12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

En sis mesos començaran els exàmens de les 13.000 places que Sanitat ha tret a concurs

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, ha comunicat als sindicats del sector que, en un termini de sis mesos, començaran els primers exàmens corresponents a les oposicions de 2017, 2018 i 2019. Així ho han explicat els representants de la Conselleria en la taula sectorial de Sanitat que han recordat que la quantitat de places que abasten estes tres oposicions, supera les 13.000. Abans d’aqueixa data, entre juny i juliol, es publicarà la llista d’adjudicacions de 600 places d’infermeria que, passat a l’estiu, s’incorporaran als seus treballs en la sanitat pública valenciana.

El departament de Recursos Humans també ha atés en estes últimes setmanes més 16.000 reclamacions en referència a la gratificació extraordinària que es va lliurar a més de 40.000 empleats i empleades fa uns mesos. Un treball que segueix avant perquè cap treballador del sector públic sanitari valencià quede sense resposta.

Paral·lelament, el departament que dirigeix Ana Barceló està ja preparant tot el pla de vacances i reforços perquè este estiu es desenvolupe per als treballadors de la sanitat valenciana amb la major normalitat possible. Tot això mentre es prepara el pla de reforç de places que va anunciar el president de la Generalitat per a incrementar els efectius, especialment, en atenció primària.

Últimes notícies

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.