Subvencionen amb 300.000 euros al xicotet comerç per a superar la crisi

Diners

Imatge d’arxiu | ACN

 

La Diputació de València subvencionarà amb 150.000 euros a Unió Gremial i altres 150.000 a Confecomerç per a ajudar al sector del xicotet comerç dels municipis de la província a superar la crisi causada per la pandèmia. D’eixa manera ho ha acordat el president, Toni Gaspar, amb els màxims responsables d’estes federacions, Juan Motilla i Rafael Torres.

 

La destinació concreta d’estos 300.000 euros quedarà definida en els pròxims dies després de les reunions entre els responsables de la corporació provincial i els representants del sector, si bé s’ha fixat com a punt de partida que les ajudes aniran dirigides a accions de promoció i sensibilització, campanyes de publicitat, a demés de la contractació de tècnics que donen suport i assessorament als associats d’estes federacions.

 

En paraules del president Gaspar, «hem fet un primer pas per a contribuir a la reactivació i dinamització del comerç local en els pobles, part fonamental de l’economia dels nostres municipis, i la millor manera de començar és secundant econòmicament a les dos principals associacions que integren al comerç de la nostra província».

 

Per la seua part, els responsables d’Unió Gremial i Confecomerç agraïxen a la Diputació la ràpida resposta a una petició d’ajuda que han fet extensible a la resta d’administracions. Les dos institucions coincidixen que les necessitats del sector en esta crisi no sols passen per les ajudes directes al comerç de proximitat per a ajudar-lo a superar esta situació extrema, sinó també per l’assessorament de tècnics qualificats que puguen tindre un diàleg permanent amb els ajuntaments i l’Administració pública en general perquè qualsevol pime o autònom tinga opció d’accedir a les ajudes que van eixint.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.