Sanitat prorroga 14 dies més la limitació de reunions i visites a residències en València

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha prorrogat durant 14 dies més les mesures de control sobre la pandèmia que es van adoptar per a la ciutat de València. La decisió es pren després d’analitzar els informes epidemiològics sobre la incidència del virus en la capital.

 

La consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, ha assenyalat en un comunicat que la situació epidemiològica de la ciutat de València «ha millorat, encara que no prou com per a alçar les mesures adoptades per a la contenció i prevenció del virus».

 

En concret, continuen estant vigents durant dos setmanes més la restricció total de visites i eixides en les residències de majors de la ciutat i l’obligatorietat de limitar reunions familiars o d’amics a un màxim de 10 persones, també en València capital.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la lluita per la Champions

La Reial Societat va derrotar 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues opcions de Lliga de Campions.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat s'imposa 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez i es consolida en la baralla per les places de Lliga de Campions després d'un partit dominat de principi a fi.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.

La Reial Societat s’enganxa a la baralla per la Champions amb un sòlid triomf davant el Llevant

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues aspiracions de Champions.

El nou Pla General d’Alacant preveu ampliar la planta de residus i crear tres ecoparcs

L'esborrany del Pla General Estructural d'Alacant inclou l'ampliació de la planta municipal de tractament de residus i la creació de tres nous ecoparcs per a garantir una gestió sostenible durant els pròxims 25 anys.

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.