10.4 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

La Tomatina canviarà d’horari en el seu 75 aniversari

Tomatina

Una edició de la Tomatina de Bunyol | Twitter

L’Ajuntament de Bunyol, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), ha presentat en la Fira Internacional del Turisme (Fitur) la imatge del 75 aniversari de la Tomatina, festa d’Interés Turístic Internacional, i que porta com a lema ‘No te la pots perdre’ i que recuperarà en esta edició el seu horari original a les 12 hores.

 

La fira del turisme que se celebra en Madrid ha sigut l’escenari triat per a donar a conéixer la nova imatge i el cartell oficial de la festa, que ha sigut desenvolupada per l’empresa ‘Socarrat Studio’, i que suposa un ‘restyling’ de la marca amb un aire més fresc i actual, que mostra l’evolució d’esta festa al llarg de les seues més de set dècades d’història

 

 

En la trobada, també s’ha anunciat que la batalla tornarà al seu horari tradicional, a les 12 hores de l’últim dimecres d’agost, després que recentment s’avançara. La trobada, que reuneix a més de 20.000 persones tornarà a tindre controlat l’aforament. De fet, enguany es llança la venda d’entrades online en la pàgina web ‘www.latomatina.info’, on són gestionades directament per l’Ajuntament.

 

L’alcaldessa de Bunyol, Jonquera Carrascosa, ha assegurat que es tracta d’una aposta per la innovació i ha assegurat que al llarg d’estos anys s’ha anat millorant la festa en matèria de seguretat, organització i coordinació i «ha arribat el moment d’afrontar la resta de parcel·les que l’engloben per a situar-la en el lloc que li correspon i que tant el poble de Bunyol com els valencians se senten orgullosos de tindre esta festa tan destacada».

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.