Sanitat rebrà en març més de 270.000 dosis de la vacuna de Pfizer contra el Covid-19

 

El territori valencià rebrà durant el mes de març un total de 272.610 dosis de la vacuna de Pfizer contra el coronavirus, segons ha explicat la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló. L’1 de març, la farmacèutica enviarà 52.650 dosis de la vacuna, i la resta de setmanes augmentarà els enviaments a 54.990. Esta vacuna estarà dirigida als col·lectius de persones de més de 80 anys.

 

La signatura AstraZeneca ja ha confirmat que enviarà un total d’1,8 milions de dosis durant este mes de febrer a Espanya, encara que no s’ha concretat el repartiment per comunitats autònomes. Per part seua, Moderna farà un lliurament per a la setmana que ve de 8.700 dosis. En el territori valencià, estes vacunes es destinaran al personal sanitari, reservant les dosis de Pfizer per a les persones majors de 80 anys.

 

Amb estes xifres, la planificació per a la setmana que ve de la Conselleria de Sanitat passa per concloure el procés d’administració de segones dosis a les persones que els corresponga i continuar avançant a major ritme en la vacunació del personal sanitari tant públic com privat. D’altra banda, la previsió és que en la major part de residències de persones majors i de diversitat funcional s’hagen administrat les dos dosis de la vacuna i que, totes hagen rebut, , la primera dosi durant la setmana que ve. 

 

Fins al moment, el territori valencià ha rebut 182.690 dosis de la vacuna, de les que s’han administrat ja 174.501, el que suposa un 95,5%. Barceló ha destacat que amb l’increment d’enviaments per part de les farmacèutiques «conseguirem l’objectiu que quan finalitze el mes de març hi haja 300.000 persones vacunades».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.