per l'empresa subministradora.

S’esvaïxen les alertes a València però continua el risc de ruixats al sud d’Alacant

Emergències ha alçat totes les alertes meteorològiques i la situació 1 del Pla d’Inundacions a la província de València, però manté l’avís groc per pluja intensa este dimecres al litoral sud d’Alacant.

Remuntada del Vila-real a Màlaga per estrenar el caseller de victòries

El Vila-real ha remuntat a La Rosaleda un gol inicial de Dotor i ha sumat el primer triomf de la temporada gràcies a un doblet de Pape Gueye i a l’encert d’Alberto Moleiro. El conjunt groguet ha sigut molt superior a un Màlaga superat des del minut 20.

Els vestits de festa d’Isabel Sanchís s’aliaren amb el pantaló en Madrid

La dissenyadora valenciana Isabel Sanchís ha presentat a la Mercedes-Benz Fashion Week Madrid una col·lecció de festa que combina vestits espectaculars amb pantalons, corsés escultòrics i bustiers en 3D sense renunciar a la comoditat ni a la llibertat de moviments.