13.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Subvencionen amb 300.000 euros al xicotet comerç per a superar la crisi

Diners

Imatge d’arxiu | ACN

 

La Diputació de València subvencionarà amb 150.000 euros a Unió Gremial i altres 150.000 a Confecomerç per a ajudar al sector del xicotet comerç dels municipis de la província a superar la crisi causada per la pandèmia. D’eixa manera ho ha acordat el president, Toni Gaspar, amb els màxims responsables d’estes federacions, Juan Motilla i Rafael Torres.

 

La destinació concreta d’estos 300.000 euros quedarà definida en els pròxims dies després de les reunions entre els responsables de la corporació provincial i els representants del sector, si bé s’ha fixat com a punt de partida que les ajudes aniran dirigides a accions de promoció i sensibilització, campanyes de publicitat, a demés de la contractació de tècnics que donen suport i assessorament als associats d’estes federacions.

 

En paraules del president Gaspar, «hem fet un primer pas per a contribuir a la reactivació i dinamització del comerç local en els pobles, part fonamental de l’economia dels nostres municipis, i la millor manera de començar és secundant econòmicament a les dos principals associacions que integren al comerç de la nostra província».

 

Per la seua part, els responsables d’Unió Gremial i Confecomerç agraïxen a la Diputació la ràpida resposta a una petició d’ajuda que han fet extensible a la resta d’administracions. Les dos institucions coincidixen que les necessitats del sector en esta crisi no sols passen per les ajudes directes al comerç de proximitat per a ajudar-lo a superar esta situació extrema, sinó també per l’assessorament de tècnics qualificats que puguen tindre un diàleg permanent amb els ajuntaments i l’Administració pública en general perquè qualsevol pime o autònom tinga opció d’accedir a les ajudes que van eixint.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.