10.3 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

La Tomatina canviarà d’horari en el seu 75 aniversari

Tomatina

Una edició de la Tomatina de Bunyol | Twitter

L’Ajuntament de Bunyol, en la comarca de la Foia de Bunyol (València), ha presentat en la Fira Internacional del Turisme (Fitur) la imatge del 75 aniversari de la Tomatina, festa d’Interés Turístic Internacional, i que porta com a lema ‘No te la pots perdre’ i que recuperarà en esta edició el seu horari original a les 12 hores.

 

La fira del turisme que se celebra en Madrid ha sigut l’escenari triat per a donar a conéixer la nova imatge i el cartell oficial de la festa, que ha sigut desenvolupada per l’empresa ‘Socarrat Studio’, i que suposa un ‘restyling’ de la marca amb un aire més fresc i actual, que mostra l’evolució d’esta festa al llarg de les seues més de set dècades d’història

 

 

En la trobada, també s’ha anunciat que la batalla tornarà al seu horari tradicional, a les 12 hores de l’últim dimecres d’agost, després que recentment s’avançara. La trobada, que reuneix a més de 20.000 persones tornarà a tindre controlat l’aforament. De fet, enguany es llança la venda d’entrades online en la pàgina web ‘www.latomatina.info’, on són gestionades directament per l’Ajuntament.

 

L’alcaldessa de Bunyol, Jonquera Carrascosa, ha assegurat que es tracta d’una aposta per la innovació i ha assegurat que al llarg d’estos anys s’ha anat millorant la festa en matèria de seguretat, organització i coordinació i «ha arribat el moment d’afrontar la resta de parcel·les que l’engloben per a situar-la en el lloc que li correspon i que tant el poble de Bunyol com els valencians se senten orgullosos de tindre esta festa tan destacada».

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.