Sanitat rebrà en març més de 270.000 dosis de la vacuna de Pfizer contra el Covid-19

 

El territori valencià rebrà durant el mes de març un total de 272.610 dosis de la vacuna de Pfizer contra el coronavirus, segons ha explicat la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló. L’1 de març, la farmacèutica enviarà 52.650 dosis de la vacuna, i la resta de setmanes augmentarà els enviaments a 54.990. Esta vacuna estarà dirigida als col·lectius de persones de més de 80 anys.

 

La signatura AstraZeneca ja ha confirmat que enviarà un total d’1,8 milions de dosis durant este mes de febrer a Espanya, encara que no s’ha concretat el repartiment per comunitats autònomes. Per part seua, Moderna farà un lliurament per a la setmana que ve de 8.700 dosis. En el territori valencià, estes vacunes es destinaran al personal sanitari, reservant les dosis de Pfizer per a les persones majors de 80 anys.

 

Amb estes xifres, la planificació per a la setmana que ve de la Conselleria de Sanitat passa per concloure el procés d’administració de segones dosis a les persones que els corresponga i continuar avançant a major ritme en la vacunació del personal sanitari tant públic com privat. D’altra banda, la previsió és que en la major part de residències de persones majors i de diversitat funcional s’hagen administrat les dos dosis de la vacuna i que, totes hagen rebut, , la primera dosi durant la setmana que ve. 

 

Fins al moment, el territori valencià ha rebut 182.690 dosis de la vacuna, de les que s’han administrat ja 174.501, el que suposa un 95,5%. Barceló ha destacat que amb l’increment d’enviaments per part de les farmacèutiques «conseguirem l’objectiu que quan finalitze el mes de març hi haja 300.000 persones vacunades».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.