Sanitat rebrà en març més de 270.000 dosis de la vacuna de Pfizer contra el Covid-19

 

El territori valencià rebrà durant el mes de març un total de 272.610 dosis de la vacuna de Pfizer contra el coronavirus, segons ha explicat la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló. L’1 de març, la farmacèutica enviarà 52.650 dosis de la vacuna, i la resta de setmanes augmentarà els enviaments a 54.990. Esta vacuna estarà dirigida als col·lectius de persones de més de 80 anys.

 

La signatura AstraZeneca ja ha confirmat que enviarà un total d’1,8 milions de dosis durant este mes de febrer a Espanya, encara que no s’ha concretat el repartiment per comunitats autònomes. Per part seua, Moderna farà un lliurament per a la setmana que ve de 8.700 dosis. En el territori valencià, estes vacunes es destinaran al personal sanitari, reservant les dosis de Pfizer per a les persones majors de 80 anys.

 

Amb estes xifres, la planificació per a la setmana que ve de la Conselleria de Sanitat passa per concloure el procés d’administració de segones dosis a les persones que els corresponga i continuar avançant a major ritme en la vacunació del personal sanitari tant públic com privat. D’altra banda, la previsió és que en la major part de residències de persones majors i de diversitat funcional s’hagen administrat les dos dosis de la vacuna i que, totes hagen rebut, , la primera dosi durant la setmana que ve. 

 

Fins al moment, el territori valencià ha rebut 182.690 dosis de la vacuna, de les que s’han administrat ja 174.501, el que suposa un 95,5%. Barceló ha destacat que amb l’increment d’enviaments per part de les farmacèutiques «conseguirem l’objectiu que quan finalitze el mes de març hi haja 300.000 persones vacunades».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.