7.9 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Subvencionen amb 300.000 euros al xicotet comerç per a superar la crisi

Diners

Imatge d’arxiu | ACN

 

La Diputació de València subvencionarà amb 150.000 euros a Unió Gremial i altres 150.000 a Confecomerç per a ajudar al sector del xicotet comerç dels municipis de la província a superar la crisi causada per la pandèmia. D’eixa manera ho ha acordat el president, Toni Gaspar, amb els màxims responsables d’estes federacions, Juan Motilla i Rafael Torres.

 

La destinació concreta d’estos 300.000 euros quedarà definida en els pròxims dies després de les reunions entre els responsables de la corporació provincial i els representants del sector, si bé s’ha fixat com a punt de partida que les ajudes aniran dirigides a accions de promoció i sensibilització, campanyes de publicitat, a demés de la contractació de tècnics que donen suport i assessorament als associats d’estes federacions.

 

En paraules del president Gaspar, «hem fet un primer pas per a contribuir a la reactivació i dinamització del comerç local en els pobles, part fonamental de l’economia dels nostres municipis, i la millor manera de començar és secundant econòmicament a les dos principals associacions que integren al comerç de la nostra província».

 

Per la seua part, els responsables d’Unió Gremial i Confecomerç agraïxen a la Diputació la ràpida resposta a una petició d’ajuda que han fet extensible a la resta d’administracions. Les dos institucions coincidixen que les necessitats del sector en esta crisi no sols passen per les ajudes directes al comerç de proximitat per a ajudar-lo a superar esta situació extrema, sinó també per l’assessorament de tècnics qualificats que puguen tindre un diàleg permanent amb els ajuntaments i l’Administració pública en general perquè qualsevol pime o autònom tinga opció d’accedir a les ajudes que van eixint.

Últimes notícies

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.