En sis mesos començaran els exàmens de les 13.000 places que Sanitat ha tret a concurs

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, ha comunicat als sindicats del sector que, en un termini de sis mesos, començaran els primers exàmens corresponents a les oposicions de 2017, 2018 i 2019. Així ho han explicat els representants de la Conselleria en la taula sectorial de Sanitat que han recordat que la quantitat de places que abasten estes tres oposicions, supera les 13.000. Abans d’aqueixa data, entre juny i juliol, es publicarà la llista d’adjudicacions de 600 places d’infermeria que, passat a l’estiu, s’incorporaran als seus treballs en la sanitat pública valenciana.

El departament de Recursos Humans també ha atés en estes últimes setmanes més 16.000 reclamacions en referència a la gratificació extraordinària que es va lliurar a més de 40.000 empleats i empleades fa uns mesos. Un treball que segueix avant perquè cap treballador del sector públic sanitari valencià quede sense resposta.

Paral·lelament, el departament que dirigeix Ana Barceló està ja preparant tot el pla de vacances i reforços perquè este estiu es desenvolupe per als treballadors de la sanitat valenciana amb la major normalitat possible. Tot això mentre es prepara el pla de reforç de places que va anunciar el president de la Generalitat per a incrementar els efectius, especialment, en atenció primària.

Últimes notícies

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.

Compromís alerta que s’acaba el termini per a la zona de baixes emissions a València

Compromís ha avisat que el 30 de juny finalitza la pròrroga estatal per a desplegar la zona de baixes emissions a València i advertix d’un possible impacte econòmic de més de 150 milions d’euros, mentre l’equip de Govern defensa que la ciutat complix els requisits amb una ZBE provisional.

El criteri d’arrelament per a accedir a les VPP serà de preferència i no exclourà ningú

La Generalitat ha detallat que l’arrelament en l’accés a les Vivendes de Protecció Pública no respon a una prioritat nacional, sinó a la vinculació amb el territori, i que funcionarà com a criteri de preferència i no d’exclusió.

La jutgessa de la DANA reclama a Camarero els arxius adjunts del xat del Consell

El jutjat de Catarroja ha demanat a Susana Camarero que entregue voluntàriament els arxius adjunts del xat 'Consell PP' abans de decidir si cita a declarar com a testimoni el conseller Vicente Martínez Mus per la gestió de la DANA de 2024.

Pérez Llorca defensa que la singularitat que s’ha de tractar és la valenciana en la nova finançació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, rebutja negociar la finançació en taules bilaterals i defensa que, si hi ha singularitats, s’atenga la de la Comunitat Valenciana, la menys finançada. La CEV reclama una reunió entre Pedro Sánchez i Alberto Núñez Feijóo i que el debat es faça al Consell de Política Fiscal i Financera.

Els empresaris exigixen un calendari ferm per al túnel passador ferroviari de València

La CEV ha reclamat al Govern d Espanya un calendari vinculant per a executar el túnel passador ferroviari de València, clau per a la connexió amb Europa i que, segons els empresaris, continua pràcticament a zero.

L’alumne amb millor nota de la Comunitat estudiarà Medicina a la UMH

Ricardo Regalado, alumne del col·legi La Purísima de Torrevieja, ha aconseguit un 13,92 sobre 14 en la PAU i cursarà Medicina a la Universitat Miguel Hernández, al campus de Sant Joan d’Alacant.

Rovira recorda que l’‘Extra FLA’ és deute i que a la Comunitat no li regalen res

El conseller d’Hisenda José Antonio Rovira ha remarcat que l’‘Extra FLA’ és nou endeutament i que el Govern central només ingressa a la Comunitat Valenciana el que li correspon per llei.