En sis mesos començaran els exàmens de les 13.000 places que Sanitat ha tret a concurs

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, ha comunicat als sindicats del sector que, en un termini de sis mesos, començaran els primers exàmens corresponents a les oposicions de 2017, 2018 i 2019. Així ho han explicat els representants de la Conselleria en la taula sectorial de Sanitat que han recordat que la quantitat de places que abasten estes tres oposicions, supera les 13.000. Abans d’aqueixa data, entre juny i juliol, es publicarà la llista d’adjudicacions de 600 places d’infermeria que, passat a l’estiu, s’incorporaran als seus treballs en la sanitat pública valenciana.

El departament de Recursos Humans també ha atés en estes últimes setmanes més 16.000 reclamacions en referència a la gratificació extraordinària que es va lliurar a més de 40.000 empleats i empleades fa uns mesos. Un treball que segueix avant perquè cap treballador del sector públic sanitari valencià quede sense resposta.

Paral·lelament, el departament que dirigeix Ana Barceló està ja preparant tot el pla de vacances i reforços perquè este estiu es desenvolupe per als treballadors de la sanitat valenciana amb la major normalitat possible. Tot això mentre es prepara el pla de reforç de places que va anunciar el president de la Generalitat per a incrementar els efectius, especialment, en atenció primària.

Últimes notícies

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.