17.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

En sis mesos començaran els exàmens de les 13.000 places que Sanitat ha tret a concurs

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, ha comunicat als sindicats del sector que, en un termini de sis mesos, començaran els primers exàmens corresponents a les oposicions de 2017, 2018 i 2019. Així ho han explicat els representants de la Conselleria en la taula sectorial de Sanitat que han recordat que la quantitat de places que abasten estes tres oposicions, supera les 13.000. Abans d’aqueixa data, entre juny i juliol, es publicarà la llista d’adjudicacions de 600 places d’infermeria que, passat a l’estiu, s’incorporaran als seus treballs en la sanitat pública valenciana.

El departament de Recursos Humans també ha atés en estes últimes setmanes més 16.000 reclamacions en referència a la gratificació extraordinària que es va lliurar a més de 40.000 empleats i empleades fa uns mesos. Un treball que segueix avant perquè cap treballador del sector públic sanitari valencià quede sense resposta.

Paral·lelament, el departament que dirigeix Ana Barceló està ja preparant tot el pla de vacances i reforços perquè este estiu es desenvolupe per als treballadors de la sanitat valenciana amb la major normalitat possible. Tot això mentre es prepara el pla de reforç de places que va anunciar el president de la Generalitat per a incrementar els efectius, especialment, en atenció primària.

Últimes notícies

El Vila-real recupera la inspiració i goleja a un Espanyol bloquejat (4-1)

El Vila-real va tallar la seua mala ratxa amb un 4-1 que va desarborar a un Espanyol bloquejat. Mikautadze, un autogol de Salinas i les urpades de Pépé i Moleiro van decidir.

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.

El Vila-real deslliga cinc minuts letals i es va 2-0 al descans davant l’Espanyol

El Vila-real mana 2-0 a l'intermedi després d'un arreón final: van marcar Mikautadze i un autogol de José Salinas. A l'Espanyol li van anul·lar una miqueta.

Gerard Moreno cau de l’onze del Vila-real a última hora i entra Buchanan

El davanter ha caigut a última hora de l'onze inicial davant l'Espanyol i el seu lloc l'ocupa Tajon Buchanan. Mikautadze lidera l'atac i Gerard arranca en la banqueta.

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.