Subvencionen amb 300.000 euros al xicotet comerç per a superar la crisi

Diners

Imatge d’arxiu | ACN

 

La Diputació de València subvencionarà amb 150.000 euros a Unió Gremial i altres 150.000 a Confecomerç per a ajudar al sector del xicotet comerç dels municipis de la província a superar la crisi causada per la pandèmia. D’eixa manera ho ha acordat el president, Toni Gaspar, amb els màxims responsables d’estes federacions, Juan Motilla i Rafael Torres.

 

La destinació concreta d’estos 300.000 euros quedarà definida en els pròxims dies després de les reunions entre els responsables de la corporació provincial i els representants del sector, si bé s’ha fixat com a punt de partida que les ajudes aniran dirigides a accions de promoció i sensibilització, campanyes de publicitat, a demés de la contractació de tècnics que donen suport i assessorament als associats d’estes federacions.

 

En paraules del president Gaspar, «hem fet un primer pas per a contribuir a la reactivació i dinamització del comerç local en els pobles, part fonamental de l’economia dels nostres municipis, i la millor manera de començar és secundant econòmicament a les dos principals associacions que integren al comerç de la nostra província».

 

Per la seua part, els responsables d’Unió Gremial i Confecomerç agraïxen a la Diputació la ràpida resposta a una petició d’ajuda que han fet extensible a la resta d’administracions. Les dos institucions coincidixen que les necessitats del sector en esta crisi no sols passen per les ajudes directes al comerç de proximitat per a ajudar-lo a superar esta situació extrema, sinó també per l’assessorament de tècnics qualificats que puguen tindre un diàleg permanent amb els ajuntaments i l’Administració pública en general perquè qualsevol pime o autònom tinga opció d’accedir a les ajudes que van eixint.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.