La Tomatina canviarà d’horari en el seu 75 aniversari

Tomatina

Una edició de la Tomatina de Bunyol | Twitter

L’Ajuntament de Bunyol, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), ha presentat en la Fira Internacional del Turisme (Fitur) la imatge del 75 aniversari de la Tomatina, festa d’Interés Turístic Internacional, i que porta com a lema ‘No te la pots perdre’ i que recuperarà en esta edició el seu horari original a les 12 hores.

 

La fira del turisme que se celebra en Madrid ha sigut l’escenari triat per a donar a conéixer la nova imatge i el cartell oficial de la festa, que ha sigut desenvolupada per l’empresa ‘Socarrat Studio’, i que suposa un ‘restyling’ de la marca amb un aire més fresc i actual, que mostra l’evolució d’esta festa al llarg de les seues més de set dècades d’història

 

 

En la trobada, també s’ha anunciat que la batalla tornarà al seu horari tradicional, a les 12 hores de l’últim dimecres d’agost, després que recentment s’avançara. La trobada, que reuneix a més de 20.000 persones tornarà a tindre controlat l’aforament. De fet, enguany es llança la venda d’entrades online en la pàgina web ‘www.latomatina.info’, on són gestionades directament per l’Ajuntament.

 

L’alcaldessa de Bunyol, Jonquera Carrascosa, ha assegurat que es tracta d’una aposta per la innovació i ha assegurat que al llarg d’estos anys s’ha anat millorant la festa en matèria de seguretat, organització i coordinació i «ha arribat el moment d’afrontar la resta de parcel·les que l’engloben per a situar-la en el lloc que li correspon i que tant el poble de Bunyol com els valencians se senten orgullosos de tindre esta festa tan destacada».

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.