Sanitat rebutja la visita de la Verge als hospitals de València en Falles

 

La Conselleria de Sanitat Pública transmetrà, a través d’una reunió, a l’Arquebisbat de la ciutat de València la seua oposició a l’hora de dur a terme una peregrinació mòbil de la Verge dels Desemparats per hospitals i parròquies de la ciutat durant els dies de la setmana de Falles, una iniciativa promoguda per Arquebisbat, Basílica i Seguidors de la Verge.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, així ho ha confirmat la consellera Ana Barceló durant la visita a un centre de salut, apel·lant a evitar aquelles accions que puguen provocar aglomeració de persones.

 

Tal com s’ha produït amb la ‘Nit del Foc‘, no es tracta d’una prohibició, sinó d’una invitació a no fer-se. Barceló, textualment, ha assegurat que «no podem permetre’ns que hi haja activitats que ens facen pensar que es poden produir aglomeracions o concentració de persones. Això ho parlarem amb els tres vicaris generals, els recordarem les mesures que estan implantades i que es tallen les crides que s’estan produint».

 

Dates dels possibles recorreguts de la Verge

En un primer moment sí que pareixia que s’anava a obtindre el beneplàcit de Sanitat, però amb unes condicions especialment estrictes, que incloïen el no parar en cap moment, especialment a la porta dels hospitals, ni tan sols un minut, i revisant d’un dia a un altre si s’havia produït algun tipus de situació inconvenient que comportarà cancel·lar l’acte.

 

Els recorreguts de la peregrinació mòbil de la Verge dels Desemparats s’han planificat per a les jornades dels dies 15, 16 i 17. Ara, de la reunió s’aclarirà si l’acte queda totalment suspés o si se celebra d’una altra forma.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.

Corberán consolida a Pepelu com a central al València

Carlos Corberán reforça la defensa del València amb Pepelu com a central després del seu bon rendiment en els últims dos partits i valora mantindre'l davant l'Atlètic de Madrid a Mestalla.