La Tomatina canviarà d’horari en el seu 75 aniversari

Tomatina

Una edició de la Tomatina de Bunyol | Twitter

L’Ajuntament de Bunyol, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), ha presentat en la Fira Internacional del Turisme (Fitur) la imatge del 75 aniversari de la Tomatina, festa d’Interés Turístic Internacional, i que porta com a lema ‘No te la pots perdre’ i que recuperarà en esta edició el seu horari original a les 12 hores.

 

La fira del turisme que se celebra en Madrid ha sigut l’escenari triat per a donar a conéixer la nova imatge i el cartell oficial de la festa, que ha sigut desenvolupada per l’empresa ‘Socarrat Studio’, i que suposa un ‘restyling’ de la marca amb un aire més fresc i actual, que mostra l’evolució d’esta festa al llarg de les seues més de set dècades d’història

 

 

En la trobada, també s’ha anunciat que la batalla tornarà al seu horari tradicional, a les 12 hores de l’últim dimecres d’agost, després que recentment s’avançara. La trobada, que reuneix a més de 20.000 persones tornarà a tindre controlat l’aforament. De fet, enguany es llança la venda d’entrades online en la pàgina web ‘www.latomatina.info’, on són gestionades directament per l’Ajuntament.

 

L’alcaldessa de Bunyol, Jonquera Carrascosa, ha assegurat que es tracta d’una aposta per la innovació i ha assegurat que al llarg d’estos anys s’ha anat millorant la festa en matèria de seguretat, organització i coordinació i «ha arribat el moment d’afrontar la resta de parcel·les que l’engloben per a situar-la en el lloc que li correspon i que tant el poble de Bunyol com els valencians se senten orgullosos de tindre esta festa tan destacada».

 

També pots llegir…

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.